Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Imperial Glory - poradnik do gry

Imperial Glory - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy | Imperial Glory poradnik Imperial Glory

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Jest ich szesnaście - Questy | Imperial Glory - Imperial Glory - poradnik do gry

Jest ich szesnaście. Odkrywają się (nie wszystkie - niektóre są dostępne tylko dla państw z konkretnym systemem politycznym) wraz z postępem na "drzewie wynalazków" (Research Tree), a ich realizowanie nagradza nas pewnymi wymiernymi korzyściami (np. darmowe budynki w prowincjach, modernizacja wojska, etc.). Trzeba jednak pamiętać, że inne państwa również te Questy wypełniają i mogą nas ubiec (czyt. zgarnąć nagrodę) jeśli zdążą przed nami, lub jeśli my zwlekamy z "odbiorem nagrody", czekając na właściwszy moment.

Na zielono - potrzebny "wynalazek", na czerwono - budynek, który zostanie postawiony w nagrodę:

Encyclopaedia - Questy | Imperial Glory - Imperial Glory - poradnik do gry

Encyclopaedia

Aktywuje się po wynalezieniu Cultural Influence ( Druga Era ).

Wymaga:

  • 5000 sztuk złota,
  • szlaki lądowe do Madrytu (Madrid) i Rzymu (Rome),
  • szlaki morskie do Alexandrii i Aten (Athens).

Daje:

Potrójna produkcja Research Points przez okres 24 tur (2 lat). Super-quest na błyskawiczny postęp naukowy, odskoczenie od rywali w dziedzinie "wynalazków". Naprawdę warto spróbować go zrealizować. Dobry na początek Trzeciej Ery na Research Tree.

Ruler of the Seas - Questy | Imperial Glory - Imperial Glory - poradnik do gry

Ruler of the Seas

Aktywuje się po wynalezieniu Navy Infrastructure ( Pierwsza Era ).

Wymaga:

  1. 4000 sztuk złota (Gold),
  2. 4500 jednostek Raw Materials,
  3. 2500 Populacji,
  4. nabrzeże (Wharf).

Daje:

Zostanie wybudowany Port Wojenny (Military Harbour ) na miejsce każdego nabrzeża i zwodowany okręt klasy Sloop w każdym z nich (wszystko to za darmo).

Rosetta Stone - Questy | Imperial Glory - Imperial Glory - poradnik do gry

Rosetta Stone

Aktywuje się po wynalezieniu Journalism ( Pierwsza Era ).

Wymaga:

  • 3 jednostki Light Infantry w garnizonie oraz 2 okręty klasy Sloop w porcie (zaznaczone w oknie Armies (Ekran armii)),
  • morski szlak handlowy z Alexandrią.

Daje:

Potrójna produkcja Research Points przez okres 1 roku (12 tur) i... w tym okresie mamy "z górki" na drzewie wynalazków (Research Tree). Mój ulubiony quest na zakończenie Drugiej Ery.

Agrarian Revolution - Questy | Imperial Glory - Imperial Glory - poradnik do gry

Agrarian Revolution

Aktywuje się po wynalezieniu Trade Infrastructure ( Pierwsza Era ).

Wymaga:

  1. 3 lądowe szlaki handlowe
  2. 2500 jednostek Raw Materials
  3. 1500 Populacji

Daje:

Twoje wojska lądowe nie będą jeść (zużywać jedzenia) przez 12 tur (rok). Bardzo szybko dostępny i wielce przydatny jeżeli wyruszamy na wojnę - pamiętamy, że nasze jednostki biorące w niej udział jedzą na potęgę, ale właśnie dzięki temu możemy tego przykrego zjawiska przynajmniej na pewien czas uniknąć. Tak więc realizujemy quest, zgarniamy nagrodę i ruszamy na mały podbój.

Medical Revolution - Questy | Imperial Glory - Imperial Glory - poradnik do gry

Medical Revolution

Aktywuje się po wynalezieniu Vaccination ( Pierwsza Era ).

Wymaga:

  1. 2500 Populacji
  2. 10000 sztuk złota (Gold),
  3. 5000 Populacji,
  4. wybudowana Advanced Military Academy.

Daje:

Local Hospitals zostaną wybudowane za darmo na wszystkich twoich ziemiach.

Railway - Questy | Imperial Glory - Imperial Glory - poradnik do gry

Railway

Aktywuje się wynalezieniu Basic Education ( Pierwsza Era ).

Wymaga:

  1. 3 lądowe szlaki handlowe
  2. 2500 jednostek Raw Materials
  3. 1500 Populacji

Daje:

Zostaną wybudowane Saw Mills na wszystkich ziemiach.

Simon Bolivar - Questy | Imperial Glory - Imperial Glory - poradnik do gry

Simon Bolivar

Aktywuje się po wynalezieniu Advanced Cavalry ( Druga Era ).

