Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia Ghostwire Tokyo poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia głównej misji Słup światła (Pillar of Light) – Sengoku Center Building, ochranianie Rinko.
Ostatnia aktualizacja: 25 marca 2022
Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia ósmej głównej misji Słup światła (Pillar of Light) będącej częścią rozdziału 3 - Połączenie. Poniższa solucja wyjaśnia m.in. jak zbliżyć się do słupa światła i zająć nowe świątynie, jak przedostać się do wnętrza Sengoku Center Building, a także jak dotrzeć do Rinko i ochraniać ją przed Przybyszami.
- Nagrody za ukończenie misji
- Udanie się w stronę słupa światła (Head toward the pillar of light)
- Przeszukanie terenu (Search the area)
- Dotarcie do Sengoku Center Building (Head for the Sengoku Center Building)
- Znalezienie innego wejścia (Find another way inside)
- Znalezienie Rinko (Search for Rinko)
- Ochranianie Rinko (Protect Rinko)
- Wyjście z budynku (Head outside)
Nagrody za ukończenie misji
- 500 PD
- magatama
- odblokowanie głównej misji Zaślepienie
Udanie się w stronę słupa światła (Head toward the pillar of light)
![Na potrzeby tego zadania musicie kierować się stopniowo na północ w stronę znacznika aktualnego celu misji - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/2150/93192937.jpg)
Na potrzeby tego zadania musicie kierować się stopniowo na północ w stronę znacznika aktualnego celu misji. Rozpocznijcie od oczyszczenia świątyni Hirokawa, którą odwiedzaliście w poprzednim queście. Musicie w tym celu w dobrze poznany sposób wejść w interakcję z bramą Torii. Możecie też zajrzeć do budynku świątyni i odebrać z niego nowe koraliki modlitewne.
![Następną lokacją z nowo odblokowanych na mapie świata jest świątynia Morite - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/2150/93192953.jpg)
Następną lokacją z nowo odblokowanych na mapie świata jest świątynia Morite. Znajduje się ona obok wąskich alejek i w dotarciu do niej przeszkodzą Wam oczywiście Przybysze. Z uwagi na niewielki obszar działania mogą sprawdzić się silne ładowane ataki do jednoczesnego osłabiania blisko stojących siebie przeciwników. Nagrodą za przejęcie kontroli nad świątynią będą kolejne koraliki modlitewne.
![Jeszcze inną lokacją, którą musicie przejąć, jest najbardziej wysunięta na północ świątynia Matsumi - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/2150/93192968.jpg)
Jeszcze inną lokacją, którą musicie przejąć, jest najbardziej wysunięta na północ świątynia Matsumi. Jest ona dla odmiany zlokalizowana na dachu jednego z budynków i oznacza to konieczność rozejrzenia się w okolicy za latającym stworem tengu po to żeby przyciągnąć się do niego z wykorzystaniem kotwiczki.
![W oczyszczeniu bramy torii sąsiadującej ze świątynią Matsumi przeszkodzi Wam latająca odmiana Przybysza przypominająca z wyglądu kukiełkę (Shine Dancer) - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/2150/93192984.jpg)
W oczyszczeniu bramy torii sąsiadującej ze świątynią Matsumi przeszkodzi Wam latająca odmiana Przybysza przypominająca z wyglądu kukiełkę (Shine Dancer). Ten rodzaj przeciwników strzela czerwonymi pociskami. Atak ten jest sygnalizowany i możecie z wyprzedzeniem schować się za jakąś zasłoną lub przynajmniej przygotować się do załączenia bloku.
Po rozprawieniu się z przeciwnikami przejmijcie kontrolę nad świątynią Matsumi i zabierzcie kolejne koraliki modlitewne z ołtarza. Przejęcie opisywanej świątyni powinno ponadto załączyć kolejnę cut-scenkę na temat słupa światła.
Przeszukanie terenu (Search the area)
![W najbliższej okolicy nie zauważycie już żadnych kolejnych świątyń do zajęcia, ale mimo wszystko wyruszcie na północny-wschód, czyli w stronę oznaczonego na mapie aktualnego celu podróży - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/2150/93193000.jpg)
W najbliższej okolicy nie zauważycie już żadnych kolejnych świątyń do zajęcia, ale mimo wszystko wyruszcie na północny-wschód, czyli w stronę oznaczonego na mapie aktualnego celu podróży.
