Ghostwire Tokyo: Niewidzialny wędrowiec (The Invisible Wanderer) - solucja, opis przejścia Ghostwire Tokyo poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia pobocznej misji Niewidzialny wędrowiec (The Invisible Wanderer) – ślady stóp Stukacza.
Ostatnia aktualizacja: 1 kwietnia 2022
Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia pobocznego zadania Niewidzialny wędrowiec (The Invisible Wanderer). Z poniższej solucji dowiecie się m.in. jak odblokować poboczny quest, jak zbadać pasaż handlowy, jak podążać za śladami stóp Stukacza, jak pozbyć się spaczenia i jak zamknąć dziurę / portal.
- Nagrody za ukończenie misji
- Odblokowanie zadania
- Przeszukanie pasażu handlowego (Search the shopping arcade)
- Podążanie za śladami stóp Stukacza (Follow the Tapper's footprints)
- Wejście do środka (Go inside)
- Oczyszczenie zepsucia (Purge the corruption)
- Zapieczętowanie dziury (Seal the hole)
Nagrody za ukończenie misji
- 5000 meika
- około 750 duchów
Odblokowanie zadania
Misję tę możecie rozpocząć najwcześniej po oczyszczeniu świątyni Sakano (Sakano Shrine) w ramach przechodzenia rozdziału 4 kampanii. Na mapie automatycznie powinien pojawić się znacznik questu.
Zleceniodawca zadania to Kobieta bojąca się pasażu handlowego (Woman Afraid of Shopping Arcade).
Przeszukanie pasażu handlowego (Search the shopping arcade)
Do zbadania jest pasaż handlowy Mitake Shopping Arcade. Pomóżcie sobie użyciem spektralnej wizji w oznaczonym obszarze, a odnajdziecie po raz pierwszy ślady stóp niewidzialnej istoty.
Podążanie za śladami stóp Stukacza (Follow the Tapper's footprints)
Musicie liczyć się z tym, że podążanie za śladami stóp zajmie Wam sporo czasu. Ułatwieniem jest to, że będziecie docierali po drodze do kolejnych świecących się kul pozwalających odsłonić nowe ślady stóp. Utrudnieniem jest z kolei napotykanie niewielkich grup Przybyszów.
W miejscu z powyższego obrazka ślady będą prowadziły na górę i dzięki zeskanowaniu okolicy zlokalizujecie drabinę pozwalającą dotrzeć na dach.
Nowe ślady będą prowadziły po metalowych balkonikach, przy czym w miejscu obrazka musicie dodatkowo zeskoczyć na niższy fragment zadaszenia. Znajdziecie tam też nową świecącą się kulę pozwalającą kontynuować podróżowanie za śladami.
Wejście do środka (Go inside)
Ślady docelowo doprowadzą Was do jeszcze jednej lewitującej kuli i użycie spektralnej wizji doprowadzi do uaktywnienia dziury (portalu). Musicie wejść z nią w interakcję żeby przez nią przejść.
W innym wymiarze nadal aktywne pozostanie zadanie podróżowania za śladami stóp. W okolicy będziecie napotykali latających przeciwników, których warto atakować z dużej odległości. Dotrzecie do windy i po przywołaniu jej wybierzcie opcję podróży na piętro 6F.
Niedługo po wyjściu z windy dotrzecie do lokacji z obrazka, w której znajduje się ruchoma platforma. Zaczekajcie na dobry moment żeby na nią przeskoczyć i pozwólcie żeby przetransportowała Was w miejsce, z którego możecie poszybować w stronę nowej świecącej kuli energii.
Oczyszczenie zepsucia (Purge the corruption)
Znajdziecie się docelowo w nieoświetlonej lokacji przypominającej próżnię. W miejscu tym rozprzestrzeniło się zepsucie. Podejdźcie do jego skupiska, przeskanujcie je spektralną wizją i ostrzelajcie odkryty w ten sposób słaby punkt.
Zapieczętowanie dziury (Seal the hole)
Możecie porozmawiać z uwolnionym duchem chłopca. Podejdźcie następnie do dziury po to żeby zdjąć manualną pieczęć dzięki rozegraniu mini-gry. Powrócicie do prawdziwego świata i misja od razu zakończy się.