Zadania 166-172 | Rozdział IV | Gothic II Noc Kruka poradnik Gothic II: Noc Kruka
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
166.Głód
Zadanie zleca: Gerold. [GD 6] Gerold jest głodny i prosi Cię o przyniesienie mu czegokolwiek do jedzenia. Spotkaj się z nim w siedzibie magów na zamku o północy. Daj mu jakieś jedzenie. Jest bardzo głodny i dość pazerny, więc możesz mu oddać nawet całe swoje zapasy.
167.Paskudna nora
Zadanie zleca: Brutus. [GD 6] Brutus boi się chrząszczy. Wejdź do jego kuźni i zabij cztery, jakże niebezpieczne i przerażające potwory :-).
168.Hosh - Pak
Zadanie zleca: Orik. [GD 6] Masz zabić przywódcę orków Hosh - Paka. Znajdziesz go na klifie. Najlepiej wykonać to zadanie po rozmowie z Ur - Shakiem.
169.Ur-shak Zadanie zleca: Ur - Shak. [GD 12] Ur -Shaka spotkasz przy wieży, gdzie wcześniej zabiłeś przywódcę stada zębaczy (quest 142), czyli niedaleko kopalni, w której dowodzi Fajeth. Ork zdąża do Hosh - Paka. Po dotarciu na skalny klif, przestanie być już Twoim przyjacielem i każe Ci odejść.
170.Dwa lodowe golemy dla Sylvia Zadanie zleca: Sylvio. [GD 25] Sylvio boi się dwóch lodowych golemów, strzegących wejścia do Krainy Lodu. Zabij je po prostu.
171.Pan smoków Zadanie zleca: Finkregh. [GD 28] Lodowy smok - Finkregh zdradzi Ci, że jego pan mieszka w Dworze Irdorath. Pokonanie pana smoków stanowi treść szóstego rozdziału, we wstępie do niego znajdziesz szczegółowy opis, jak to zrobić.
172.Muszę się stąd wydostać! Zadanie zleca: Talbin. [GD 18] Talbin chce odzyskać skórę topielca, którą ma przy sobie Engrom. Jego ciało znajdziesz przed kopalnią, w której dowodzi Marcos. Poinformuj o tym Talbina i oddaj mu skórę. Zacznie uciekać w kierunku przełęczy, biegnij za nim i zadbaj o to, żeby bezpiecznie się do niej dostał. |