Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu 3 (After the End 3) - solucja, opis przejścia Ghostwire Tokyo poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia pobocznej misji Po zakończeniu 3 (After the End 3) – Erika i obszar z jej wspomnień.

Ostatnia aktualizacja: 1 kwietnia 2022

Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia pobocznego zadania Po zakończeniu III (After the End III). Nasza solucja podpowiada m.in. jak przystąpić do trzeciej opcjonalnej misji Rinko, gdzie znaleźć ponownie ducha Eriki i jak za nim podążać, a także gdzie znaleźć brelok i jak wygrać bitwę w lokacji ze wspomnień Eriki.

Nagrody za ukończenie misji

1 - Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu 3 (After the End 3) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry
  1. 3000 meika
  2. Strój: Perkusista taiko (Outfit: sss) - strój ma jedynie kosmetyczny charakter i nie zmienia statystyk Akito
  3. około 500 duchów

Odblokowanie zadania

Zadanie to możecie rozpocząć po zaliczeniu drugiej misji Rinko, tzn - Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu 3 (After the End 3) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Zadanie to możecie rozpocząć po zaliczeniu drugiej misji Rinko, tzn. Po zakończeniu 2- opisaliśmy ją na osobnej stronie solucji. Odwiedźcie świątynię Toyoi (Toyoi Shrine) na zachodnim krańcu Tokio, a na mapie świata powinien pojawić się znacznik nowej misji (powyższy obrazek).

Zleceniodawcą zadania ponownie jest oczywiście Rinko. Musicie dotrzeć do budki telefonicznej we wskazanym miejscu i porozmawiać z nią.

Uwaga - Zajmijcie się tym questem zanim przystąpicie do finału kampanii. Punkt bez powrotu pojawia się pod koniec rozdziału 4 kampanii i uwzględniliśmy go w opisie przejścia głównego zadania Czarna wieża. W przypadku zignorowania questów Rinko musielibyście powrócić do stanu sprzed finału gry.

Udanie się do miejsca wskazanego przez KK (Head to the location specified by KK)

Lokacja do zbadania znajduje się w niewielkiej odległości na południowy-wschód od miejsca rozpoczęcia misji - Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu 3 (After the End 3) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Lokacja do zbadania znajduje się w niewielkiej odległości na południowy-wschód od miejsca rozpoczęcia misji. Jest to most, na którym zauważycie pokazanego na obrazku ducha Eriki.

Podążanie za śladem psychicznym Eriki (Follow Erika's psychic trail)

Scena podróżowania za Eriką jest prostsza od poprzednich questów Rinko, bo nie powinniście spotkać po drodze żadnych przeciwników - Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu 3 (After the End 3) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Scena podróżowania za Eriką jest prostsza od poprzednich questów Rinko, bo nie powinniście spotkać po drodze żadnych przeciwników. Erika "doprowadzi Was" do pokazanych na obrazku drzwi, które musicie otworzyć.

Przeszukanie terenu (Search the area)

Przeniesiecie się do obszaru ze wspomnień Eriki - Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu 3 (After the End 3) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Przeniesiecie się do obszaru ze wspomnień Eriki. Zlokalizujcie w nim pokazany na obrazku brelok z kotem (Cat Keychain) należący do Eriki - leży on na jednym z biurek.

Pokonanie wszystkich przeciwników (Defeat all enemies)

W okolicy zaczną pojawiać się Przybysze i musicie ich wszystkich pokonać - Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu 3 (After the End 3) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

W okolicy zaczną pojawiać się Przybysze i musicie ich wszystkich pokonać. Uważajcie w szczególności na latające duże pociski i omijajcie je, bądź też niszczcie na odległość. W walkach nie powinni na szczęście wziąć udziału żadni elitarni wrogowie.

Powiedzenie Rinko o znalezisku (Tell Rinko what you found)

Miejsce odnalezienia breloka i stoczenia bitwy z Przybyszami możecie opuścić korzystając z oznaczonych drzwi - Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu 3 (After the End 3) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Miejsce odnalezienia breloka i stoczenia bitwy z Przybyszami możecie opuścić korzystając z oznaczonych drzwi. Udajcie się następnie do wskazanej budki telefonicznej, by po raz ostatni zdać raport Rinko.