Ghostwire Tokyo: Rodzina (Family) - solucja, opis przejścia Ghostwire Tokyo poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia głównej misji Rodzina (Family) – starcie z bossem Okina (wielki pająk).
Ostatnia aktualizacja: 31 marca 2022
Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia głównej misji Rodzina (The Family) będącej częścią rozdziału 5 - Odcięcie. Nasza solucja objaśnia m.in. jak dotrzeć w pobliże wieży Tokyo Tower oraz jak wygrać pojedynek z bossem Okina - gigantycznym pająkiem.
- Nagrody za ukończenie misji
- Podróż do Tokyo Tower (Head for Tokyo Tower)
- Pokonanie Okiny (Defeat Okina) - pojedynek z bossem
Nagrody za ukończenie misji
- 500 PD (za pokonanie bossa otrzymacie też oddzielne 2000 PD)
- Muzyka: Okina oraz Muzyka: Świątynia Hebinari (Hebinari Shrine) - pierwszy utwór muzyczny odblokujecie po pokonaniu bossa, a drugi po wejściu do wieży
- odblokowanie głównej misji Tokyo Tower
Podróż do Tokyo Tower (Head for Tokyo Tower)

Rozdział 5 rozpoczniecie po skorzystaniu z motocykla do "przebicia się" przez mgłę. Kierujcie się w stronę widocznej w oddali ogromnej wieży. Trasa przemarszu jest liniowa, bo ogranicza ją mocno mgła.
Niedługo po rozpoczęciu przemarszu natraficie na działający sklep i możecie opcjonalnie skorzystać z jego oferty. To dobry sposób na uzupełnienie zapasów przedmiotów jednorazowego użytku (strzały, talizmany oraz żywność - tylko jeśli posiadacie jej minimalne ilości).

Niedługo po rozpoczęciu przemarszu spotkacie Rinko i załączy się cut-scenka z jej udziałem. Zbadajcie miejsce, w którym siedziała żeby odczytać wiadomość. Gra powinna załączyć kolejny film przerywnikowy, tym razem informujący o konieczności stoczenia walki z bossem - Okiną.
Pokonanie Okiny (Defeat Okina) - pojedynek z bossem
Okina jest ogromnym pająkiem.

Użycie spektralnej wizji w sąsiedztwie bossa pozwoli Wam ustalić, że Okina ma dwa słabe punkty - są one zlokalizowane na paszczy i w dolnej części tułowia.

Waszym zadaniem stanie się atakowanie czułych punktów. W danym momencie skupcie się na jednym z nich. Polecamy korzystać z tkania wiatru lub tkania ognia, a także dodatkowo przytrzymywać przycisk celowania po to żeby możliwie jak najwięcej pocisków trafiało w cel, a możliwie jak najmniej było marnowanych po "odbiciu się" od niezniszczalnych partii ciała bossa.
Głównym dążeniem w obu przypadkach będzie oczywiście poważne osłabienie czułego punktu na tyle żeby odsłonić rdzeń. Pozwoli to pochwycić go i wyrwać.

Okina polega na kilku rodzajach ataków. Zamachnięcia górnymi kończynami możecie unikać wykraczając poza ich zasięg rażenia lub przeskakując w odpowiednim momencie nad przemieszczającą się w lewo lub w prawo kończyną bossa.

Niebezpiecznym atakiem są uderzenia w arenę generujące fale. Nad falami uderzeniowymi również możecie próbować przeskakiwać.

Fale staną się silniejsze w drugiej fazie walki i możecie mieć wtedy duże kłopoty z przeskakiwaniem nad nimi. Alternatywą może być skorzystanie z bloku do częściowego lub całkowitego (perfekcyjny blok) uniknięcia obrażeń.

Na terenie areny możecie odnajdywać eter, przy czym do uzupełnienia zapasów energii powinno też dojść po pozbawieniu bossa pierwszego rdzenia.
Wyrwanie obu rdzeni będzie równoznaczne z pokonaniem Okiny.

Po rozprawieniu się z bossem wznowicie podróż w stronę Tokyo Tower. Jest ona ponownie bardzo liniowa. Przed wejściem do wieży jest stragan będący dobrą okazją do przygotowania się do zbliżającej się kolejnej konfrontacji z bossem (nekomata sprzedaje strzały i talizmany).
Przy próbie wejścia do Tokyo Tower ponownie otrzymacie ostrzeżenie o punkcie bez powrotu. Będziecie musieli zaliczyć wszystkie finałowe questy i bitwy bez możliwości powracania na mapę świata.