Ghostwire Tokyo: Wymagania sprzętowe PC i tryby graficzne na PS5 Ghostwire Tokyo poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo informuje o wymaganiach sprzętowych na PC, a także zestawia dostępne tryby graficzne na PS5.
Ostatnia aktualizacja: 21 marca 2022
Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie informacje na temat wymagań sprzętowych w wersji na komputery osobiste. Oprócz tego zamieściliśmy informacje o 6 trybach graficznych dostępnych w wersji na konsolę PlayStation 5.
- Ghostwire Tokyo: Minimalne wymagania sprzętowe PC
- Ghostwire Tokyo: Zalecane wymagania sprzętowe PC
- Ghostwire Tokyo: Tryby graficzne na PS5
Ghostwire Tokyo: Minimalne wymagania sprzętowe PC
Ghostwire Tokyo ma dość spore minimalne wymagania sprzętowe, należy jednak pamiętać, że autorom gry zależało na przygotowaniu produkcji oferującej wysoki poziom grafiki. Pewnym pocieszeniem jest to, że gra zajmuje bardzo mało miejsca na dysku.
- System operacyjny: Windows 10 64-bit
- Procesor: Intel Core i7-4770K / AMD Ryzen 5 2600
- Pamięć RAM: 12 GB
- Karta graficzna: AMD Radeon RX 5500 XT / NVIDIA GeForce GTX 1060 z 6 GB pamięci VRAM
- Wymagane miejsce na dysku: około 20 GB
- DirectX: wersja 12
Ghostwire Tokyo: Zalecane wymagania sprzętowe PC
- System operacyjny: Windows 10 64-bit
- Procesor: Intel Core i7-6700 / AMD Ryzen 5 2600
- Pamięć RAM: 16 GB
- Karta graficzna: AMD Radeon RX 5600 XT / NVIDIA GeForce GTX 1080 z 6 GB pamięci VRAM
- Wymagane miejsce na dysku: około 20 GB
- DirectX: wersja 12
Ghostwire Tokyo: Tryby graficzne na PS5
Wersja gry Ghostwire Tokyo na konsolę PlayStation 5 ma do zaoferowania aż 6 różnych trybów graficznych. Powinno to ułatwić dostosowanie gry do własnych preferencji oraz do możliwości wykorzystywanego monitora lub telewizora. Zmian dokonuje się w menu Grafika. Oto lista trybów:
- Tryb jakości - Pozwala on na granie w rozdzielczości 4K i z włączonym ray tracingiem, przy czym odbywa się to kosztem rozgrywki w maksymalnie 30 klatkach na sekundę.
- Tryb wydajności - Pozwala on na granie w maksymalnie 60 klatkach na sekundę, ale odbywa się to kosztem nieco niższej rozdzielczości i braku ray tracingu.
- Tryb jakości HFR - Od "zwykłego" trybu różni się on brakiem ograniczenia klatek na sekundę. Gra będzie próbowała uzyskać więcej niż domyślnych 30 klatek. Może to niestety prowadzić do nagłych zmian liczby klatek na sekundę w zależności od tego jak wymagająca jest dana scena.
- Tryb wydajności HFR - Od "zwykłego" trybu różni się on brakiem ograniczenia klatek na sekundę, tak więc animacja może wykraczać poza 60 klatek.
- Tryb jakości HFR (VSync) - Posiada on dodatkowo włączyć synchronizację pionową dla lepszego zapewnienia stałej liczby klatek.
- Tryb wydajności HFR (VSync) - Posiada on dodatkowo włączyć synchronizację pionową dla lepszego zapewnienia stałej liczby klatek.
Niestety testowana przez nas wersja w żadnym z trybów wydajności nie była w stanie uzyskać bardzo płynnej animacji i zdarzały się pojedyncze szarpnięcia i przeskoki. Polecamy wybrać standardowy tryb wydajności lub tryb wydajności HFR (VSync).
Dodatkowymi ustawieniami grafiki są:
- Jasność ekranu.
- Tryb dla daltonistów - to jedno z ułatwień dostępu w grze.
- Jakość rozmycia w ruchu - polecamy całkowicie wyłączyć Motion Blur, przy czym możecie też potestować różne poziomy jego natężenia.