Cyrum Castle | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II poradnik Grandia II
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Lokacja 12: Cyrum Castle
Ważniejsze fakty: Wrota Ciemności zostają otwarte
![]() | Podejdź do savepointu i zapisz stan gry. Jeśli chcesz możesz trochę pozwiedzać zamek. Na koniec będziesz musiał się jednak udać do pomieszczenia usytuowanego na prawo od tajnego przejścia (Room of Demon-Sealing). Spotkasz tu niejakiego Menory. Jest on strażnikiem widocznych za jego plecami Wrót Ciemności. Po chwili do rozmowy włączy się Roan, który powie co nieco o ich "właściwościach" a także medalionie, który chciał odzyskać w pierwszym rozdziale gry. Jest to bowiem klucz pozwalający na przekroczenie wrót. Menory wspomni coś o planach króla, o szczegóły lepiej będzie jednak zapytać jego samego. |
Po zakończeniu scenki wyjdź na zewnątrz i skieruj się po schodach na górę. Ruszaj w stronę widocznej w oddali bramy (otoczona dwoma czerwonymi kulami). Znajdziesz się w Audience Chamber. Biegnij w stronę King's Office, znajduje się ono na lewo od tronu. W trakcie krótkiej rozmowy dowiesz się, że król ma zamiar otworzyć Wrota i wcale nie potrzebuje do tego medalionu Roana. Ten zaś opowie drużynie o prawdziwej przeszłości swojego rodu. Okazuje się, iż mieszkańcy królestwa Cyrum byli niegdyś wyznawcami Valmar.
![]() | Rozmowę przerwie jednak krótkie trzęsienie ziemi, które da jednoznacznie Roanowi do zrozumienia, iż wrota zostały otwarte. Biegnij więc do nich. Drużyna znajdzie tu umierającego Menory. Wrota zostały zniszczone Mareg wpadnie w szał. Okaże się, że poczuł zapach Melfice'a. Trzeba się więc będzie udać na dół żeby to sprawdzić :-) Przejdź przez wrota. |