Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania 49-61 | Rozdział I | Gothic II: Noc Kruka poradnik Gothic II: Noc Kruka

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

49.Krwawe puchary

Zadanie zleca: Cassia. [K 14] Cassia chce, żebyś ukradł dla niej sześć Krwawych Kielichów, które znajdują się w górnym mieście. W drugim rozdziale, gdy już znajdziesz się w górnym mieście, ukradnij klucz Sędziemu. Klucz Valentina, jeżeli wykonałeś zadanie 23, masz przy sobie - jeżeli nie, ukradnij. Prześpij się do północy, idź do górnego miasta, podkradnij się do pierwszego domu po prawej stronie. Na górze znajdziesz kufer, a w nim kielich (kombinacja: PPLPPL). Skieruj się do kolejnego domu po prawej stronie. Idź na górę. Gdy tylko wejdziesz po schodach, zobaczysz lampę. Przekręć ją, na dole odsunie się ściana, odsłaniając w ten sposób kufer. Zabierz kolejny kielich. Teraz udaj się do Domu Sędziego. Nie przejmuj się strażnikiem. Podkradnij się na górę, naciśnij tarczę wiszącą na ścianie, a na dole odsunie się ścianka. Weź kielich, wyjdź, wyprostuj się przy strażniku. Wejdź do ratusza, idź na górę, w jednym z pomieszczeń znajdziesz kolejny kielich. Udaj się do domu Lutera. U góry na stoliku znajdziesz weksel. Kielich znajduje się u lichwiarza Lehmara. Skieruj się do kolejnego domu, obok domu Lutera. Na kominku znajdziesz klucz do kufra, znajdującego się pomiędzy dwoma łóżkami. Zabierz kolejny kielich. Teraz skieruj się do Lehmara i ukradnij mu kielich (kombinacja: LPPLP). Wszystkie sześć Krwawych Kielichów odnieś Cassi. Porozmawiaj z Ramirezem, poprosi Cię o przyniesienie mu sekstansu. Znajdziesz go w chacie Grega w obozie piratów lub w skarbach jednego ze smoków - w rozdziale czwartym.

50.Piracki handel

Zadanie zleca: Skip. [TK 11] Jeżeli z gidii złodziei popłyniesz dalej w prawo, trafisz do pirata Skipa, który poinformuje Cię, że Baltram robi interesy z piratami. Idź porozmawiaj z Baltramem i zaoferuj swoją pomoc. Zaniesiesz przesyłkę Skipowi, a ten da Ci rum dla Baltrama. Możesz też popłynąć dalej od Skipa, w prawo. Znajdziesz się na kolejnej plaży. Opróżnij kufer (kombinacja: PLLPPLLLPPP) - znajdziesz tam 250 sztuk złota. Wejdź po rufie wraku i przeskocz na kolejną plażę (najlepiej zapisz stan gry, bo możesz źle upaść i zginąć). Znajdziesz tam kolejny kufer (kombinacja: PLLPLL).

51.Kamienne tablice

Zadanie zleca: Vatras. [K 8] Vatras kupi od Ciebie wszystkie kamienne tablice, które uda Ci się znaleźć. Oczywiście możesz je zostawić dla siebie, ponieważ w drugim rozdziale będziesz miał możliwość nauczenia się prastarych języków budowniczych, dzięki czemu odczytasz owe tabliczki, a te będą podnosić Twoje atrybuty lub umiejętności bojowe.

1 - Zadania 49-61 | Rozdział I | Gothic II: Noc Kruka - Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

 

52.Problemy na farmie Lobarta

Zadanie zleca: Lord Andre. [K 13] Farmer Lobart ma kłopoty. Musisz mu pomóc - zabij siedem polnych bestii, które grasują po jego polach. Dostaniesz od Lobarta 20 sztuk złota, po czym wróć do Lorda Andre.

 

53.Kusza Dragomira

Zadanie zleca: Dragomir. [TK 18] Dragomir zostawił swoją kuszę w kamiennym kręgu w wysokich górach na północy. Musisz po prostu po nią pójść.

 

54.Leniwy farmer

Zadanie zleca: Till. [TK 29] Till nie może zagonić Bronka do roboty. Najlepiej po prostu go zbić. Można też postraszyć go najemnikami.

 

55.Prychająca istota

Zadanie zleca: Gaan. [TK 32] Gaan nie może normalnie polować, gdyż przeszkadza mu w tym pasący się nieopodal zębacz. Musisz go po prostu zabić - sam, ponieważ nikt w okolicy Ci w tym nie pomoże, po prostu nie przeżyje z nim starcia. Najlepiej unicestwić zębacza z dystansu, czyli czarami, łukiem lub kuszą.

 

56.Słoneczny aloes

Zadanie zleca: Sagitta. [TK 28] Musisz przynieść Sagicie ziele, które rośnie tylko na odchodach czarnego trolla. Znajdziesz je na samym skraju siedziby trolla i możesz je zebrać nie zwracając jego uwagi.

 

57.Polne bestie

Zadanie zleca: Fester. [TK 37] Pomóż Festerowi zabić polne bestie. Gdy to zrobisz Fester nie będzie chciał Ci zapłacić obiecanej sumy. Pobij go i zabierz wszystko, co ma.

 

58.Czarna skóra

Zadanie zleca: Raoul. [TK 37] Masz przynieść skórę czarnego trolla Raoulowi. Troll jest bardzo trudnym przeciwnikiem i najlepiej unicestwić go z dystansu. Oczywiście możesz do niego podejść, jeżeli masz ochotę polatać we wszystkie strony :-).

 

59.Miecz Roda

Zadanie zleca: Rod. [TK 37] Najemnik Rod twierdzi, że nie zdołasz podnieś jego miecza. Uda Ci się to, ale dopiero, gdy będziesz miał siłę na poziomie 30.

 

60.Jeden z najemników

Zadanie zleca: Lee. [TK 37] Aby zostać najemnikiem, musisz wypełnić próbę Torlofa (quest 61) oraz uzyskać szacunek pozostałych najemników (quest 62). Gdy to zrobisz porozmawiaj z Lee, następnie potarguj się z Onarem i wróć do Lee.

61.Odpędzić straż

Zadanie zleca: Torlof. [TK 37] Musisz się pozbyć strażników z farmy Bengara. Zapłacenie długu farmera nie rozwiąże sprawy - po prostu ich zabij. Nie będzie mieć to żadnych złych konsekwencji, nawet jeżeli chcesz zostać strażnikiem.