Na granicy z obszarem pokrytym mgłą załączy się rozmowa z KK i pojawi się żółty okrąg symbolizujący obszar do zbadania. Musicie konkretnie zainteresować się budką telefoniczną - telefon zadzwoni po zbliżeniu się do niej. Podnieście słuchawkę żeby obejrzeć nowy film przerywnikowy.
Dotarcie do Sengoku Center Building (Head for the Sengoku Center Building)
![Nowy cel podróży znajduje się na południowy wschód stąd i dla odmiany będzie to ogólnodostępna część miasta, tzn - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/2150/93193015.jpg)
Nowy cel podróży znajduje się na południowy wschód stąd i dla odmiany będzie to ogólnodostępna część miasta, tzn. niezasłonięta przez mgłę.
Po dotarciu do celu podróży zignorujcie główne wejście i zlokalizujcie świecącą się sferę. Załączenie spektralnej wizji pozwoli Wam podążać za sylwetką postaci. Doprowadzi ona Was do bocznych drzwi, ale niestety przy próbie skorzystania z nich okaże się, że również sa niedostępne.
Znalezienie innego wejścia (Find another way inside)
Pozostańcie w bocznej alejce z zamkniętymi drzwiami i popatrzcie do góry.
![Nad okolicą tą lata tengu, do którego musicie przyciągnąć się z pomocą kotwiczki - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/2150/93193031.jpg)
Nad okolicą tą lata tengu, do którego musicie przyciągnąć się z pomocą kotwiczki. Jeśli nie widzicie tengu, to odczekajcie chwilę, aż znajdzie się w polu widzenia i dostępne stanie się skorzystanie z kotwiczki.
![Po znalezieniu się na dachu skorzystajcie z pobliskiej drabinki i następnie zeskoczcie na niższy dach - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/2150/93193046.jpg)
Po znalezieniu się na dachu skorzystajcie z pobliskiej drabinki i następnie zeskoczcie na niższy dach. Znajdziecie się w miejscu z tylnym wejściem do budynku - pokazuje je powyższy obrazek. Skorzystajcie z niego, a gra załaduje wnętrze budynku będące osobną lokacją.
Znalezienie Rinko (Search for Rinko)
![Główna trasa przemarszu przez budynek jest odgórnie narzucona, ale możecie opcjonalnie rozglądać się też za lootem, duchami do wchłonięcia i znajdźkami (w jednym z pomieszczeń konferencyjnych znajdziecie bardzo wartościowe notatki KK) - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/2150/93193062.jpg)
Główna trasa przemarszu przez budynek jest odgórnie narzucona, ale możecie opcjonalnie rozglądać się też za lootem, duchami do wchłonięcia i znajdźkami (w jednym z pomieszczeń konferencyjnych znajdziecie bardzo wartościowe notatki KK).
Po dotarciu do pierwszej rolety (Shutter) uniemożliwiającej przejście dalej zeskanujcie spaczenie z powyższego obrazka i ostrzelajcie serce z użyciem mocy wiatru. Odblokuje to Wam możliwość dotarcia do przełącznika. Skorzystanie z niego odblokuje przejście w miejscu, w którym była roleta.
![Wyruszcie dalej - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/2150/93193078.jpg)
Wyruszcie dalej. Ponownie natraficie na skupisko spaczenia, ale zeskanowanie go nie odsłoni żadnego widocznego słabego punktu. Sprawdźcie obszar po lewej stronie. Pojawi się yokai Nurikabe z powyższego obrazka - możecie go wchłonąć i zdobyć przy okazji magatamę.
![Wejdźcie do nowo odblokowanego pomieszczenia - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/2150/93193093.jpg)
Wejdźcie do nowo odblokowanego pomieszczenia. Ustawcie się w nim przy oknie i ponownie użyjcie spektralnej wizji. Tym razem zauważycie serce z powyższego obrazka - użyjcie na nim łuku lub tkania wiatru.