Wymaga:

  1. 2500 Populacji
  2. 10000 sztuk złota (Gold),
  3. 5000 Populacji,
  4. wybudowana Advanced Military Academy.

Daje:

Modernizacja i uzupełnienie stanu podstawowych jednostek piechoty.

Treaty of Amiens - Questy | Imperial Glory - Imperial Glory - poradnik do gry

Treaty of Amiens

Aktywuje się po wynalezieniu Advanced Officer Training ( Druga Era ).

Wymaga:

  1. 8000 sztuk złota (Gold),
  2. 3000 Populacji,
  3. 5 lądowych szlaków handlowych.

Daje:

Advanced Military Academy zostanie zbudowana w każdej stolicy.

World Fair - Questy | Imperial Glory - Imperial Glory - poradnik do gry

World Fair

Aktywuje się po wynalezieniu Tactical Manoeuvres ( Pierwsza Era ).

Wymaga:

  • 5000 sztuk złota (Gold),
  • 3000 Populacji,
  • 5 szlaków morskich.

Daje:

Dodaje 1,5 punktu Sympathy (do nas) na turę dla każdego państwa neutralnego i Imperium (przez cały rok).

Metric System - Questy | Imperial Glory - Imperial Glory - poradnik do gry

Metric System

Aktywuje się po wynalezieniu Modern Education ( Druga Era ).

Wymaga:

  1. 6000 sztuk złota
  2. szlaki lądowe do Konstantynopola i Sztokholmu (Constantinopole, Stockholm)
  3. szlaki morskie do Venice i Tripoli.

Daje:

W przeciągu trzech kolejnych tur zostaniemy nagrodzeni trzema "wynalazkami" z Research Tree (dowolnymi, możemy je sobie sami wybrać). Kolejny, dobry quest na odskoczenie od rywali w dziedzinie nauki.

Cartography - Questy | Imperial Glory - Imperial Glory - poradnik do gry

Cartography

Aktywuje się po wynalezieniu Coastguard ( Druga Era ).

Wymaga:

  • 10 szlaków lądowych
  • 5 szlaków morskich

Daje:

Będziesz mógł oglądać mapę w całości, bez Fog of War (Mgły Wojny) - widzieć m.in. wszystkie jednostki lądowe i morskie rywali.

Continental Blockade - Questy | Imperial Glory - Imperial Glory - poradnik do gry

Continental Blockade

Aktywuje się po wynalezieniu Spy Network ( Druga Era ).

Wymaga:

  1. 5000 sztuk złota,
  2. 7000 Raw Materials, 4000 Populacji,
  3. 10 dowolnych szlaków lądowych.

Daje:

W nagrodę zablokowane zostaną na cały rok wszystkie szlaki handlowe Imperium, z którym masz najgorsze stosunki.

100,000 Sons of St - Questy | Imperial Glory - Imperial Glory - poradnik do gry

100,000 Sons of St. Louis

Dostępny tylko dla Monarchii Absolutnych, aktywuje się po wynalezieniu Enlightenment ( Trzecia Era ).

Wymaga:

  • 21000 sztuk złota,
  • 8500 Populacji.

Daje:

Dostaniesz "za friko" 2 Marshali (oficerów), każdy z nich może dowodzić 6 jednostkami.

Constitution - Questy | Imperial Glory - Imperial Glory - poradnik do gry

Constitution

Dostępny tylko dla Monarchii Konstytucyjnych (Constitutional Monarchy), aktywuje się po wynalezieniu Patronage (Trzecia Era).

Wymaga:

  1. 18000 sztuk złota,
  2. 3000 Populacji,
  3. zbudowane Intelligence Bureau.

Daje:

Jeden z neutralnych krajów stanie się częścią Twojego Imperium. Jeżeli na mapie nie ma już neutralnych krajów - zaanektowane zostanie terytorium należące do jednego z pozostałych Imperiów.

Emperor Proclamation - Questy | Imperial Glory - Imperial Glory - poradnik do gry

Emperor Proclamation

Dostępny tylko dla Dyktatury (Dictatorship), aktywuje się po wynalezieniu Repression (koniec Trzeciej Ery).

Wymaga:

  • 19000 sztuk złota,
  • 3500 Populacji,
  • zbudowane Enlistment Offices.

Daje:

Na 6 tur zwiększa o 50 % uszkodzenia jakie Twoje jednostki zadają wrogowi.

Universal Declaration of Human Rights - Questy | Imperial Glory - Imperial Glory - poradnik do gry

Universal Declaration of Human Rights

Dostępny tylko dla Republiki (Republic), aktywuje się po wynalezieniu Trade Unions (koniec Trzeciej Ery).

Wymaga:

  1. 12000 sztuk złota,
  2. 4000 Populacji,
  3. zbudowany Uniwersytet.

Daje:

Wszystkie Imperia (poza Twoim) stracą po jednym kraju, który wcześniej zaanektowały.