Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grandia II - poradnik do gry

Grandia II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lumir Forest | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II poradnik Grandia II

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Lokacja 1: Lumir Forest

Ważniejsze fakty: statek, którym podróżuje drużyna rozbija się, będzie się ona musiała przedrzeć przez pustkowia o własnych siłach

Ryudo, Elena, Roan i Mareg wyruszają w stronę katedry - Lumir Forest | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Ryudo, Elena, Roan i Mareg wyruszają w stronę katedry. Po krótkiej scence znajdziecie się na pokładzie statku. W dobrze znany już sposób musisz poprowadzić rozmowę, której celem jest ponowne, dokładniejsze wyjaśnienie Elenie co się stało. Niestety, w trakcie lotu statek zostaje zaatakowany i rozbija się w lesie, gdzieś na północ od miejsca, do którego miał dotrzeć. Drużyna szybko odkrywa, że nie ma z nią Eleny. Wyruszają więc na jej poszukiwania, ta zaś w tym czasie po raz pierwszy rozmawia z Millenią. Jeszcze tylko krótka scenka i już możesz objąć kontrolę. Biegnij jedyną możliwą drogą.

Po chwili dotrzesz do miejsca, w którym droga jest zatarasowana przez zaspę śnieżną. Na szczęście można przez nią przejść. Jeśli chcesz możesz skierować się na prawo i przejść przez kilka kolejnych zasp. Na samym końcu znajdziesz skrzynię a w niej Lumir Flower (przywraca 25 punktów magii). Wracaj do głównej ścieżki i ruszaj dalej. Dojdziesz do skrzyżowania. Zabierz złoto (400 sztuk) i idź dalej. Przejdziesz do nowej lokacji (właściwy las).

Idź prosto - Lumir Forest | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Idź prosto. Podejdź do znajdującego się tu savepointu i zapisz stan gry. Po chwili wpadniesz na pierwszych przeciwników.

NOWA WALKA

Przeciwnik: Big Foot

Ataki specjalne: żadne

Jak go pokonać: Wielka Stopa to jeden ze słabszych przeciwników z drugiego rozdziału. Nie oznacza to jednak, że zabija się go z zamkniętymi oczami. Wielkie Stopy atakują wyłącznie zwykłymi Combosami tak więc możesz próbować blokować ich ciosy. Jeżeli atak jest nieunikniony to sam wytocz jakiś cios specjalny i dobij je zwykłymi Combosami.

Ilość doświadczenia za pokonanie: 29

Niedaleko miejsca, w którym po raz pierwszy walczyłeś z Wielkimi Stopami znajdziesz skrzynię z 1200 sztukami złota. Oczyść całą planszę. Pamiętaj, że zawsze możesz wracać do savepointu żeby zregenerować siły. Niedaleko jaskiń znajdziesz drugą skrzynię a w niej Insecticide Bomb (do walki z wszelkiego rodzaju robactwem :-)). Po wykończeniu wszystkich przeciwników zapisz stan gry i skieruj się do jaskiń (Caverns).

Pierwszy poziom nie jest zbytnio rozbudowany. Idź prosto. Dojdziesz do konarów, które blokują dalszą drogę. Wciśnij klawisz używania a Ryudo porozcina je swoim mieczem. Po dojściu do skrzyżowania idź w prawo, by przebić się do 1200 sztuk złota. Wracaj do rozstaju dróg i idź dalej. Po raz kolejny spotkasz nowych przeciwników, tym razem będą to przerośnięte kraby.

NOWA WALKA

Przeciwnik: Giant Crab

Ataki specjalne: Attack (wykonuje Combo x7-x10), Sleep Dance (usypia wybraną postać)

Jak go pokonać: To już nie przelewki! Kraby mogą okazać się nie mniej trudne do pokonania dla kiepskiej drużyny od niektórych minibossów. Przede wszystkim musisz uważać na ich ciosy specjalne, staraj się je w miarę możliwości blokować. Nie pozwól też na to, aby większość z Twoich postaci postała uśpiona. Budź je czarami. Dobrym pomysłem jest zastosowanie silnych, obszarowych czarów lub ciosów specjalnych. Nie wyskakuj jednak z nimi od razu, bo dostaniesz mniej doświadczenia.

Ilość doświadczenia za pokonanie: 36

Zostało jeszcze 51% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie