Injustice: Green Lantern - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
Aktualizacja:
Green Lantern

Moc. Green Lantern może użyć swojego pierścienia do czasowego zwiększenia zadawanych obrażeń (o około 10%) oraz wzmocnienia ciosów specjalnych.
Nowe właściwości ciosów specjalnych po użyciu pierścienia:
Moc rakiety przeciwnik trafiony pierwszą parą rakiet zostaje podbity.
Moc Lanterna cios ten lekko podbija przeciwnika, dzięki czemu można połączyć dwa ciosy Moc Lanterna w kombos nie wykorzystując wzmocnienia.
Karabin zwiększa się zasięg ciosu.
Uderzenie turbiny cios zostaje lekko przyspieszony.
Super ruch. Green Lantern rozpoczyna swój super ruch od wybuchu. Łatwo nim trafić, ale przeciwnik musi znajdować się blisko Green Lantern. Super ruch można wkomponować w kombosy, jednak nie należy przesądzać z ich długością, ponieważ cios szybko traci obrażenia wraz ze wzrostem ilości trafień.
Ciosy specjalne
Nazwa | Kombinacja | Ilość ciosów | Obrażenia | Dodatkowe |
Rakieta Oi | <>[2] | 1 | 8 | Strzał |
Rakieta Oi | <>[2],R | 2 | 17 | Strzał, żonglerka |
Moc rakiety | v<[1] | 1 | 10 | Strzał |
Moc rakiety | v<[1],R | 2 | 18 | Strzał |
Moc rakiety z bliska | v<[1],< | 1 | 10 | Strzał |
Moc rakiety z bliska | v<[1],<,R | 2 | 18 | Strzał |
Moc rakiety z daleka | v<[1],> | 1 | 10 | Strzał |
Moc rakiety z daleka | v<[1],>,R | 2 | 18 | Strzał |
Moc Lanterna | v<[2] | 2 | 6 | Przerzut |
Moc Lanterna | v<[2],R | 3 | 10 | Żonglerka |
Karabin | <>[1] | 4 | 7 | Strzał |
Karabin | <>[1],R | 14 | 20 | Strzał |
Uderzenie turbiny | <>[3] | 1 | 8 | Szarża, powalenie |
Uderzenie turbiny | <>[3],R | 1 | 8 | Strzał, powalenie |
Uderzenie turbiny (w powietrzu) | <>[3] | 1 | 8 | Szarża, powalenie |
Uderzenie turbiny (w powietrzu) | <>[3],R | 1 | 8 | Strzał, powalenie |
Rakieta Oi (z powietrza) | <>[2] | 1 | 8 | Strzał |
Kombosy podstawowe
Nazwa | Kombinacja | Ilość ciosów | Obr. | Dodatkowe | Trafienia |
Potrójny ogień zaporowy | [2],[1] | 3 | 7 | Otwarcie | wss |
Uderzenie z woleja | [2],[1],[3] | 4 | 11 | Powalenie | wssw |
Sprawiedliwości stało się zadość | <+[2],[1] | 2 | 11 | Powalenie | nz |
Podwójna natura | <+[2],[3] | 2 | 7 | Powalenie | ns |
Moc osnowy | [1],[1] | 2 | 5 | Otwarcie | ss |
Hiperbola | [1],[1],[3] | 3 | 9 | Otwarcie | sss |
Do parteru | [1],[1],[3],[2] | 4 | 14 | Powalenie | ssss |
Prawdziwa moc | >+[1],v+[2] | 2 | 6 | Powalenie | sz |
Strażnik | >+[1],v+[2],[3] | 3 | 12 | Powalenie | szs |
Lantern Corps | <+[1],[3] | 2 | 8 | Otwarcie | ss |
Najjaśniejszy dzień | <+[1],[3],[3] | 3 | 16 | Powalenie | sss |
Kombosy złożone
Kombinacja | Ilość ciosów | Obr. | Trafienia rozpoczęcia |
[2],[1]; <>[2] | 4 | 13 | wss |
[2],[1]; <>[2],R | 5 | 21 | wss |
[2],[1]; v<[2] | 5 | 12 | wss |
[2],[1]; v<[2],R | 6 | 15 | wss |
[2],[1]; <>[1] | 7 | 13 | wss |
[2],[1]; <>[1],R | 17 | 24 | wss |
[2],[1]; <>[3] | 4 | 13 | wss |
[2],[1]; <>[2],R; [1],[1],[3]; <>[2] | 9 | 31 | wss |
[2],[1]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[1],R; ^+>,[3] | 12 | 37 | wss |
[2],[1]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[1],R; <+[3]; ^+>,[3] | 13 | 40 | wss |
[2],[1]; <>[2],R; <+[1]; v<[2],R; <+[3]; ^+>,[1]; [1],[1],[3]; v<[2] | 16 | 44 | wss |
[2],[1]; v<[2],R; <+[3]; ^+>,[3]; [1],[1],[3]; v<[2] | 13 | 34 | wss |
[2],[1]; v<[2],R; <+[3]; ^+>,[3]; <+[1]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[2] | 16 | 42 | wss |
[2],[1],[3]; v<[2] | 6 | 16 | wssw |
[2],[1],[3]; v<[2],R | 7 | 19 | wssw |
[2],[1],[3]; v<[2],R; <+[3]; ^+>,[3]; [1],[1],[3]; v<[2] | 14 | 37 | wssw |
[2],[1],[3]; v<[2],R; <+[1]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[2] | 15 | 39 | wssw |
<+[2],[3]; v<[2] | 4 | 11 | ns |
<+[2],[3]; v<[2],R | 5 | 14 | ns |
<+[2],[3]; <>[3] | 3 | 13 | ns |
<+[2],[3]; <>[3],R | 3 | 13 | ns |
<+[2],[3]; v<[2],R; <+[3]; ^+>,[3]; [1],[1],[3]; v<[2] | 12 | 31 | ns |
<+[2],[3]; v<[2],R; <+[3]; ^+>,[3]; <+[2],[3]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[2] | 16 | 37 | ns |
