Underground Plant | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II poradnik Grandia II
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Lokacja 13: Underground Plant
Ważniejsze fakty: drużynie udaje się odkryć ogromną fabrykę, pokonuje też Valmar's Claw
Drużyna znajdzie się wewnątrz czegoś w rodzaju skomplikowanej maszyny. Po krótkiej scence odzyskasz kontrolę. Podejdź do savepointu (na prawo od wejścia) i zapisz stan gry. Ruszaj w lewo. Po chwili wpadniesz na pierwszych przeciwników. Nie będziesz miał jednak zbyt wielkich problemów z ich pokonaniem. Podążaj cały czas jedyną możliwą ścieżką. Dojdziesz w końcu do pomieszczenia z rurami zamiast części podłogi. Przejdź na drugi jego koniec a znajdziesz Icefang Stone (dysponuje on ogromną siłą - 1200!). Idź dalej. Po drodze znajdziesz złoto (700 sztuk), wpadniesz też na nowych wrogów. |
NOWA WALKA Przeciwnik: Warp Warrior Ataki specjalne: Air Slash (atak zadający znacznie większe obrażenia i to kilku członkom drużyny jednocześnie!), Fiora, Power Crush Jak go pokonać: Nie powinieneś mieć z nimi żadnych większych problemów. Warp Warriorowie są stosunkowo kiepscy w walce, łatwo można też blokować ich ciosy specjalne a to dlatego, że bardzo wolno się ładują. Jedyne utrudnienie polega na tym, iż dysponują oni stosunkowo dużym Defensem tak więc Twoje ciosy nie będą zadawały tak dużych obrażeń jak zwykle. Radziłbym na samym początku walki skorzystać z 1-2 ciosów specjalnych a później stosować kombinację Combosów i Criticali. Ilość doświadczenia za pokonanie: 28 |
Dojdziesz do pomieszczenia z parą. Wyczuj odpowiedni moment, aby przebiec dalej. W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz Paralysis Salve. Jeśli chcesz możesz spróbować przedostać się przez parę, aby zdobyć Soul Eater (wspaniały sztylet, +75 do ataku a dodatkowo wysysa HP z wrogów!). Idź dalej. Zabierz złoto (700 sztuk) i zejdź na dół po schodach. Podejdź do skrzyni, w której znajdziesz aż 2100 sztuk złota.
Idź w prawo. Dojdziesz do dźwigni, za którą oczywiście pociągnij. Spowoduje to utworzenie się mostu. Wracaj po schodach na górę i przejdź przez niego. Pokonaj Warp Warriorów i zabierz Mana Harp (przywraca 25 punktów magii). Idź dalej. Niedaleko schodów znajdziesz kolejny Move Blessing. Zejdź na dół i pokonaj wrogów. Dotrzesz do przejścia prowadzącego do Underground Plant 2. | |
Idź prosto a następnie skieruj się do lewej rury. Na samym jej końcu znajdziesz dynamit (Dynamite, jego siła wynosi aż 1000). Wracaj do głównego pomieszczenia i idź w górę. Przechodź dalej po kolejnych rurach. W końcu dotrzesz do pierwszych (na tym levelu oczywiście :-)) przeciwników. |
NOWA WALKA Przeciwnik: Vein Brain Ataki specjalne: Stram (osłabia o 2 punkty atak wybranej postaci), Zap! (identyczny jak ten, którym dysponuje gracz, zadaje poważne obrażenia) Jak go pokonać: Vein Brainy wyglądają niepozornie, w rzeczywistości potrafią jednak poważnie namieszać w szeregach gracza. NIE MOŻESZ dopuszczać to tego, aby odpalały swoje ciosy specjalne. W szczególności mam tu na myśli czar Zap!, który działa na niemal całą drużynę. Na szczęście potwory te bardzo łatwo można pokonać przy użyciu własnych ciosów specjalnych, trochę trudniej jest blokować ich ciosy chociaż jest to wykonalne. Ilość doświadczenia za pokonanie: 17 |
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie