Questy | Imperial Glory poradnik Imperial Glory
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Jest ich szesnaście. Odkrywają się (nie wszystkie - niektóre są dostępne tylko dla państw z konkretnym systemem politycznym) wraz z postępem na "drzewie wynalazków" (Research Tree), a ich realizowanie nagradza nas pewnymi wymiernymi korzyściami (np. darmowe budynki w prowincjach, modernizacja wojska, etc.). Trzeba jednak pamiętać, że inne państwa również te Questy wypełniają i mogą nas ubiec (czyt. zgarnąć nagrodę) jeśli zdążą przed nami, lub jeśli my zwlekamy z "odbiorem nagrody", czekając na właściwszy moment. |
Na zielono - potrzebny "wynalazek", na czerwono - budynek, który zostanie postawiony w nagrodę:
Encyclopaedia Aktywuje się po wynalezieniu Cultural Influence ( Druga Era ). |
Wymaga:
- 5000 sztuk złota,
- szlaki lądowe do Madrytu (Madrid) i Rzymu (Rome),
- szlaki morskie do Alexandrii i Aten (Athens).
Daje:
Potrójna produkcja Research Points przez okres 24 tur (2 lat). Super-quest na błyskawiczny postęp naukowy, odskoczenie od rywali w dziedzinie "wynalazków". Naprawdę warto spróbować go zrealizować. Dobry na początek Trzeciej Ery na Research Tree.
Ruler of the Seas Aktywuje się po wynalezieniu Navy Infrastructure ( Pierwsza Era ). |
Wymaga:
- 4000 sztuk złota (Gold),
- 4500 jednostek Raw Materials,
- 2500 Populacji,
- nabrzeże (Wharf).
Daje:
Zostanie wybudowany Port Wojenny (Military Harbour ) na miejsce każdego nabrzeża i zwodowany okręt klasy Sloop w każdym z nich (wszystko to za darmo).
Rosetta Stone Aktywuje się po wynalezieniu Journalism ( Pierwsza Era ). |
Wymaga:
- 3 jednostki Light Infantry w garnizonie oraz 2 okręty klasy Sloop w porcie (zaznaczone w oknie Armies (Ekran armii)),
- morski szlak handlowy z Alexandrią.
Daje:
Potrójna produkcja Research Points przez okres 1 roku (12 tur) i... w tym okresie mamy "z górki" na drzewie wynalazków (Research Tree). Mój ulubiony quest na zakończenie Drugiej Ery.
Agrarian Revolution Aktywuje się po wynalezieniu Trade Infrastructure ( Pierwsza Era ). |
Wymaga:
- 3 lądowe szlaki handlowe
- 2500 jednostek Raw Materials
- 1500 Populacji
Daje:
Twoje wojska lądowe nie będą jeść (zużywać jedzenia) przez 12 tur (rok). Bardzo szybko dostępny i wielce przydatny jeżeli wyruszamy na wojnę - pamiętamy, że nasze jednostki biorące w niej udział jedzą na potęgę, ale właśnie dzięki temu możemy tego przykrego zjawiska przynajmniej na pewien czas uniknąć. Tak więc realizujemy quest, zgarniamy nagrodę i ruszamy na mały podbój.
Medical Revolution Aktywuje się po wynalezieniu Vaccination ( Pierwsza Era ). |
Wymaga:
- 2500 Populacji
- 10000 sztuk złota (Gold),
- 5000 Populacji,
- wybudowana Advanced Military Academy.
Daje:
Local Hospitals zostaną wybudowane za darmo na wszystkich twoich ziemiach.
Railway Aktywuje się wynalezieniu Basic Education ( Pierwsza Era ). |
Wymaga:
- 3 lądowe szlaki handlowe
- 2500 jednostek Raw Materials
- 1500 Populacji
Daje:
Zostaną wybudowane Saw Mills na wszystkich ziemiach.