<+[2],[3]; v<[2],R; <+[1]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[2] | 13 | 33 | ns |
[1],[1]; <>[1] | 6 | 12 | ss |
[1],[1]; <>[1],R | 16 | 23 | ss |
[1],[1]; <>[3] | 3 | 12 | ss |
[1],[1]; <>[3],R | 3 | 12 | ss |
[1],[1]; <>[2],R; [1],[1],[3],[2]; | 8 | 30 | ss |
[1],[1]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[1],R; ^+>,[3] | 11 | 36 | ss |
[1],[1]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[1],R; <+[3]; ^+>,[3] | 12 | 40 | ss |
[1],[1]; <>[2],R; <+[1]; v<[1],R; <+[3]; ^+>,[1]; [1],[1],[3]; v<[1] | 15 | 44 | ss |
[1],[1]; v<[2],R; <+[3]; ^+>,[3]; [1],[1],[3]; v<[2] | 12 | 34 | ss |
[1],[1]; v<[2],R; <+[3]; ^+>,[3]; <+[1]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[2] | 15 | 42 | ss |
[1],[1],[3]; <>[2] | 4 | 15 | sss |
[1],[1],[3]; <>[2],R | 5 | 21 | sss |
[1],[1],[3]; <>[1] | 7 | 15 | sss |
[1],[1],[3]; <>[2],R; [1],[1],[3],[2]; | 9 | 30 | sss |
[1],[1],[3]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[1],R; ^+>,[3] | 12 | 35 | sss |
[1],[1],[3]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[1],R; <+[3]; ^+>,[3] | 13 | 37 | sss |
[1],[1],[3]; <>[2],R; <+[1]; v<[1],R; <+[3]; >; [1],[1],[3]; v<[1] | 15 | 39 | sss |
[1],[1],[3]; v<[2],R; <+[3]; ^+>,[3]; [1],[1],[3]; v<[2] | 13 | 33 | sss |
[1],[1],[3]; v<[2],R; <+[3]; [1],[1],[3]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[2] | 17 | 35 | sss |
[1],[1],[3]; v<[2],R; <+[3]; ^+>,[1]; <+[1]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[2] | 16 | 37 | sss |
>+[1],v+[2]; <>[2] | 3 | 13 | sz |
>+[1],v+[2]; <>[2],R | 4 | 20 | sz |
>+[1],v+[2]; <>[3] | 3 | 13 | sz |
>+[1],v+[2]; <>[2],R; [1],[1],[3],[2]; | 8 | 30 | sz |
>+[1],v+[2]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[1],R; <+[3]; ^+>,[3] | 12 | 39 | sz |
>+[1],v+[2]; <>[2],R; <+[1]; v<[1],R; <+[3]; >; [1],[1],[3]; v<[1] | 14 | 41 | sz |
>+[1],v+[2]; v<[2],R; <+[3]; ^+>,[1]; [1],[1],[3]; v<[2] | 12 | 31 | sz |
>+[1],v+[2]; v<[2],R; <+[3]; [1],[1],[3]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[2] | 16 | 36 | sz |
>+[1],v+[2]; v<[2],R; <+[3]; ^+>,[1]; <+[1]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[2] | 15 | 39 | sz |
<+[1],[3]; <>[2] | 3 | 15 | ss |
<+[1],[3]; <>[2],R | 4 | 23 | ss |
<+[1],[3]; <>[1] | 6 | 15 | ss |
<+[1],[3]; <>[1],R | 16 | 26 | ss |
<+[1],[3]; <>[3] | 3 | 15 | ss |
>+[1],v+[2]; <>[2],R; <+[1],[3],[3]; | 7 | 34 | ss |
>+[1],v+[2]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[1],R; <+[3]; ^+>,[3] | 12 | 43 | ss |
>+[1],v+[2]; <>[2],R; <+[1]; v<[1],R; <+[3]; >; [1],[1],[3]; v<[1] | 14 | 45 | ss |
>+[1],v+[2]; v<[2],R; <+[3]; ^+>,[3]; [1],[1],[3]; v<[2] | 12 | 37 | ss |
>+[1],v+[2]; v<[2],R; <+[3]; [1],[1],[3]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[2] | 16 | 40 | ss |
<+[1],[3]; v<[2],R; <+[3]; ^+>,[1]; <+[1]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[2] | 15 | 45 | ss |
<+[3]; ^+>,[3]; <+[1],[3],[3] | 5 | 30 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; [2],[1]; <>[1],R | 18 | 35 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; <+[1]; <>[2] | 4 | 28 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; <+[2],[3]; <>[3] | 5 | 28 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; [1],[1]; <>[2] | 5 | 27 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; [1],[1],[3]; <>[2] | 6 | 30 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; [2],[1]; <>[2] | 6 | 28 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; <+[1],[3]; <>[2] | 5 | 29 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; <+[1]; <>[2],R; <+[1]; <>[2] | 7 | 40 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; <+[1]; <>[2],R; <+[1],[3],[3] | 8 | 42 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; <+[1]; <>[2],R; <+[1]; v<[2],R; <+[1]; v<[2] | 12 | 45 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; <+[1]; <>[2],R; <+[1]; v<[2],R; ^+>,[3] | 10 | 45 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; [1],[1],[3]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[2] | 12 | 39 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; [1],[1],[3]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[2],R; ^+>,[3] | 14 | 43 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; [1],[1],[3]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[2],R; <+[1]; v<[2] | 16 | 43 | s |
