Checkpoint 3-4 | World 1 - Zone 1 (Sunny Glade) w Guild Wars 2 poradnik Guild Wars 2
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Checkpoint 3->4
Przyszedł czas na labirynt i mini-bossa. Idąc przed siebie natrafisz na zakręt w lewo. Zamiast podążać jednak główną ścieżką odbij w prawo (tam gdzie lecą Bee Dogi).

Wejście do mini-bossa w Zone 1.
Wchodzisz do labiryntu, gdzie czeka na Ciebie kilka małp, trzy ukryte pojedyncze Bauble, oraz jeden Bauble +5. W razie problemów z odnalezieniem wszystkich świecidełek po pokonaniu labiryntu można wrócić górą i wypatrywać brakujących kulek.

Widoczne z góry labiryntu Bauble.
Po pokonaniu labiryntu warto jeszcze pozwiedzać, ponieważ na końcu nowo odkrytego miejsca czeka wspomniany mini-boss, czyli wielka pszczoła. Zdaje się to być ciężki przeciwnik, ponieważ co chwilę nokautuje graczy, jednak gdy ktokolwiek w grupie posiada bicz (umiejętność numer 4) walka staje się znacznie prostsza. Możliwe jest nawet (mozolne wprawdzie) zabicie pszczoły grając solo, polegające na naprzemiennym atakowaniu kijem i biczem.
Po załatwieniu wielkiego owada warto zwrócić uwagę na plaster miodu przyklejony za nim na ścianie, atakowany rzuca na ziemie Bauble.
Zaraz przed przejściem przez checkpoint zbierz leżące na platformie +5 Bauble.

Ostatni checkpoint a przed nim Bauble +5.