Nauczyciele | NPC | Gothic II Noc Kruka poradnik Gothic II: Noc Kruka
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Nauczyciele
Albrecht. [K 30] Zasób many. Uczy tylko paladynów. Daje paladynom magiczne runy. Alrik. [K 15] Walka orężem jednoręcznym. Babo. [TK 20] Oręż dwuręczny. Bartok. [K10] [K 12] Strzelanie z łuku i skradanie się. Bennet. [TK 37] Wykuwanie mieczy zwykłych i z magicznej rudy. Bosper. [K 4] Obdzieranie zwierząt ze skór. Brandon. [ZD 6] Siła i zręczność. Brutus. [GD 6] Siła. Buster. [TK 30] Walka orężem jednoręcznym. Carl. [K 26] Siła. Cassia. [K 14] Zręczność i kradzież kieszonkowa. Cavalorn. [TK 4] [K 8] Srzelanie z łuku, skradanie się. Cedrik. [K 30] Walka orężem jednoręcznym. Uczy tylko paladynów. Constantino. [K 7] Mikstury: esencja lecznicza, esencja many. Cord. [TK 37] Broń jednoręczna i dwuręczna. Diego. [GD 10] [K 3] [K 28] Zręczność. Dobar. [GD 6] Wykuwanie lepszych mieczy. Dragomir. [TK 18] Strzelanie z kuszy. Edgor. [ZD 23] Pozyskiwanie trofeów z krwiopijcy. Erol. [TK 16] [TK 30] Siła. Feros. [GD 6] Siła i zręczność. Gaan. [TK 32] Pozyskiwanie trofeów: skrzydeł krwiopijcy, żądła krwiopijcy, pazurów i kłów. Gestath. [GD 15] Pozyskiwanie trofeów: smoczej krwi, smoczych łusek, rogu smoczego zębacza, żuwaczki, płyt pancerza pełzacza, języka ognistego jaszczura. Girion. [K 30] Walka orężem dwuręcznym. Uczy tylko paladynów. Grimbald. [TK 23] Pozyskiwanie trofeów: płyt pancerza zębacza, żuwaczki, skrzydeł krwiopijcy i żądła krwiopijcy. Za naukę chce pomocy przy polowaniu na zębacze. Grom. [TK 34] Pozyskiwanie trofeów: rogu cieniostwora, żuwaczki, serca i kłów. Harad. [K 6] Wykuwanie zwykłych mieczy. Henry. [ZD 6] Walka orężem dwuręcznym, strzelanie z kuszy. Hokurn. [GD 2] [GD 24] Broń jedno- i dwuręczna. Hyglas. [TK 20] Runy ognia. Ignaz. [K 27] Przepisy na mikstury: esencja lecznicza, esencja many. | Ingmar. [K 30] Siła. Uczy tylko paladynów. Jack Aligator. [ZD 3] [ZD 6] Strzelanie z łuku, pozyskiwanie trofeów: skór i zębów. Jesper. [K 14] Skradanie się. Karras. [TK 20] Runy manifestacji sferycznej. Kręgi magii 4 i 5. Keroloth. [GD 6] Walka orężem jedno- i dwuręcznym. Lares. [K 33] Siła i zręczność. Lee. [TK 37] Oręż dwuręczny. Logan. [ZD 19] Pozyskiwanie trofeów: futra, pazurów i zębów. Lucia. [ZD 22] Zręczność. Marduk. [TK 20] Runy lodu i błyskawic. Merdarion. [TK 26] [ZD 2] Zasób many. Milten. [GD 6] [TK 20] Runy lodu, zasób many. Morgan. [ZD 6] Walka orężem jednorecznym. Mortis. [K 13] Siła. Uczy tylko strażników miejskich. Myxir. [TK 26] [ZD 2] Prastare języki budowniczych. Neoras. [TK 20] Mikstury: esencja many, esencja lecznicza. Niclas. [TK 13] Strzelanie z łuku. Parlan. [TK 20] Wtajemniczanie w kręgi magii od 1 do 3, zasób many, różne runy. Pyrokar. [TK 20] Ostatni krąg magii, zasób many, runy szóstego kręgu. Ramirez. [K 14] Włamywanie się. Riordian. [TK 26] [ZD 2] Mikstury oraz nauka ognika szukania przedmiotów. Rod. [TK 37] [GD 19] Broń dwuręczna. Ruga. [K 13] Zręczność i strzelanie z kuszy. Uczy tylko strażników miejskich. Sagitta. [TK 28] Mikstury: esencja many, esencja lecznicza. Talbin. [GD 18] Pozyskiwanie trofeów: serca i rogu cieniostwora. Thorben. [K 5] Włamywanie się. Torlof. [TK 37] Siła i zręczność. Udar. [GD 6] Strzelanie z kuszy. Vatras. [K 8] Zasób many. Wilk. [TK 37] Strzelanie z łuku. Wulfgar. [K 13] Walka orężem jedno- i dwuręcznym. |