Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania 108-122 | Rozdział II | Gothic II Noc Kruka poradnik Gothic II: Noc Kruka

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

108 - Zadania 108-122 | Rozdział II | Gothic II Noc Kruka - Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

108.Wieża

Zadanie zleca: Henry. [ZD 6] Henry poprosi Cię o usunięcie bandytów z wieży, znajdującej się na południe od obozu piratów. Możesz poprosić któregoś z piratów o pomoc lub udać się sam. Bandytów jest trzech, po prostu ich zabij i powiadom o tym Henry'ego.

 

109.Kompas Garretta

Zadanie zleca: Garrett. [ZD 6] Garrett chce odzyskać swój kompas, który został zakopany gdzieś przez Grega. Znajdziesz go na plaży, znajdującej się na południe od obozu piratów, ale uwaga - roi się tam od jaszczurów zwykłych i ognistych.

110.Napój dla Brandona

Zadanie zleca: Brandon. [ZD 6] Musisz dla Brandona kupić drinka o nazwie "Szybki Śledź". Dostaniesz go u gorzelnika Samuela.

111.Opuszczony Skip

Zadanie zleca: Skip. [ZD 6] Skip chce odzyskać 20 butelek grogu, które zabrali mu bandyci. Angus i Hank mieli pohandlować z bandytami i od tej pory nikt ich nie widział. Porozmawiaj z Billem i Jackiem Aligatorem. Dowiesz się, że Angus i Hank siedzieli w jaskini, znajdującej się w kotlinie, tuż przy jeziorze. Udaj się do niej, znajdziesz tam ciała obu piratów, a przy nich pierścień Morgana, który będzie Ci wdzięczny za jego odnalezienie. Poinformuj o wszystkim Skipa i Billa. Oddaj Skipowi butelki grogu. Jeżeli nie masz 20, brakujące kup u Samuela.

 

112.Plaża na północy

Zadanie zleca: Morgan. [ZD 6] Morgan prosi Cię o oczyszczenie z wszelkich bestii plaży, znajdującej się na północ od obozu piratów. Będziesz musiał pokonać dwa jaszczury, trzy topielce i jeszcze jedną bestię w jaskini.

113.Drewno na palisadę

Zadanie zleca: Henry. [ZD 6] Henry czeka na drewno. Masz odszukać Owena i mu o tym powiedzieć. Znajdziesz go w jaskini, znajdującej się w kotlinie niedaleko jeziora. Później wróć do Henry'ego i powiedz, że Owen dostarczy mu drewno.

 

114.Posiadłości budowniczych

Zadanie zleca: Saturas. [ZD 2] Saturas chce, abyś znalazł wszystkie posiadłości budowniczych. Porozmawiaj z Riordianem, który poinformuje Cię, gdzie je znajdziesz. Dom Uczonych to biblioteka na północy - będziesz musiał pokonać ogniste demony i kamiennych strażników. Dom Kapłanów znajdziesz na południowym-zachodzie, roi się tam od pełzaczy. Dom Strażników Umarłych znajduje się na południu, zmierzysz się tam z tabunem zombie oraz bagiennym golemem. Dom Uzdrowicieli jest na południowym-wschodzie, a Dom Wojowników na wschodzie.

 

115.Malcolm

Zadanie zleca: Owen. [ZD 4] Owen chce się dowiedzieć, czy jego przyjaciel Malcolm żyje. Przejdź za Owena, dalej, w głąb jaskini i wskocz do wody. Otrzymasz premię za wyczyn. Musisz zanurkować i przepłynąć do kolejnej jaskini, gdzie znajdziesz ciało Malcolma. Zanurkuj ponownie, tym razem za miejscem, gdzie leży Malcolm, wypłyniesz w jeziorze. Poinformuj Owena o śmierci przyjaciela.

 

116.Morderca Angusa i Hanka

Zadanie zleca: Bill. [ZD 6] Bill chce się dowiedzieć, kto zabił Angusa i Hanka. Zrobił to Juan, którego znajdziesz w jaskini na wschodzie. Zabij go i przeszukaj, znajdziesz przy nim kilka przydatnych rzeczy do innych zadań (paczkę wytrychów - quest 127 oraz stal - quest 128). Poinformuj o wszystkim Billa.

117 - Zadania 108-122 | Rozdział II | Gothic II Noc Kruka - Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

117.Polowanie na brzytwiaki

Zadanie zleca: Greg. [ZD 6] Masz oczyścić kanion z brzytwiaków. Mogą Ci w tym pomóc piraci: Brandon, Skip, Matt, Jack Aligator i dwaj inni, stojący przy ognisku. Udaj się z nimi na polowanie, a później nie odsyłaj ich, tylko skieruj się do obozu orków. Koledzy doskonale pomogą Ci w unicestwieniu całej hordy i zadanie 120 będziesz miał z głowy. Tylko uwaga - orków jest dość dużo i najlepiej wywabiać ich po kolei, żeby żaden z piratów nie stracił życia.

 

118.Grog dla kucharza

Zadanie zleca: Pirat przy ognisku. [ZD 6] Pirat potrzebuje grogu - po prostu daj mu butelkę, a jeżeli nie masz, możesz ją kupić u gorzelnika Samuela.

 

119.Szpiegowanie bandytów

Zadanie zleca: Greg. [ZD 6] Masz się dowiedzieć, dlaczego bandyci przybyli do doliny. Porozmawiaj z Sancho, a dowiesz się, że bandyci mają tu kopalnię złota. Idź i powiedz o tym Gregowi.

 

120.Orkowie w kanionie

Zadanie zleca: Riordian. [ZD 2] Masz zabić wszystkich orków w kanionie. Orków jest dużo, więc najlepiej wywabiać ich po kolei lub przy okazji zadania 117, zabrać ze sobą piratów, którzy doskonale pomogą Ci w tym zadaniu.

 

121.Wejdź (do obozu bandytów)

Zadanie zleca: Sancho. [ZD 18] Wszyscy nowoprzybyli najpierw, zanim zostaną wpuszczeni do obozu, muszą pracować na bagnie. Porozmawiaj z Frankiem, który stoi przed wejściem do obozu. Skieruje Cię do Ramona - strażnika bramy, którego masz zapytać, czy w obozie potrzebni są nowi ludzie. Dowiesz się, że Thorus potrzebuje człowieka. Wróć do Franka, a przydzieli Ci pracę (quest 122 i 123). Gdy je wykonasz, Franko nie będzie jednak chciał Cię wpuścić do obozu. Zabij go po prostu.

 

122.Polowanie na błotne węże

Zadanie zleca: Franko. [ZD 22] Masz pomóc Loganowi w zabiciu błotnych węży. Znajdziesz go na bagnach, niedaleko wejścia do obozu. Gdy zabijecie węże, przeszukaj je - przy jednym z nich znajdziesz klucz do gospody Lou. Wróć do Franka, a dostaniesz kolejne zadanie (quest 123).