Gloomwood: Klucze w etapie Croup's Fishery - lista sekretów Gloomwood poradnik, solucja
W wiosce rybackiej Croup’s Fishery w grze Gloomwood możecie odnajdywać klucze (Keys) – to jeden z rodzajów sekretów. Ta strona poradnika zawiera listę kluczy do odnalezienia (m.in. do biura i chatki) oraz informacje o ich zastosowaniach.
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2022
Croup's Fishery (wioska rybacka) to lokacja z gry Gloomwood, której zbadanie w 100% wymaga odnajdywania i używania kluczy. Na tej stronie poradnika znajdziecie zestawienie kluczy z Croup's Fishery - wyjaśniamy gdzie można pozyskiwać klucze-znajdźki.
Fishery Manager's Key
Zdobycie tego klucza jest częścią jednego z samouczków załączających się w początkowej części etapu Croup's Fishery. Klucz ten ma przy pasie jeden z wrogów napotkanych tuż po zdobyciu walizki.
Musicie zakraść się od tyłu do przeciwnika i zabrać klucz, który ma przypięty do pasa. Przyda się on Wam w dalszej eksploracji głównego budynku.
Fishery Power Room Key
Klucz ten ma przy pasie jeden z wrogów pilnujących obszar przed głównym budynkiem - pokazuje go obrazek 1.
Możecie zabić przeciwnika i przeszukać jego zwłoki lub zakraść się do niego od tyłu i zabrać jedynie klucz.
Inne miejsce pozyskania tego klucza to środkowe pomieszczenie sąsiadujące z klatką schodową Stairwell A. W tym przypadku klucz będzie leżał na jednym z biurek.
To kolejny po Fishery Manager's Key klucz ułatwiający przeszukanie głównego budynku wioski rybackiej.
Fishery Rooftop Key
Klucz ten możecie odebrać jednemu z wartowników pilnujących głównego budynku. Może to być np. strażnik patrolujący okolice klatki schodowej B (Stairwell B - obrazek 1) lub jeden ze strażników rozstawionych na dachu głównego budynku (obrazek 2).
Wejście w posiadaniu tego klucza pozwala odblokować drzwi łączące dach budynku z niższymi piętrami.
Fishery Cabin Key
Odnalezieniem klucza możecie zająć się po dotarciu do chatki sąsiadującej z kopalnią - to końcowa część poziomu Croup's Fishery.
Klucz łatwiej jest pozyskać znajdując go leżący na drewnie opałowym obok chatki (powyższy obrazek).
Alternatywnie do chatki możecie dostać się przez dach i odebrać klucz strażnikowi.
W obu przypadkach klucz pozwoli Wam otworzyć drzwi chatki i łatwo wchodzić/wychodzić z niej.