Cyrum Kingdom (powrót) #1 | ROZDZIAŁ 4 | Grandia II poradnik Grandia II
Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2022
Lokacja 3: Cyrum Kingdom (powrót)
Ważniejsze fakty: Cyrum Kingdom zostało już zaatakowane, Roan ponownie przyłącza się do drużyny, ta zaś ucieka do Raul Hills przed Valmarem
Załączy się krótka scenka. Wszyscy są oczywiście załamani śmiercią Marega i Millenii, Ryudo wie jednak, że nie może się poddać. Po odzyskaniu kontroli nad drużyną podejdź trochę w prawo. Jest tu Missanga. Użyj jej od razu (oddaje SP Marega). Rozkaż drużynie iść dalej. Niestety, królestwo jest już atakowane przez potwory Valmara. Ryudo jest wściekły. Ruszaj w stronę ścieżki. Zaprowadzi Cię ona do bram miasta (po przejściu na mapę świata musisz wybrać, aby drużyna udała się w to miejsce).
Skieruj się do zajazdu, aby zapisać stan gry. Następnie zaś idź do sklepu i pokupuj kilka nowych przedmiotów:
- Thor Sword (19000 sztuk złota, dla Ryudo)
- Huge Flail (17000 sztuk złota, dla Eleny)
- Demon Shuriken (19800 sztuk złota, dla Tio)
- Aura Armor (19800 sztuk złota, dla Ryudo lub Tio)
Wyjdź na zewnątrz i ruszaj w stronę zamku Roana (prosto a następnie w lewo). Będzie się on tu bronił przed dwoma potworami. Drużyna podbiegnie, aby mu pomóc. Walka nie powinna Ci sprawić żadnych problemów, tym bardziej, że po wizycie w zajeździe drużynie udało się zregnerować siły. Po skończonej walce Roan zapyta Ryudo co tak naprawdę się stało. On będzie jednak na tyle zdenerwowany, że nic z siebie nie wydusi. Roan zaprosi więc wszystkich do pałacu. |
Kolejna scenka to rozmowa Ryudo i Eleny. Po chwili zjawi się strażnik i poprosi o udanie się do komnaty Roana. Skieruj się więc do Audience Chamber a następnie na lewo do King's Office (identyczna droga jak w przypadku pierwszej wizyty w zamku).
Drużyna włączy się do rozmowy Roana i Tio. Roan proponuje, aby na jakiś czas uciec stąd. Gdyby Valmar pojmał Ryudo i przejął znajdujące się w nim Rogi to nie byłoby już szans na jego pokonanie. Ryudo sądzi zaś, że tylko jego Rogi potrafią zniszczyć Valmara. Po dłuższej wymianie zdań przyznaje jednak rację Roanowi i godzi się na to, aby na jakiś czas stąd uciec. Możesz już wyjść z zamku (drzwi znajdują się na dół od Audience Chamber). Zanim jednak skierujesz się w stronę mapy świata będziesz musiał:
- pocieszyć znajdujących się tu żołnierzy oraz ludność
- pokonać dwa Valmary Young (zanim do tego dojdzie załączy się scenka - Ryudo stwierdzi, że został zauważony przez odradzającego się Valmara)
- zapisać stan gry w zajeździe
Po przejściu na mapę świata skieruj drużynę do Raul Hills.