![Po powrocie do głównego pomieszczenia biurowego spodziewajcie się pojawienia licznej grupy Przybyszów - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/2150/93193109.jpg)
Po powrocie do głównego pomieszczenia biurowego spodziewajcie się pojawienia licznej grupy Przybyszów. Starajcie się trzymać na dystans silniejszych przeciwników i nie dać się im zapędzić w róg, ani do wąskiego korytarza. Polegajcie początkowo na silnych ładowanych atakach mocami. Możecie też paraliżować wrogów talizmanami, jeśli posiadacie takowe w inwentarzu.
![Po wygranej bitwie dotrzyjcie do przełącznika drugiej rolety znajdującego się w miejscu, którym do niedawna był spaczony obszar - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/2150/93193125.jpg)
Po wygranej bitwie dotrzyjcie do przełącznika drugiej rolety znajdującego się w miejscu, którym do niedawna był spaczony obszar. Możecie już powrócić do miejsca, w którym przejście blokowała zasunięta roleta i wyruszyć dalej.
![W trakcie nowej przeprawy ponownie zniszczcie po drodze spaczony teren trafiając w czuły punkt - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/2150/93193140.jpg)
W trakcie nowej przeprawy ponownie zniszczcie po drodze spaczony teren trafiając w czuły punkt. Doświadczycie też po drodze zniekształceń obrazu. Same w sobie nie są one niebezpieczne, ale w jednym z korytarzy nagle pojawi się silniejszy Przybysz. Tradycyjnie już stosujcie silne ataki i nie pozwalajcie mu się zbliżyć.
Wkrótce dotrzecie do pomieszczenia z Rinko. Zanim się do niej zbliżycie upewnijcie się, że Akito jest w pełni wyleczony i ma zapas energii do używania z dostępnych mocy (w okolicy jest sporo eteru).
Ochranianie Rinko (Protect Rinko)
Przed Wami większa i trudniejsza bitwa, w której nie możecie doprowadzić żeby energia Rinko spadła do 0%.
![Podobnie jak w innych tego typu konfrontacjach oznacza to po prostu uniemożliwianie Przybyszom zbliżanie się do Rinko, by nie mogli zacząć wchłaniać jej duszę - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/2150/93193156.jpg)
Podobnie jak w innych tego typu konfrontacjach oznacza to po prostu uniemożliwianie Przybyszom zbliżanie się do Rinko, by nie mogli zacząć wchłaniać jej duszę. Obserwujcie co jakiś czas towarzyszkę i reagujcie gdy tylko któremuś z wrogów uda się podejść.
![Poziom trudności tej bitwy będzie regularnie rósł - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/2150/93193171.jpg)
Poziom trudności tej bitwy będzie regularnie rósł. Początkowo spodziewajcie się jedynie starć z "podrzędnymi" Przybyszami, na których w zupełności wystarczą zwykłe ataki tkania wiatru.
Elitarni Przybysze pojawiają się w dalszej fazie walk i będzie wśród nich wyraźnie silniejszy przeciwnik z młotem. Zacznijcie w większym stopniu polegać na tkaniu ognia i wody, a także starać się odpalać ładowane ataki z wykorzystaniem wspomnianych żywiołów.
![W przypadku wspomnianego mini-bossa starajcie się utrzymywać bezpieczny dystans, bo jego ataki mogą Was powalić lub chwilowo unieruchomić - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/2150/93193187.jpg)
W przypadku wspomnianego mini-bossa starajcie się utrzymywać bezpieczny dystans, bo jego ataki mogą Was powalić lub chwilowo unieruchomić. Dobrym pomysłem może być skorzystanie z talizmanu ogłuszania, nie tylko po to żeby zatrzymać przeciwnika, ale również umożliwić sobie wykonanie na nim szybkiego oczyszczenia (ustawcie się za jego plecami).
Podczas walk z elitarnym przeciwnikiem nie zapominajcie o Rinko, która może potrzebować pomocy. Regularnie leczcie się też i niszczcie eter z okolicy żeby uzupełniać zapasy energii.
Wyjście z budynku (Head outside)
![Ostatni cel misji to już czysta formalność - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/2150/93193203.jpg)
Ostatni cel misji to już czysta formalność. W pomieszczeniu, w którym prowadziliście niedawne walki, znajdziecie przejście prowadzące w stronę drzwi wyjściowych. Po opuszczeniu budynku automatycznie zaliczycie tę misję.