Ghostwire Tokyo: Usuwanie mgły (Clearing the Fog) - solucja, opis przejścia Ghostwire Tokyo poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia głównej misji Usuwanie mgły (Clearing the Fog) – mieszkanie KK, źródło bariery, serce zepsucia.
Ostatnia aktualizacja: 23 marca 2022
Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia czwartej głównej misji Usuwanie mgły (Clearing the Fog) wchodzącej w skład rozdziału 2 - Kłopoty. Nasza solucja objaśnia m.in. gdzie znaleźć ważne ślady w mieszkaniu KK, jak rozwiązać czasową zagadkę z odnalezieniem i zniszczeniem źródła bariery, jak podążać za śladami dzięki wizji spektralnej oraz jak zniszczyć serce zepsucia.
- Nagrody za ukończenie misji
- Przeszukanie mieszkania (Search the apartment)
- Odnalezienie i zniszczenie źródła bariery (Find and destroy the barrier's source)
- Użycie wizji spektralnej, aby przeszukać teren (Use your Spectral Vision to search the area)
- Podążanie za śladami (Follow the trail)
- Znalezienie sposobu na oczyszczenie zepsucia (Find a way to purge the corruption)
Nagrody za ukończenie misji
- 500 PD
- odblokowanie łuku
- odblokowanie głównej misji Śmiertelny labirynt
Przeszukanie mieszkania (Search the apartment)
W mieszkaniu KK możecie odnaleźć sporo interaktywnych przedmiotów, wśród których znajdują się m.in. sekrety, żywność oraz karma dla psów. Kilka rzeczy z mieszkania jest zdecydowanie ważniejszych.
Wejście w interakcję z projektorem spowoduje wyświetlenie dużego slajdu na ścianie. Załączy się też rozmowa Akito z KK.
Podniesienie notatek KK spowoduje otrzymanie 20 darmowych punktów umiejętności, które możecie zużyć na zakup jednej lub dwóch dowolnie wybranych umiejętności. Podobne typy znajdziek możecie też odnajdywać w dalszej części gry. Zbieranie innych notatek KK również będzie nagradzane punktami rozwoju.
Otwarcie szerokiej walizki nagradzane jest otrzymaniem łuku. Od tego momentu możecie przełączać się pomiędzy łukiem i posiadanymi mocami (na PS5 służy do tego dolny kierunek na krzyżaku).
Na koniec obejrzyjcie zdjęcie w ramce znajdujące się przed monitorami. Załączy to kolejną scenkę z rozmowy z KK.
Odnalezienie i zniszczenie źródła bariery (Find and destroy the barrier's source)
Wyjdźcie z mieszkania. Dowiecie się, że cały blok mieszkalny został otoczony barierą. Nowy cel misji ma ograniczenie czasowe - musicie doprowadzić do wyłączenia bariery w czasie krótszym niż 7 minut. Jest to na szczęście dostatecznie dużo czasu na wykonanie wszystkich czynności.
Wyruszcie w stronę zewnętrznej klatki schodowej i udajcie się na górę. Na swojej drodze napotkacie pierwszy kamień bariery i do zniszczenia go użyjcie ataku wręcz.
Zniszczenie pierwszej bariery odblokuje Wam dostęp do nowego piętra. Zajmijcie się zbadaniem nowego mieszkania znajdującego się dokładnie nad mieszkaniem KK.
Przeprawa przez mieszkanie jest liniowa i możecie ignorować wszystkie zniekształcenia obrazu oraz zmieniający się wygląd pomieszczeń, bo nie są to bezpośrednie zagrożenia. W sypialni znajdziecie strzały do łuku oraz interaktywną szafę. Po odsunięciu jej w oddali zauważycie drugą barierę. Musicie wybrać łuk z inwentarza i trafić w kamień bariery - pamiętajcie o tym żeby z racji na dużą odległość celować nieco wyżej. Na szczęście w przypadku spudłowania możecie od razu powtórzyć strzał.
Wyjdźcie z mieszkania i skorzystajcie ponownie ze schodów żeby dotrzeć na wyższe piętro. Do zbadania jest jeszcze jedno mieszkanie.
W trzecim mieszkaniu ponownie do odbycia jest liniowa trasa przemarszu. W kilku miejscach musicie kucnąć. Dodatkowo w miejscu z obrazka należy wdrapać się na wyższe lewitujące meble i dotrzeć dzięki temu do otworu w ścianie.
Natraficie na zepsucie (Corruption) i skażoną konstrukcję w kształcie drzewa możecie ominąć pomagając sobie kucaniem. Dotrzyjcie do sypialni i ponownie zajrzyjcie do szafy. Znajdziecie w niej rdzeń, który należy zniszczyć atakiem wręcz. Zatrzyma to licznik upływu czasu.
Użycie wizji spektralnej, aby przeszukać teren (Use your Spectral Vision to search the area)
Możecie już z wyjść z mieszkania. Otrzymacie zaktualizowany cel misji odnalezienia źródła bariery, przy czym na szczęście nie musicie już ścigać się z czasem.
Zejdźcie na sam dół żeby rozejrzeć się w pobliżu bloku mieszkalnego. Musicie podejść do dużej niebieskiej sfery. Gra poinformuje Was o odblokowaniu mechaniki wizji spektralnej, która używana jest do skanowania otoczenia w poszukiwaniu śladów, a także przeciwników i interaktywnych obiektów.
Podążanie za śladami (Follow the trail)
Załączenie wizji spektralnej w pobliżu sfery doprowadzi do pojawienia się śladów - sylwetki nieznanej postaci, za którą możecie zacząć podążać. Będzie ona po pewnym czasie zanikała, ale możecie ponownie uaktywnić spektralną wizję żeby "odświeżyć" ślad. W przypadku zgubienia tropu możecie też powrócić do ostatniej odnalezionej sfery, która jest zawsze oznaczana na mapie.
Znalezienie sposobu na oczyszczenie zepsucia (Find a way to purge the corruption)
Dotrzecie do wielkiego drzewa skażonego przez zepsucie. Załączcie wizję spektralną żeby odkryć serce zepsucia pokazane na powyższym obrazku. Ponownie skorzystajcie z łuku żeby w nie trafić i doprowadzić do jego zniszczenia.
Skorzystajcie raz jeszcze z wizji spektralnej żeby przeskanować okolicę celem jej przeszukania. Załączy się scenka przerywnikowa kończąca tę misję.