Zadania 160-165 | Rozdział IV | Gothic II Noc Kruka poradnik Gothic II: Noc Kruka
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Rozdział czwarty: Polowanie na smoki
Głównym celem w tym rozdziale jest zabicie smoków. Po pokonaniu każdego z nich, musisz pamiętać o zabraniu serca, które posłuży Ci w ponownym naładowaniu Oka Innosa. Artefakt możesz naładować przy stole alchemicznym. Gdy udajesz się do któregokolwiek ze smoków, pamiętaj o wkładaniu Oka Innosa. Dzięki niemu smoki nie atakują Cię od razu, tylko możesz z nimi najpierw przez chwilę porozmawiać. A siła artefaktu powoduje, że są prawdomówne. Smoki są cztery: Pandrodor - błotny, Pedrakhan - kamienny, Feomathar - ognisty, Finkregh - lodowy. Każdy kolejny smok jest silniejszy od poprzedniego i za ich pokonanie będziesz dostawał coraz więcej punktów doświadczenia - zaczynasz od 3000, skończysz na 6000. Pamiętaj też o zabraniu skarbów, których strzegą smoki. Przy ostatnim z nich znajdziesz smocze jajo, zabierz je - nie obawiaj się, nie wykluje Ci się w kieszeni smok. :-)
160.Łowcy smoków
Zadanie zleca się automatycznie po wejściu do Górniczej Doliny. [GD 1] Właściwie nie jest to zadanie, a miejsce zapisywania informacji o spotykanych łowcach smoków, u których możesz się czegoś nauczyć lub coś kupić oraz o tych, którzy mogą się do Ciebie dołączyć, m.in. może to być Biff. Jeżeli zdecydujesz się na jego pomoc, daj mu w zamian 100 sztuk złota. Nie proponuj połowy łupów, bo jest tak upierdliwy i skrupulatny, że nawet po kradzieży kieszonkowej będzie się do Ciebie zgłaszał po swoją część.
161.Zguba w ciemności
Zadanie zleca: Udar. [GD 6] Udar chce się dowiedzieć, co stało się z Sengrathem. Jego ciało znajdziesz przy orkowej palisadzie. Poinformuj o tym Udara.
162.Kradzież
Zadanie zleca: Keroloth. [GD 6] Ktoś ukradł sakiewkę Kerolothowi i chce, żebyś ja odzyskał. Znajdziesz ją w kuźni, przy stole. Oddaj ją właścicielowi, ale nie mów, gdzie ją znalazłeś - jeżeli powiesz, zginie Jan.
163.Amulet Angara
Zadanie zleca: Angar. [GD 6] Angar zgubił amulet i prosi Cię o jego odszukanie. Udaj się do krypty, gdzie ponownie spotkasz Angara. Zabij szkielet maga oraz trzy zwykłe szkielety i oddaj amulet jego właścicielowi.
164.Jan i kuźnia Zadanie zleca: Jan. [GD 6] Jan chciałby pracować w kuźni, ale Parcival mu zabrania. Porozmawiaj z Kapitanem Garondem i poręcz za Jana. Wróć do kowala i poinformuj go, że może zacząć pracę.
165.Miecz Ferosa Zadanie zleca: Feros. [GD 6] Feros zgubił swój miecz i prosi Cię o jego odszukanie. Znajdziesz go na skalnym klifie Hosh - Paka. |