Zadania 27-38 | Rozdział I | Gothic II: Noc Kruka poradnik Gothic II: Noc Kruka
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
27.Złota misa Bromora
Zadanie zleca: Bromor. [K 20] Prostytutka Lucia ukradła złotą misę swojemu szefowi Bromorowi. Masz ją odzyskać. Znajdziesz ją w obozowisku bandytów, w lesie za farmą Sekoba.
28.Lucia
Zadanie zleca: Nadja. [K 20] Zapłać właścicielowi burdelu Bromorowi i udaj się na górę z Nadją. Porozmawiaj z nią, a opowie Ci o prostytutce o imieniu Lucia, która znikła z burdelu. Nadja twierdzi, że najprawdopodobniej uciekła z czeladnikiem stolarza - Elvrichem. Po rozmowie możesz się zabawić z Nadją. Uwaga - sceny tylko dla dorosłych :-). Udaj się do obozowiska bandytów niedaleko schodów prowadzących na farmę Onara i Bengra. Znajdziesz tu Elvricha, który poinformuję Cię, że razem z Lucią został porwany przez bandytów Dextera. Udaj się do obozowiska bandytów, które znajduje się w lesie za farmą Sekoba. Znajdziesz tam list pożegnalny Luci, oddaj go Elvrichowi, który nie uwierzy, że to prawda. W drugim rozdziale, gdy już znajdziesz się w Zapomnianej Dolinie Budowniczych, w obozie bandytów spotkasz Lucię, która potwierdzi słowa swojego listu.
29.Względy Canthara
Zadanie zleca: Canthar. [K 12] Jeżeli skorzystałeś z glejtu Canthara, żeby wejść do miasta - zadanie to musisz po prostu wykonać. Podrzuć trefny list Sarze, gdy będziesz u niej robił zakupy, po czym donieś na nią do Lorda Hagena. Możesz też donieść na Canthara, ale kiedy wyjdzie z aresztu, rozpowie, że jesteś z kolonii karnej i za naprawienie reputacji zażąda 500 sztuk złota. Jeżeli natomiast nie korzystałeś z jego glejtu, możesz mu zwyczajnie odmówić.
30.Joe
Zadanie zleca: Hakon. [K 12] Człowiek o imieniu Joe zniknął, a Hakon twierdzi, że ten wiedział, jak dostać się do wież miejskich, gdzie przechowywana jest broń straży. Musisz się dowiedzieć, co się z nim stało.
31.Najazdy bandytów
Zadanie zleca: Hakon. [K 12] Hakon został obrabowany poza murami miasta przez bandytów, którzy ukrywają się w lasach w pobliżu miasta. Porozmawiaj z Pablem, dowiesz się, że bandyci są najprawdopodobniej w zmowie z jakimś dealerem w mieście. Za jego schwytanie Lord Andre wyznaczył nagrodę. Udaj się w kierunku farmy Akila, wejdź po schodach i zamiast na farmę skieruj się w lewo, w stronę latarni morskiej. Dojdziesz do jaskini, znajdującej się po lewej stronie. Zabij trzech bandytów i opróżnij kufer. Zauważysz, że jedna ryba jest jakaś dziwna - pozszywana. W środku znajduje się notatka podpisana przez Halvora. Wróć do miasta, skonfrontuj Halvora z jego notatką i donieś na niego do Lorda Andre. Idź do Hakona i poinformuj go, kto był paserem.
32.Bezczelny złodziej Zadanie zleca: Jora. [K 12] Rengaru okradł handlarza imieniem Jora. Masz odzyskać złoto Jory. Wystarczy porozmawiać z Rengaru, który stoi tuż obok, a gdy zacznie uciekać - śledź go. Gdy go złapiesz, możesz donieść na niego Lordowi Andre. Dostaniesz za to 100 sztuk złota i punkty doświadczenia.
33.Kupieckie złoto Zadanie zleca: Jora. [K 12] Gdy złapiesz Rengaru i odzyskasz od niego złoto, oddaj je Joremu. Nie proś o nagrodę, a otrzymasz 100 punktów doświadczenia, a wdzięczność Jorego przyda Ci się w kolejnym zadaniu (quest 34).
34.Miecz Alrika Zadanie zleca: Alrik. [K 15] Alrik poprosi Cię o odzyskanie jego miecza. Idź do Jory i zapytaj o broń Alrika. Odda Ci ją za darmo, jeżeli wcześniej (quest 33) nie przyjąłeś nagrody za odzyskanie złota. Jeżeli jednak wziąłeś nagrodę, miecz możesz odkupić za 50 sztuk złota. Zanieś miecz Alrikowi. Organizuje on walki za pieniądze - obstawiasz 50 sztuk złota, ale kolejne 50 możesz wygrać. Można z nim stoczyć kilka walk. |
35.Szalony Fellan
Zadanie zleca: Alwin. [K 22] Alwin poprosi Cię o uciszenie Fellana, który ciągle coś przybija młotkiem. Udaj się do Fellana. Niestety, proszeniem, ani nawet pieniędzmi nic nie wskórasz. Po prostu go pobij, a jak się podniesie, porozmawiaj z nim - przestanie hałasować. A Alwin odwdzięczy Ci się 30 sztukami złota.
36.Informacje dla Garvella
Zadanie zleca: Garvell. [K 16] Garvell chce się dowiedzieć, jak najwięcej na temat orków oraz chce poznać powód, dla którego w mieście przebywają paladyni. Idź do Rangara i postaw mu piwo, a się wygada. Gdy zdecydujesz się na dołączenie do straży, Lord Andre udzieli Ci kolejnych informacji. Przekaż to wszystko Garvellowi.
37.Bandyci w latarni morskiej Jacka
Zadanie zleca: Jack. [K 33] Stary marynarz Jack nie może wrócić do swojej latarni morskiej, dopóki przebywają tam bandyci. Wystarczy udać się tam i ich zabić. Jest ich trzech i najlepiej starać się walczyć z każdym z osobna. Wróć do Jacka i powiedz, że nie musi się już martwić bandytami, a otrzymasz 400 punktów doświadczenia.
38.Problemy ze strażą
Zadanie zleca: Farim. [TK 10] Rybak Farim ma kłopoty ze strażnikami, którzy zabierają mu prawie całe połowy. Idź do Martina, a ten zajmie się tą sprawą.