Simon Bolivar Aktywuje się po wynalezieniu Advanced Cavalry ( Druga Era ). |
Wymaga:
- 2500 Populacji
- 10000 sztuk złota (Gold),
- 5000 Populacji,
- wybudowana Advanced Military Academy.
Daje:
Modernizacja i uzupełnienie stanu podstawowych jednostek piechoty.
Treaty of Amiens Aktywuje się po wynalezieniu Advanced Officer Training ( Druga Era ). |
Wymaga:
- 8000 sztuk złota (Gold),
- 3000 Populacji,
- 5 lądowych szlaków handlowych.
Daje:
Advanced Military Academy zostanie zbudowana w każdej stolicy.
World Fair Aktywuje się po wynalezieniu Tactical Manoeuvres ( Pierwsza Era ). |
Wymaga:
- 5000 sztuk złota (Gold),
- 3000 Populacji,
- 5 szlaków morskich.
Daje:
Dodaje 1,5 punktu Sympathy (do nas) na turę dla każdego państwa neutralnego i Imperium (przez cały rok).
Metric System Aktywuje się po wynalezieniu Modern Education ( Druga Era ). |
Wymaga:
- 6000 sztuk złota
- szlaki lądowe do Konstantynopola i Sztokholmu (Constantinopole, Stockholm)
- szlaki morskie do Venice i Tripoli.
Daje:
W przeciągu trzech kolejnych tur zostaniemy nagrodzeni trzema "wynalazkami" z Research Tree (dowolnymi, możemy je sobie sami wybrać). Kolejny, dobry quest na odskoczenie od rywali w dziedzinie nauki.
Cartography Aktywuje się po wynalezieniu Coastguard ( Druga Era ). |
Wymaga:
- 10 szlaków lądowych
- 5 szlaków morskich
Daje:
Będziesz mógł oglądać mapę w całości, bez Fog of War (Mgły Wojny) - widzieć m.in. wszystkie jednostki lądowe i morskie rywali.
Continental Blockade Aktywuje się po wynalezieniu Spy Network ( Druga Era ). |
Wymaga:
- 5000 sztuk złota,
- 7000 Raw Materials, 4000 Populacji,
- 10 dowolnych szlaków lądowych.
Daje:
W nagrodę zablokowane zostaną na cały rok wszystkie szlaki handlowe Imperium, z którym masz najgorsze stosunki.
100,000 Sons of St. Louis Dostępny tylko dla Monarchii Absolutnych, aktywuje się po wynalezieniu Enlightenment ( Trzecia Era ). |
Wymaga:
- 21000 sztuk złota,
- 8500 Populacji.
Daje:
Dostaniesz "za friko" 2 Marshali (oficerów), każdy z nich może dowodzić 6 jednostkami.
Constitution Dostępny tylko dla Monarchii Konstytucyjnych (Constitutional Monarchy), aktywuje się po wynalezieniu Patronage (Trzecia Era). |
Wymaga:
- 18000 sztuk złota,
- 3000 Populacji,
- zbudowane Intelligence Bureau.
Daje:
Jeden z neutralnych krajów stanie się częścią Twojego Imperium. Jeżeli na mapie nie ma już neutralnych krajów - zaanektowane zostanie terytorium należące do jednego z pozostałych Imperiów.
Emperor Proclamation Dostępny tylko dla Dyktatury (Dictatorship), aktywuje się po wynalezieniu Repression (koniec Trzeciej Ery). |
Wymaga:
- 19000 sztuk złota,
- 3500 Populacji,
- zbudowane Enlistment Offices.
Daje:
Na 6 tur zwiększa o 50 % uszkodzenia jakie Twoje jednostki zadają wrogowi.
Universal Declaration of Human Rights Dostępny tylko dla Republiki (Republic), aktywuje się po wynalezieniu Trade Unions (koniec Trzeciej Ery). |
Wymaga:
- 12000 sztuk złota,
- 4000 Populacji,
- zbudowany Uniwersytet.
Daje:
Wszystkie Imperia (poza Twoim) stracą po jednym kraju, który wcześniej zaanektowały.