Zadania 100-107 | Rozdział II | Gothic II Noc Kruka poradnik Gothic II: Noc Kruka
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
100.Kruk
Zadanie zleca: Saturas. [TK 26] [ZD 2] Kruk bezcześci świątynię Adanosa. Masz go powstrzymać, czyli zabić. Z Krukiem spotkasz się w jednej z komnat świątyni. Ale zanim to nastąpi, będziesz musiał znaleźć wszystkie relikty (quest 101), wszystkie posiadłości budowniczych (quest 114), wejść do obozu bandytów (quest 121). Później będziesz musiał dostać się do świątyni (quest 131), następnie porozmawiać z Quarhodronem (quest 132). Wówczas będziesz mógł wreszcie wejść do komnat świątyni Adanosa (quest 133), gdzie stoczysz walkę z Krukiem.
101.Relikty
Zadanie zleca: Saturas. [ZD 2] Saturas prosi Cię o przyniesienie pięciu reliktów, które pozwolą mu poznać lepiej prastarą kulturę budowniczych. Żółtą tabliczkę znajdziesz w Domu Uczonych na północy, niebieską w Domu Kapłanów, fioletową w Siedzibie Strażników Umarłych, zieloną w Domu Uzdrowicieli. Gdy zabijesz Estebana (quest 125), znajdziesz przy nim czerwoną tabliczkę.
102.Zbroja bandyty
Zadanie zleca: Saturas. [ZD 2] Aby dostać się do obozu bandytów, potrzebujesz ich zbroi. Saturas skieruje Cię do piratów, którzy powinni pomóc w zdobyciu pancerza bandyty. Porozmawiaj z Jackiem Aligatorem, którego znajdziesz przy wejściu do kotliny, na zachód od obozu magów Wody. Dowiesz się od niego, że piraci mieli kiedyś zbroję bandyty, ale Jack nie wie, co się z nią stało. W obozie piratów porozmawiaj ze Skipem, który poinformuje Cię, ze owa zbroja najprawdopodobniej jest w chacie Grega, do której klucz ma Francis. Francis nie będzie chciał Cię wpuścić do środka. Porozmawiaj z Samuelem, dowiesz się, że Francis ma tajny schowek w jednej z kopalni w kanionie. Udaj się tam, odkop skrzynię ze skarbem. Znajdziesz w niej m.in. "Wynagrodzenie" - zapiski Francisa, z których wynika, że oszukiwał kolegów przy podziale łupów. W zamian za ten dziennik, Francis da Ci klucz do chaty Grega. Wejdź do niej, opróżnij kufer (kombinacja: LPPLLL), na półce znajdziesz wiadomość w butelce, a w niej mapę do wszystkich skarbów (zamieszczona poniżej) oraz dziennik Grega, z którego wynika, ze zbroję bandyty oddał Bonesowi. Gdy wyjdziesz z chaty, natkniesz się na Grega, porozmawiaj z nim. Ustalicie, że po wykonaniu zadania 117, czyli po polowaniu na brzytwiaki, otrzymasz zbroję bandyty. Tymczasem przyłączysz się do piratów i dostaniesz ich pancerz. Po zabiciu brzytwiaków, poinformuj o tym Grega i udaj się do Bonesa po zbroję.
103.Straż przednia Magów Wody
Zadanie zleca: Saturas. [ZD 2] Saturas wysłał na bagna, do obozu bandytów, człowieka o imieniu Lance. Musisz go odnaleźć, a właściwie jego ciało. Znajdziesz je w krzakach tuż przed wejściem na most, prowadzący do obozu bandytów. Powiadom o tym Saturasa.
104.Zatopione miasto
Zadanie zleca: Nefarius. [ZD 2] Nefarius skieruje Cię do Saturasa, od którego masz się dowiedzieć czegoś o zaginionym mieście. Po prostu idź i porozmawiaj z Saturasem.
105.Moc kamieni ogniskujących
Zadanie zleca: Merdarion. [ZD 2] Merdarion chce, żebyś uruchomił wszystkie teleporty w Zapomnianej Dolinie Budowniczych. Otrzymasz od niego kamień ogniskujący, za pomocą, którego uruchomisz kamień teleportacyjny. Po uruchomieniu jakiegokolwiek teleportu, za każdym razem wracaj do Medariona, a będzie dawał Ci kolejne kamienie ogniskujące. Pierwszy kamień ogniskujący użyj na piedestale, znajdującym się w pomieszczeniu obok portalu. Aktywujesz teleport - skorzystaj z niego. Wszystkie piedestały są zaznaczone krzyżykami na mapie Zapomnianej Doliny Budowniczych.
106.Polowanie na szczury
Zadanie zleca: Jack Aligator. [ZD 3] Jack poprosi Cię o pomoc w zabiciu kilku bagiennych szczurów. Po prostu udaj się z nim na polowanie.
107.Mięso dla Morgana
Zadanie zleca: Jack Aligator. [ZD 6] Jack da Ci 10 kawałków mięsa, które masz zanieść Morganowi. Znajdziesz go w obozie piratów.