Lumir Forest | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II poradnik Grandia II
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Lokacja 1: Lumir Forest
Ważniejsze fakty: statek, którym podróżuje drużyna rozbija się, będzie się ona musiała przedrzeć przez pustkowia o własnych siłach
Ryudo, Elena, Roan i Mareg wyruszają w stronę katedry. Po krótkiej scence znajdziecie się na pokładzie statku. W dobrze znany już sposób musisz poprowadzić rozmowę, której celem jest ponowne, dokładniejsze wyjaśnienie Elenie co się stało. Niestety, w trakcie lotu statek zostaje zaatakowany i rozbija się w lesie, gdzieś na północ od miejsca, do którego miał dotrzeć. Drużyna szybko odkrywa, że nie ma z nią Eleny. Wyruszają więc na jej poszukiwania, ta zaś w tym czasie po raz pierwszy rozmawia z Millenią. Jeszcze tylko krótka scenka i już możesz objąć kontrolę. Biegnij jedyną możliwą drogą. |
Po chwili dotrzesz do miejsca, w którym droga jest zatarasowana przez zaspę śnieżną. Na szczęście można przez nią przejść. Jeśli chcesz możesz skierować się na prawo i przejść przez kilka kolejnych zasp. Na samym końcu znajdziesz skrzynię a w niej Lumir Flower (przywraca 25 punktów magii). Wracaj do głównej ścieżki i ruszaj dalej. Dojdziesz do skrzyżowania. Zabierz złoto (400 sztuk) i idź dalej. Przejdziesz do nowej lokacji (właściwy las).
Idź prosto. Podejdź do znajdującego się tu savepointu i zapisz stan gry. Po chwili wpadniesz na pierwszych przeciwników. |
NOWA WALKA Przeciwnik: Big Foot Ataki specjalne: żadne Jak go pokonać: Wielka Stopa to jeden ze słabszych przeciwników z drugiego rozdziału. Nie oznacza to jednak, że zabija się go z zamkniętymi oczami. Wielkie Stopy atakują wyłącznie zwykłymi Combosami tak więc możesz próbować blokować ich ciosy. Jeżeli atak jest nieunikniony to sam wytocz jakiś cios specjalny i dobij je zwykłymi Combosami. Ilość doświadczenia za pokonanie: 29 |
Niedaleko miejsca, w którym po raz pierwszy walczyłeś z Wielkimi Stopami znajdziesz skrzynię z 1200 sztukami złota. Oczyść całą planszę. Pamiętaj, że zawsze możesz wracać do savepointu żeby zregenerować siły. Niedaleko jaskiń znajdziesz drugą skrzynię a w niej Insecticide Bomb (do walki z wszelkiego rodzaju robactwem :-)). Po wykończeniu wszystkich przeciwników zapisz stan gry i skieruj się do jaskiń (Caverns).
Pierwszy poziom nie jest zbytnio rozbudowany. Idź prosto. Dojdziesz do konarów, które blokują dalszą drogę. Wciśnij klawisz używania a Ryudo porozcina je swoim mieczem. Po dojściu do skrzyżowania idź w prawo, by przebić się do 1200 sztuk złota. Wracaj do rozstaju dróg i idź dalej. Po raz kolejny spotkasz nowych przeciwników, tym razem będą to przerośnięte kraby.
NOWA WALKA Przeciwnik: Giant Crab Ataki specjalne: Attack (wykonuje Combo x7-x10), Sleep Dance (usypia wybraną postać) Jak go pokonać: To już nie przelewki! Kraby mogą okazać się nie mniej trudne do pokonania dla kiepskiej drużyny od niektórych minibossów. Przede wszystkim musisz uważać na ich ciosy specjalne, staraj się je w miarę możliwości blokować. Nie pozwól też na to, aby większość z Twoich postaci postała uśpiona. Budź je czarami. Dobrym pomysłem jest zastosowanie silnych, obszarowych czarów lub ciosów specjalnych. Nie wyskakuj jednak z nimi od razu, bo dostaniesz mniej doświadczenia. Ilość doświadczenia za pokonanie: 36 |
Zostało jeszcze 51% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie