Zadania 150-159 | Rozdział III | Gothic II Noc Kruka poradnik Gothic II: Noc Kruka
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
150.Poszukiwacze
Zadanie zleca: Pyrokar [TK 20] - tylko dla magów. Musisz odnaleźć jednego z opętanych (Vino, Bromor, Fernando, Malak, Engrom, Sekob, Brutus, Rudolph), pobić go i zabrać Almanach Opętanych. Wówczas Pyrokar poleci Ci odnaleźć pozostałych, według sporządzonej przez niego listy, która z czasem będzie się powiększać. Vina znajdziesz w kamiennym kręgu przy farmie Lobarta. Bromora w burdelu "Czerwona Latarnia", Fernanda w górnym mieście, a Malaka pod obozem bandytów. W czwartym rozdziale musisz rozprawić się z Engromem, a w piątym - z Sekobem, Brutusem i Rudolphem. Oddaj jeden z Almanachów Potępionych Karrasowi, a badania nad poszukiwaczami będą mogły ruszyć do przodu.
151.Dokumenty
Zadanie zleca: Babo. [TK 20] Babo prosi Cię o odzyskanie dokumentów, którymi szantażuje go Igaraz. Możesz odkupić te dokumenty od Igaraza za 300 sztuk złota lub ukraść mu klucz do jego kufra, w którym je znajdziesz.
152.Potęga Gwiazd
Zadanie zleca: Hyglas. [TK 20] Hyglas prosi Cię o zdobycie dla niego księgi "Boska moc gwiazd'". Możesz ją kupić u Constantina lub u Zurisa za 400 sztuk złota.
153.Fałszywe udziały w kopalni
Zadanie zleca: Serpentes [TK 20] - tylko dla maga. Musisz odzyskać wszystkie 13 fałszywych udziałów. Mają je: Matteo, Bosper, Hakon, Zuris, Elena, Orlan, Rosi i Salandril. Zgań wszystkich za owy proceder, a Salandrila pobij. Gdy się podniesie, każ mu udać się do klasztoru. Za każdy odzyskany udział, Serpentes zapłaci Ci dwukrotną cenę, a do tego dorzuci jeszcze Amulet Duchowej Siły (obrona przed magią +15).
154.Samotność i bezradność Zadanie zleca: Bengar. [TK 31] Bengar został na farmie sam i prosi Cię, abyś znalazł kogoś, kto mu pomoże. Idź do Wilka i zaproponuj mu pracę u farmera. Zgodzi się, ale będziesz mu musiał za to zapłacić 800 sztuk złota. Jeżeli jesteś najemnikiem, cena będzie o połowę mniejsza.
155.Torlofa strach przed Złym Zadanie zleca: Torlof. [TK 37] Torlof boi się Poszukiwaczy, którzy kręcą się w obozie Dextera. Udaj się tam i po prostu ich zabij. Jest ich dwóch, jeden na drodze do obozu, a drugi u góry, w obozie. |
Zostało jeszcze 42% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie