Liligue City | ROZDZIAŁ 1 | Grandia II poradnik Grandia II
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Lokacja 11: Liligue City
Ważniejsze fakty: drużyna postanawia zbadać ruiny świątyni, Mareg oficjalnie się do niej przyłącza
Tradycyjnie już wizyta w mieście rozpoczyna się od krótkiej scenki. Po jej zakończeniu idź do zajazdu (Liligue Inn). W rozmowie z właścicielem (po zapisaniu gry) wybierz Spend the Night. Po raz kolejny załączy się interaktywna rozmowa. Możesz wybierać kto ma aktualnie coś powiedzieć. Następnego dnia radziłbym w pierwszej kolejności udać się do sklepu znajdującego się po drugiej stronie ulicy (Liligue General Store). Oto czym warto się zainteresować:
- Samurai Blade (900 sztuk złota)
- Battle Rod (960 sztuk złota)
- Hunter's Knife (880 sztuk złota)
- Guardian Hat (450 sztuk złota)
- Hunter's Boots (400 sztuk złota)
OK, możesz już skierować się w stronę właściwego miasta. Będziesz musiał udać się do niejakiego Gadana, który zarządza ruchem statków pomiędzy kontynentami. Zanim jednak do tego dojdzie załączy się scenka (po przekroczeniu frontowej bramy). Tutejsza rodzina opowie Ci o problemach z jedzeniem. Okaże się, że wszyscy zapadli na jakąś nietypową odmianę choroby. Wyjdź z domu i ruszaj wgłąb miasta. Po kilku chwilach odnajdziesz posiadłość Gadana. Wejdź do środka. |
W trakcie z rozmowy z Gadanem dowiesz się od niego, iż w ramach wyjątku za 10000 sztuk złota mógłby Was przewieść. Poradzi też udać się do lokalnego kościółka w sprawie zarazy, która dotknęła tutejszych ludzi. Wyjdź na zewnątrz. Do kościoła prowadzi specyficzna dróżka (błękitno-szara, można ją było zauważyć na obrazach wprowadzających, czyli tych, które załączyły się w momencie dotarcia do miasta). Idź więc do kościoła. W trakcie rozmowy z księdzem dowiesz się, że miasto zbudowane zostało na ruinach świątyni. Trzeba się więc będzie udać pod ziemię, aby zbadać co z niej zostało.
Po wyjściu z kościoła drużyna wpadnie na Marega. Krótka wymiana zdań i postanawia on przyłączyć się do drużyny! I bardzo dobrze, bo jest świetnym wojownikiem (poziom doświadczenia "przejmuje" od najsilniejszej postaci drużyny). Zanim udasz się dalej wróć się jeszcze do sklepu, aby zakupić rzeczy dla Marega. Stanu gry nie musisz zapisywać, ponieważ savepoint znajdziesz już w samych jaskiniach. Wejście do ruin świątyni usytuowane zostało przy posiadłości Gadana (na prawo od wejścia). Podejdź do klapy i wciśnij klawisz używania, aby ją podnieść. |