Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghostwire Tokyo: Wszystkie questy - lista Ghostwire Tokyo poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera listę wszystkich dostępnych głównych i pobocznych questów gry – pomoże Wam w zaliczeniu 100% misji.

Ostatnia aktualizacja: 30 maja 2022

Na tej stronie poradnika znajduje się lista wszystkich misji gry Ghostwire Tokyo. W zestawieniu uwzględniliśmy główne questy, których zaliczanie wymagane jest do przejścia głównego wątku fabularnego, a także poboczne questy, których rozgrywanie jest całkowicie opcjonalne (choć dobrze premiowane). Opisy przejścia wszystkich zadań z poniższych list znajdziecie na kolejnych stronach poradnika.

Wszystkie misje główne

W Ghostwire Tokyo do zaliczenia jest 6 rozdziałów głównej fabuły. Wszystkie questy z poniższego zestawienia musicie zaliczać w odgórnie narzuconej kolejności. Gra posiada też tylko 1 zakończenie, które zostanie wyświetlone po ukończeniu ostatniej misji.

Rozdział 1: Początek

  1. Zniknięcie
  2. Miasto cieni

Rozdział 2: Kłopoty

  1. KK
  2. Usuwanie mgły
  3. Śmiertelny labirynt
  4. Życie pod ziemią
  5. Jaskinie ze stali

Rozdział 3: Połączenie

  1. Słup ze światła
  2. Zaślepienie
  3. Agonia

Rozdział 4: Wykrzywienie

  1. Giganci
  2. Czarna wieża

Rozdział 5: Odcięcie

  1. Rodzina
  2. Tokyo Tower

Rozdział 6: Więzi

  1. Mari
  2. Brama do zaświatów (finałowy boss i zakończenie)

Wszystkie misje poboczne

Zajmowanie się pobocznymi questami nie jest obowiązkowe, aczkolwiek większośc z nich pozwala na pozyskiwanie PD, meiki, duchów i unikalnych nagród (np. strojów albo utworów muzycznych). Opcjonalne zadania podzieliliśmy w naszym opisie przejścia według rozdziałów, w których po raz pierwszy stają się dostępne.

Nie musicie od razu przystępować do odblokowywanych przez grę misji i możecie też odkładać je sobie na później. W grze jest jednak tzw. punkt bez powrotu - to koniec rozdziału 4. Pominiętymi questami możecie na szczęście zajmować się także po zaliczeniu głównej fabuły.

Questy dostępne od rozdziału 2

  1. Głębokie oczyszczanie
  2. Zashiki-warashi
  3. Ostatnie namaszczenie lalki
  4. Dom rupieciarza
  5. Karakasa-kozo
  6. Głos w ścianie
  7. Polowanie na tanuki
  8. Szef Tanuki
  9. Kappa
  10. Ittan-momen
  11. Karmazynowy księżyc

Questy dostępne od rozdziału 3

  1. Oni
  2. Niepokojące wizje
  3. Zabłąkana dziewczynka
  4. I nie pozostał nikt
  5. Krwiożercze kwiaty
  6. Poważne tarapaty
  7. Rokurokubi
  8. Gniazdo zła
  9. Kodama
  10. Stacja z innego świata
  11. Przejście do innego wymiaru
  12. Zabawa w chowanego
  13. Klejnot marzeń Maski

Questy dostępne od rozdziału 4

  1. Ushi no Kokumairi
  2. Kamaitachi
  3. Po zakończeniu
  4. Koszmar w studni
  5. Zabójczy cień
  6. Przekleństwo muzyki
  7. Sztuka naśladuje życie
  8. Zabawa w chowanego 2
  9. Krwiożercze kwiaty Mitake
  10. Stare rany
  11. Niewidzialny wędrowiec
  12. Zabawa w chowanego 3
  13. Dom pełen duchów
  14. Zaginiony pies
  15. Krwiożercze kwiaty Ginpei
  16. Po zakończeniu 2
  17. Po zakończeniu 3