Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania 95-99 | Rozdział II | Gothic II Noc Kruka poradnik Gothic II: Noc Kruka

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Rozdział drugi: Powrót do Kolonii

W tym rozdziale masz dwa główne cele: wykonanie misji zleconej przez Lorda Hagena (quest 94) oraz szeregu zadań, które czekają na Ciebie w Zapomnianej Dolinie Budowniczych. Kolejność zależy od Ciebie.

Aby znaleźć się w Zapomnianej Dolinie, musisz najpierw stać się członkiem Wodnego Kręgu (quest 11), później odszukać wszystkie ornamenty potrzebne do uruchomienia portalu (quest 98), który przeniesie Ciebie i Magów Wody na te dotąd niezbadane tereny. Tutaj rozprawisz się z tytułowym Krukiem (quest 100). Ale zanim to nastąpi, przyłączysz się do piratów, później do bandytów. Odnajdziesz wszystkie posiadłości budowniczych (quest 114) oraz relikty (quest 101), obudzisz ducha starożytnego wodza Quarhodrona (quest 132). Aż wreszcie będziesz mógł dostać się do Świątyni Adanosa, gdzie spotkasz Kruka. W tym rozdziale możesz nauczyć się od Maga Wody Myxira prastarych języków budowniczych, dzięki którym będziesz mógł odczytać znalezione kamienne tabliczki, które zwiększą Twoją siłę, zręczność, punkty trafień, znajomość magii czy umiejętności bojowe. A w obozie bandytów możesz nauczyć się wydobywania złota, które będziesz przetapiał na monety.

Jeśli chodzi natomiast o dostanie się do Górniczej Doliny, to istnieją dwa sposoby. Możesz przejść głównym wejściem, gdzie czeka na Ciebie niezliczona ilość orków lub uniknąć walk i udać się drogą przez opuszczony tunel. Aby się do niego dostać, skręć w lewo z głównej drogi za bramą na przełęcz, wyjdź na skalny łuk i przejdź nim na prawą stronę przełęczy. Kiedy dostaniesz się do zamku, Kapitan Garond zleci Ci zadanie (quest 138). Gdy je wykonasz, dostaniesz list dla Lorda Hagena. Wówczas możesz wrócić do Khorinis, a opuszczenie Górniczej Doliny kończy rozdział drugi.

95 - Zadania 95-99 | Rozdział II | Gothic II Noc Kruka - Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

95.Wiadomość

Zadanie zleca: Vatras. [K 8] Vatras prosi Cię, żebyś zaniósł list do Mistrza Isgarotha. Znajdziesz go w kaplicy Innosa w drodze do klasztoru.

 

96.Niewolnicy Kruka

Zadanie zleca: Vatras. [K 8] Masz się dowiedzieć, dlaczego Kruk porywa mieszkańców Khorinis. Porozmawiaj z Saturasem, który poleci Ci uwolnienie niewolników. Znajdziesz ich w kopalni, w obozie bandytów. Miń strażnika niewolników i skieruj się w głąb kopalni. Spotkasz Tonaka, Telbora, Patricka, Pardosa oraz Monty'ego. Nie uda Ci się jedynie uwolnić rybaka Williama, którego ciało znajdziesz w ruinach, na wschód od obozu Magów Wody. Porozmawiaj z niewolnikami, dowiesz się, że boją się uciec, żeby nie skończyć tak jak William. Gdy zabijesz Bloodwyna, pokaż Thorusowi jego głowę i zasugeruj, żeby to on został teraz przywódcą obozu. Porozmawiaj ze strażnikiem niewolników, a kiedy odejdzie, idź do Patricka i poproś go, żeby wyprowadził niewolników z kopalni.

Zostało jeszcze 51% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie