Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grandia II - poradnik do gry

Grandia II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Heim Mountains | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II poradnik Grandia II

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Lokacja 6: St. Heim Mountains

Ważniejsze fakty: drużynie udaje się przedostać do Katedry

Idź prosto. Dotrzesz do savepointu, z którego oczywiście skorzystaj. Podejdź do rzeki. Znajdziesz tam Guard Mushroom (+2 do obrony). Idź dalej (ścieżką prowadzącą do góry). Wpadniesz na sakiewkę ze złotem (500 sztuk). Dojdziesz do jaskini. Wejdź do środka. Znajdziesz tu:

  • 500 sztuk złota (na prawo od wejścia); oprócz tego możesz wyjść na zewnątrz (SHM Base) i zebrać Seed of Life (bronią go Big Footy)
  • Mogay Bomb (na lewo od wejścia)
  • Scattering Stone (na wprost od wejścia)
Będziesz też musiał pokonać kilku przeciwników, w tym jeden nieznany dotąd gatunek - Heim Mountains | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Będziesz też musiał pokonać kilku przeciwników, w tym jeden nieznany dotąd gatunek.

NOWA WALKA

Przeciwnik: Chameleon

Ataki specjalne: żadne

Jak go pokonać: Chameleony nie są zbyt trudne do pokonania. W zasadzie walczy się z nimi identycznie jak z Giant Crabami czy Big Footami. Blokuj ich ataki (Combosy), nie musisz nawet posuwać się do używania ciosów specjalnych. Musisz natomiast uważać na ich ataki ponieważ mogą nimi zatruwać, zabierają także ponad 150HP.

Ilość doświadczenia za pokonanie: 14

Po zabiciu wszystkich przeciwników udaj się do wyjścia usytuowanego niedaleko miejsca, w którym zebrałeś Mogay Bomb - Heim Mountains | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Po zabiciu wszystkich przeciwników udaj się do wyjścia usytuowanego niedaleko miejsca, w którym zebrałeś Mogay Bomb. Dojdziesz do wodospadu. Skorzystaj z wejścia do jaskini, które się tu znajduje. Zabierz złoto (500 sztuk) oraz Scroll of Alheal (przywraca 500HP). Nie wychodź jeszcze z jaskini tylko skorzystaj z przejścia znajdującego się na lewo od miejsca, w którym zebrałeś złoto. Podejdź do skrzyni i otwórz ją. W środku znajdziesz Lion Field Garb (+35 do obrony, +5 do ataku, radziłbym podarować go Elenie). Wracaj do jaskini. Wyjdź z niej tą samą drogą.

Idź dalej. Po drodze wpadniesz na kilku przeciwników. Dojdziesz do kolejnej jaskini, do której oczywiście wejdź. Podejdź trochę do przodu. Ryudo zadecyduje, aby założyć tu obóz. Siedząc przy ognisku drużyna porozmawia o wydarzeniach w Mirimu Village (rozmowa kontrolowana :-)). Budząc się następnego ranka znajdziesz się tuż przy savepoincie. Zregeneruj siły i zapisz grę.

Na początek pozbądź się krabów patrolujących okolicę - Heim Mountains | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Na początek pozbądź się krabów patrolujących okolicę. Porozglądaj się trochę. Wpadniesz na skrzynię wypchaną złotem (1500 sztuk). Udaj się w kierunku wyjścia oznaczonego jako Waterfall (skrzyżowanie przy savepoincie). Znajdziesz tu o wiele większą skrzynię.

Oto co się w niej znajduje:

  • Battle Manicure
  • Godspeed Ring (+15 do szybkości działania)
  • Silver Feather (zwiększa IP)

Wracaj do okolic savepointu i wybierz drugą drogę. Po wyjściu na zewnątrz pokonaj przeciwników. Idź dalej (po drodze zatrzymaj się, aby zabrać złoto - 1500 sztuk). Dotrzesz do rzeki. Przeskocz na głaz (wciskając klawisz używania, musisz to zrobić dwa razy). Posuwaj się dalej. Wejdź do jaskini. Zabierz Yomi's Elixir i ruszaj dalej. Podejdź do głazu i popchnij go (Uwaga! Wyjątkowo NIE pojawi się ikona informująca o możliwości wykonania tej czynności!). Zejdź na dół, pokonaj potwory i zabierz Mach Boots (+20 do ruchu, +6 do obrony, superszybkość, załóż je dowolnemu członkowi drużyny, ja polecam Elenie). Wracaj na górę (po głazach) i idź dalej. Pokonaj przeciwników i zabierz złoto (500 sztuk). Posuwaj się dalej. Przejdź do nowej lokacji. Powtórka - drużyna zakłada obóz a następnie rozmawia przy ognisku. Tradycyjnie już zapisz grę podbiegając do savepointu. Idź dalej. Po drodze będziesz musiał zabić kilku Big Footów, zabierz też złoto (500 sztuk).

Dojdziesz do wodospadu - Heim Mountains | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Dojdziesz do wodospadu. Wejdź na samą górę (pokonując przy tym kilku wrogów) i popchnij znajdujący się tu głaz. Zatamuje to dopływ wody a tym samym obniży jej poziom na dole. Zejdź tam i zabierz Dragonslayer Axe (+58 do ataku, premia w trakcie walki z jaszczuropodobnymi stworami, podaruj ją Maregowi). Idź cały czas prosto (zabierz Holy Wound Salve). Po dojściu do wodospadu wejdź do jaskini. Pokonaj kraby. Wyjście prowadzące dalej znajdziesz na lewo od miejsca, w którym drużyna aktualnie się znajduje.

Idź dalej. Pokonuj kolejnych wrogów. Znajdziesz tu też złoto (500 oraz 1500 sztuk) a także Seed of Spells. Uważaj na parę wydobywającą się ze skał ponieważ jeśli się z nią zetkniesz to zepchnie Cię ona na niższy poziom. W końcu dotrzesz jednak do wyjścia z planszy. Po przeskoczeniu na mapę świata obierz kurs na St. Heim Papal State.