Gloomwood: Dokumenty w Croup's Fishery - lista znajdziek Gloomwood poradnik, solucja
W trakcie eksploracji Croup’s Fishery w Gloomwood możecie odnajdywać dokumenty i czytać je – są one jedną z odmian sekretów w grze. Na tej stronie poradnika jest lista dokumentów z wioski rybackiej.
Ostatnia aktualizacja: 12 września 2022
Dokumenty w Gloomwood możecie traktować jako sekrety, gdyż trzeba je odnaleźć i każdy ma unikalną treść. Na tej stronie poradnika zamieściliśmy zestawienie dokumentów z lokacji Croup's Fishery (pierwszy etap gry - wioska rybacka). Skorzystanie z porad ułatwi Wam zbadanie Croup's Fishery w 100%.
Nie wszystkie odnajdywane dokumenty zostaną przeniesione do Waszego inwentarza. Niektóre możecie jedynie przeczytać i notatka pozostanie np. przyczepiona do ściany. Opisane poniżej sekrety możecie odnajdywać i oglądać w dowolnej kolejności.
- Dokument #1 - Mapa Countryside Sketch (mapa startowych lokacji)
- Dokument #2 - Fishery Lift Buttons (notatka obok nieczynnej windy)
- Dokument #3 - Fishery Generator Crank (notatka w pokoju Power)
- Dokument #4 - Fishery Blueprints: Cellar Floor (mapa piwnicy budynku)
- Dokument #5 - Prisoner Log (pomieszczenie z tarczą)
- Dokument #6 - Mr. Croup's Confession (notatka w biurze z sejfem)
- Dokument #7 - Bill of Expenses (pokój obok Stairwell A)
- Dokument #8 - Fishery Blueprints: Factory Floor (mapa głównego piętra budynku)
Dokument #1 - Mapa Countryside Sketch (mapa startowych lokacji)

Mapę tę automatycznie pozyskacie po odnalezieniu walizki służącej jako inwentarz głównego bohatera. Walizkę zdobywa się niedługo po rozpoczęciu gry i nie możecie tegop przegapić. Możecie od razu otworzyć dziennik i przejść do zakładki map. Rysunek pokazuje lokacje, które odwiedzicie w początkowej części kampanii.
Dokument #2 - Fishery Lift Buttons (notatka obok nieczynnej windy)

W tym samym pomieszczeniu, w którym była walizka, znajduje się nieczynna winda. Notatka wisi na ścianie obok przycisków windy. Możecie dowiedzieć się z niej o konieczności naprawienia windy, tzn. odnalezienia przycisku do sprowadzenia jej na dół.
Dokument #3 - Fishery Generator Crank (notatka w pokoju Power)

Tuż po tym jak ukradniecie strażnikowi pierwszy klucz dotrzecie do pomieszczenia Power z głównego budynku. Notatka wisi na płocie obok zamkniętego przejścia.
Dokument #4 - Fishery Blueprints: Cellar Floor (mapa piwnicy budynku)

Mapę również znajdziecie w pomieszczeniu Power, w którym pozyskuje się również przycisk windy (przedmiot questowy). Na mapie narysowane są wszystkie pomieszczenia z piwnicy głównego budynku Croup's Fishery.
Mapa nie pokazuje aktualnej lokalizacji bohatera, ale możecie się łatwo rozeznać po nazwach pomieszczeń (rozpoczynacie w pomieszczeniu Workshop).
Dokument #5 - Prisoner Log (pomieszczenie z tarczą)

Pozyskanie tego sekretu jest możliwe niedługo po uruchomieniu windy i dotarciu na główne piętro budynku. Pozbądźcie się w dowolny sposób strażnika z pomieszczenia z dużą tarczą. W okolicy tej znajdziecie poszukiwany sekret - leży obok zapalonej lampy.
Dokument #6 - Mr. Croup's Confession (notatka w biurze z sejfem)

Musicie przedostać się do biura Accounting Office na jednym z wyższych pięter głównego budynku, czyli tego samego, w którym jest też jeden z sejfów. Opisaliśmy to na stronie Sejf z biura w Croup's Fishery. Sekret leży na dużym biurku.
Dokument #7 - Bill of Expenses (pokój obok Stairwell A)

W trakcie eksploracji głównego piętra budynku w Croup's Fishery dotrzyjcie do klatki schodowej Stairwell A. Musicie zbadać pomieszczenie biurowe ze środkowego piętra, w którym spotkacie co najmniej 1 wartownika. Poszukiwany dokument leży na biurku.
Dokument #8 - Fishery Blueprints: Factory Floor (mapa głównego piętra budynku)

Mapa jest w małym oszklonym biurze z północnej części głównego budynku. Bardzo prawdopodobne jest, że przejdziecie obok niego w drodze do przełączników odblokowujących wyjście z budynku. Na mapie narysowane są wszystkie pomieszczenia z głównego poziomu Croup's Fishery.
Mapa nie pokazuje aktualnej lokalizacji bohatera, ale możecie się łatwo rozeznać po nazwach pomieszczeń (rozpoczynacie w pomieszczeniu Front Office).