Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grandia II - poradnik do gry

Grandia II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Raul Hills (powrót) | ROZDZIAŁ 4 | Grandia II poradnik Grandia II

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Lokacja 4: Raul Hills (powrót)

Ważniejsze fakty: Special Stage - miejsce, w którym można bez ograniczeń zdobywać doświadczenie :-)

Uwaga! Jest to jedno z ostatnich miejsc, w którym można do woli "pakować" swoich herosów. Za każdym razem, gdy wejdziesz do danej lokacji przeciwnicy odrodzą się bowiem na nowo (identyczny efekt spowoduje wyskoczenie do menu i odczytanie stanu gry). Wykorzystaj to, szczególnie jeśli przez zbyt słabe postaci miałeś problemy z dotychczasowymi bossami. Co prawda przejście tej całej lokacji nie jest obowiązkowe, ale możesz ją zbadać a to chociażby dlatego, że można tu znaleźć kolejny Mana Egg.

Zanim ruszysz dalej idź w prawo - Raul Hills (powrót) | ROZDZIAŁ 4 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Zanim ruszysz dalej idź w prawo. Porozbijaj trochę roślinek. Znajdziesz 2 Nuty. Dopiero teraz skieruj się do łodzi. Dopłyniesz nią na drugi brzeg. Przebij się przez pierwszych przeciwników i idź w lewo. Dotrzesz do Raul Hills 1. Niestety, poza przeciwnikami nie znajdziesz tu NIC ciekawego. Nie zabieraj nawet leżących na ziemi przedmiotów, ponieważ są one BEZWARTOŚCIOWE. Wracaj do łódki i idź w prawo. Dotrzesz do savepointu, z którego naturalnie skorzystaj. Idź dalej a wpadniesz na pierwszą grupkę Snow Leopardów.

NOWA WALKA

Przeciwnik: Snow Leopard

Ataki specjalne: Cold (-2 do ACT atakowanej postaci), Crackle (obrażenia od zimna na jedną postać), Freeze! (-1 do ruchu na całą drużynę)

Jak go pokonać: Snow Leopardy są szybkie i mają świetne ciosy specjalne. Radziłbym więc korzystać z silnych środków perswazji. Nie przesadź jednak ponieważ jeżeli przeciwnicy zginą od razu (w pierwszej rundzie) to za karę nie otrzymasz NIC. Paranoja! Wykańczaj je więc średnimi ciosami a dobijaj standardowo - Combosami lub Criticalami.

Ilość doświadczenia za pokonanie: 150!

Jeżeli zależy Ci na Mana Egg możesz skierować się do sąsiedniej lokacji - Raul Hills (powrót) | ROZDZIAŁ 4 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Jeżeli zależy Ci na Mana Egg możesz skierować się do sąsiedniej lokacji. Znajdziesz się w dobrze znanym domku, który został "przekształcony" na coś w rodzaju labiryntu. Moim zdaneim nie warto jest jednak się tu zapędzać tylko po to żeby zdobyć wspomniany Mana Egg. A dlaczego? Już mówię.

NOWA WALKA

Przeciwnik: Devil

Ataki specjalne: Attack (niweluje atak gracza), BA-BOOM! (niezablokowany zabija drużynę!), BOOM! (zadaje spore obrażenia od ognia), Burnflame, Burnstrike

Jak go pokonać: No właśnie, tradycyjnymi metodami NIE MOŻNA ich pokonać. Tzn. istnieje MINIMALNA szansa, ale tylko w sytuacji, gdy udało Ci się zaskoczyć diabły (masz inicjatywę). Wtedy odpalanie najmocniejszych masowych ataków w stylu Sky Dragon Slash może dać efekt w postaci zwycięstwa. W przeciwnym przypadku drużyna zginie, tzn. stanie się tak, gdy któryś z diabłów (walczy się z trzema naraz!) odpali czar BA-BOOM! Zadaje on na tyle dużo obrażeń, że nawet wysokopoziomowe, zdrowe postaci tego nie wytrzymają (średnio jest to od 3500-5000 punktów!).

Diabły można jednak pokonać sposobem. Każdy z Twoich ludzi musiałby mieć założoną specjalną zbroję - Tight Dress. Niweluje ona skutki wszystkich czarów a BA-BOOM! do takiej grupy ataków się właśnie zalicza. Problem w tym, że zbroję tę bardzo trudno zdobyć a co dopiero tyle sztuk, aby każdy mógł ją sobie założyć. Jeśli więc nie masz takiej zbroi a nie chcesz męczyć się z jej szukaniem (albo próbami omijania diabłów) to daj sobie z tym spokój.

Ilość doświadczenia za pokonanie: 20 (niezły żart :-))

A więc, jeśli chcesz podskoczyć o kilka poziomów to krąż wokół savepointu i walcz ze Snow Leopardami. Jedna taka walka da Ci 450 punktów (dla każdego członka drużyny oczywiście). Jeśli zaś uważasz, że drużyna jest wystarczająco silna skieruj ją do łodzi a następnie do wyjścia z planszy. Po przeskoczeniu na mapę świata rozkaż jej udać się do Cyrum Kingdom, South.