>+[3]; ^+>,[1]; <+[1],[3],[3] | 5 | 27 | z |
>+[3]; ^+>,[3]; [2],[1],[3]; v<[2] | 8 | 30 | z |
>+[3]; ^+>,[1]; [1],[1],[3]; v<[2],R; ^+>,[1]; [1],[1],[3]; v<[2] | 14 | 35 | z |
>+[3]; ^+>,[1]; <+[1]; v<[2],R; ^+>,[1]; [1],[1],[3]; v<[2] | 12 | 36 | z |
>+[3]; ^+>,[1]; [1],[1],[3]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[2] | 12 | 36 | z |
>+[3]; ^+>,[1]; <+[1]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[2],R; [1],[1],[3]; v<[2] | 16 | 43 | z |
v<[2],R; <+[1],[3],[3] | 6 | 22 | s |
v<[2],R; <+[3]; ^+>,[3]; [1],[1],[3],[2] | 9 | 32 | s |
v<[2],R; <+[3]; ^+>,[3]; <+[1]; <>[2],R; [1],[1],[3]; v<[2] | 13 | 41 | s |
<>[2],R; [1],[1],[3]; <>[2] (odległość skoku lub mniej) | 6 | 29 | ws |
<>[2],R; >+[3]; [1],[1],[3],[2] (odległość skoku) | 7 | 34 | ws |
<>[2],R; <+[1]; v<[2],R; <+[3]; ^+>,[3] (odległość skoku lub mniej) | 8 | 40 | ws |
<>[2],R; ^+>,[1]; [1],[1],[3],[2] (odległość skoku) | 7 | 33 | ws |
<>[2],R; ^+>,[1]; [1],[1],[3]; v<[2],R; <+[3]; ^+>,[3] (odległość skoku) | 11 | 42 | ws |
<>[2],R; ^+>,[1]; <+[1]; v<[2],R; <+[3]; ^+>,[1]; [1],[1],[3]; v<[2] (odległość skoku) | 14 | 46 | ws |
[4]; v<[2]; v<[2] | 4 | 13 | s |
[4]; v<[2]; <>[3] | 3 | 14 | s |
[4]; v<[2]; <+[2],[3]; <>[3] | 5 | 19 | s |
[4]; v<[2]; v<[2],R; ^+>,[1]; [1],[1],[3]; v<[2] | 11 | 30 | s |
[4]; v<[2]; v<[2],R; <+[3]; ^+>,[3]; [1],[1],[3]; v<[2] | 12 | 37 | s |
0
- Injustice Gods Among Us - poradnik do gry
- Injustice: Gods Among Us - poradnik do gry
- Postacie
- Injustice: Scorpion - Mortal Kombat, nieumarły - Ultimate Edition
- Injustice: Lobo - Czarnian, strzelba - Ultimate Edition
- Injustice: Martian Manhunter - telekineza - Ultimate Edition
- Injustice: Zatanna - magia, uzbrojenie - Ultimate Edition
- Injustice: General Zod - Krypton, broń laserowa - Ultimate Edition
- Injustice: Batgirl - bomby dymne, batarang - Ultimate Edition
- Injustice: Lex Luthor - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Superman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Joker - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Batman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Bane - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Raven - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Doomsday - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Flash - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Sinestro - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Aquaman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Solomon Grundy - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Nightwing - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Arrow - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Black Adam - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Cyborg - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Deathstroke - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Green Lantern - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Shazam - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Harley Quinn - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Hawkgirl - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Wonder Woman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Ares - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Killer Frost - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Kobieta Kot - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Postacie
- Injustice: Gods Among Us - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.