Ghostwire Tokyo: Tokyo Tower - solucja, opis przejścia Ghostwire Tokyo poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia głównej misji Tokyo Tower – dotarcie na główny pokład i starcie z bossem Yaseotoko.
Ostatnia aktualizacja: 31 marca 2022
Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia głównej misji Tokyo Tower będącej częścią rozdziału 5 - Odcięcie. Poniższa solucja informuje m.in. jak zaliczyć początkową wspinaczkę w budynku Tokyo Tower oraz jak pokonać bossa Yaseotoko (drugie starcie z potworem).
- Nagrody za ukończenie misji
- Kierowanie się w górę (Head upward)
- Pokonanie Yaseotoko (Defeat Yaseotoko) - pojedynek z bossem
Nagrody za ukończenie misji
- 500 PD (za pokonanie bossa otrzymacie też oddzielne 2000 PD)
- Muzyka: Yaseotoko II i Muzyka: Tokyo Tower
- odblokowanie głównej misji Mari
Kierowanie się w górę (Head upward)

Zadanie to rozpocznie się po wkroczeniu do wielkiej wieży. W trakcie jej przemierzania nie musicie obawiać się żadnych starć z podrzędnymi Przybyszami. Nie znajdziecie też unikalnego lootu, choć możecie natrafiać na eter pomocny w uzupełnianiu zapasów mocy.
Korzystajcie z kolejnych schodów prowadzących na wyższe piętra. Dotrzecie też do windy i musicie wybrać z niej podróż na Główny pokład (Main Deck). Po wyjściu z windy załączy się dłuższa cut-scenka ze spotkania z Hannyą i zostaniecie przeniesieni na arenę, na której stoczycie walkę z bossem Yaseotoko.
Pokonanie Yaseotoko (Defeat Yaseotoko) - pojedynek z bossem
Z bossem Yaseotoko mieliście już okazję zmierzyć się w głównej misji Życie pod ziemią. Ogólne założenia drugiego pojedynku z tym potworem są zbliżone, aczkolwiek Yaseotoko będzie częściej korzystał w tym pojedynku z silnych ataków mogących zadawać bardzo duże obrażenia.

Dla przypomnienia Yaseotoko wykorzystuje wszystkie 3 żywioły - wiatru, ognia i wody. Ataki te możecie starać się blokować, przy czym najlepiej żeby były to perfekcyjne bloki pozwalające uniknąć obrażeń (nie zapomnijcie o możliwości użycia spektralnej żywności zwiększającej margines błędu dla perfekcyjnych bloków). Alternatywnie możecie starać się dużo biegać po arenie, ale nie uchroni to Was przed wszystkimi rodzajami ataków.

Yaseotoko jest w stanie wykonywać duże skoki połączone z falami uderzeniowymi. Najlepiej jest przeskakiwać nad falami, choć jeśli jest już na to za późno możecie też skorzystać z bloku (ponownie - najlepiej perfekcyjnego).

Boss może też w trakcie walk generować tarczę i możecie reagować na to na dwa główne sposoby - używać ładowanych ataków mocami (najlepiej żywiołem ognia) do uszkadzania tarczy lub po prostu czekać aż Yaseotoko pozbędzie się jej i ponownie możliwe stanie się wykonywanie bezpośrednich ataków. Możecie też wykorzystać to oczekiwanie do pozbieranie eteru z okolicy czy podleczenia Akito.

Do atakowania bossa polecamy używać żywiołów wiatru i ognia. Żywioł wody jest gorszym pomysłem, bo musielibyście wyraźnie zbliżyć się do Yaseotoko żeby być w stanie zadać mu jakieś obrażenia. Waszym dążeniem będzie oczywiście odsłonięcie rdzenia po dostatecznym osłabieniu bossa po to żeby go pochwycić i wyrwać.

Wyrwanie pierwszego rdzenia nie zakończy sprawy, bo awansujecie do drugiej fazy walk, w której Waszym celem będzie ponowne osłabianie Yaseotoko. Boss będzie płonął w tej części pojedynku i jest to sygnał, że jest on zdolny do wyprowadzania silniejszych ataków. Bardziej niebezpieczne staną się w szczególności uderzenia w ziemię. Musicie przywiązywać większą uwagę do blokowania lub unikania ataków.

Jeżeli posiadacie Synchronizację w gotowości, to warto skorzystać z tego specjalnego ataku właśnie po awansowaniu do drugiej części pojedynku. Pozwoli to Wam szybciej rozprawić się z bossem i jednocześnie wystawić głównego bohatera na mniej ataków Yaseotoko.
Pozbawienie bossa drugiego rdzenia będzie równoznaczne z wygraniem pojedynku.