Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grandia II - poradnik do gry

Grandia II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cyrum Kingdom | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II poradnik Grandia II

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Lokacja 10: Cyrum Kingdom

Ważniejsze fakty: "pojedynek" z Hemblem, drużyna potajemnie przedostaje się do podziemi zamku

Załączy się scenka, w trakcie której Roan opowie o swoim dzieciństwie w królestwie. Po jej zakończeniu tradycyjnie już skieruj się do miejskiego sklepu. Oto czym powinieneś się zainteresować (Uwaga! Jeśli w poprzednich lokacjach zbierałeś wszystko co Ci radziłem to niewiele rzeczy może się tak naprawdę przydać a to dlatego, że drużyna ma już o wiele mocniejsze przedmioty; wymieniam więc tylko te, które definitywnie zwiększą współczynniki):

  • Main Gauche (4600 sztuk złota)
  • Purple Robe (4500 sztuk złota, np. dla Roana)
  • Wizard's Hat (2000 sztuk złota, kup od razu dla kilku osób)
  • BlackQuartz Helm (2200 sztuk złota)
  • Magical Brace (1500 sztuk złota)
  • Scroll of Alheal (120 sztuk złota, kup ich co najmniej 5)

Skieruj się do zajazdu. Zregeneruj siły i zapisz grę. Zagadaj do właściciela jeszcze raz i wybierz opcję Spend the Night. Przy okazji powie Ci on o planowanym przez króla festiwalu. Tak naprawdę rozpocznie się jednak festiwal scenek :-) Oto co kolejno będą prezentowały:

  • Roan pójdzie odwiedzić swoją rodzinę
  • właściciel zajazdu słysząc o czym rozmawia drużyna poleci udać się do niejakiego Hemble'a, przy okazji wspomni też o tym, że nie łatwo jest go do siebie przekonać :-)
  • Elena będzie miała dziwny sen (ponownie na chwilę przemieni się w Millenię)
  • król rozmawia z jakąś tajemniczą postacią (w swoim zamku)
  • nad ranem od drużyny odłącza się Mareg, który postanawia zbadać miejskie doki
Dużo tego, prawda :-) - Cyrum Kingdom | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Dużo tego, prawda :-) ? No cóż, nie pozostaje więc nic innego jak tylko udać się na bazar i znaleźć Hemble'a, o którym wspominał właściciel zajazdu. Wyjdź na zewnątrz i ruszaj na miasto. Aby dotrzeć do bazaru musisz przejść przez dwie strefy a następnie skręcić w lewo. Podejdź do jednego z marynarzy.

Będzie to właśnie Hemble - Cyrum Kingdom | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Będzie to właśnie Hemble. Po krótkiej scence (Ryudo i Elena będą udawali, że są parą!) wejdź za nim do środka. Hemble zacznie przystawiać się do Eleny a przy okazji nie raz obrazi Ryudo. I do czego to doprowadzi? Nie, nie do walki. Ryudo i Hemble będą siłowali się na rękę! Jest to zarazem jedna z ciekawszych minigier "Grandii II". Na szczęście w pierwszej walce nie można przegrać, na dodatek gra wyświetla instrukcje na temat jej prowadzenia.

Cała sprawa polega na znalezieniu kompromisu pomiędzy siłą a wytrzymałością. Musisz przytrzymywać klawisz odpowiedzialny za siłę. Powoduje to jednak, iż Ryudo traci wytrzymałość. Tę odzyskuję się przez nawalenie drugiego przycisku. Nawet jeśli nie poradziłbyś sobie z walką to Elena i tak przyjdzie z pomocą skutecznie odwracając uwagę marynarza. Uwaga! Jeśli chcesz możesz dalej brać udział w walkach. Oto co można w nich wygrać (przedmioty podałem w tej kolejności w jakiej się je wygrywa):

  • Revival Gem
  • Hero's Elixir
  • Silver Freeze
  • Gold Feather
  • Glass Slippers

Najważniejsza jest jednak ta pierwsza walka. Niestety, okaże się, że tak naprawdę marynarz nic nie wie (walka była jednak konieczna, aby fabuła potoczyła się dalej). Kolejna scenka ukaże Ryudo i Elenę spacerujących po miejskim parku. Ryudo zaproponuje przynieść drinka. Idź w lewo i zagadaj do kobiety prowadzącej odpowiednią budkę. W trakcie rozmowy wybierz ostatnią opcję (puste pole, dopiero później dowiesz się, że to Cyrum's Famous Palm Juice), w przypadku pozostałych Ryudo i tak odmówi (gdy zobaczy co sprzedawczyni mu podaje :-)). Ha! Pojawia się Millenia. Jeszcze tylko ciekawa scenka i możecie ruszać dalej.

Spróbuj wrócić do miejsca startu - Cyrum Kingdom | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Spróbuj wrócić do miejsca startu. Millenia zatrzyma się jednak przy grupie grajków. Po krótkiej scence zjawią się Roan i Mareg. Okaże się, że Roan zasłyszał o jakichś problemach wewnątrz zamku. Będziecie musieli się do niego udać. Niestety, od frontu nie ma co nawet próbować. Na szczęście Roan odnalazł inną drogę. Drużyna będzie musiała dostać się do niego łódką. Podejdź do mostu a Roan wskaże Ci ją. Teraz wystarczy, że tylko do niej wskoczysz. Po dotarciu na miejsce porozmawiaj ze strażnikiem stojącym przy klapie. Krótka scenka, w trakcie której dowiesz się, że Roan to książę i możesz wskakiwać do środka.