Ghostwire Tokyo: Stare rany (Old Wounds) - solucja, opis przejścia Ghostwire Tokyo poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia pobocznej misji Stare rany (Old Wounds) – plac budowy, widmo władcy, samurajska posiadłość.
Ostatnia aktualizacja: 1 kwietnia 2022
Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia pobocznego zadania Stare rany (Old Woudns). Poniższa solucja wyjaśnia m.in. jak rozpocząć poboczną misję, jak zbadać plac budowy i znaleźć kamień pamiątkowy, jak pokonać Shiromuku w samurajskiej posiadłości i jak doprowadzić do oczyszczenia widma władcy.
- Nagrody za ukończenie misji
- Odblokowanie zadania
- Zbadanie placu budowy (Investigate the construction site)
- Przeszukanie posiadłości (Investigate the manor)
- Oczyszczenie widma władcy (Purge the lord's specter)
Nagrody za ukończenie misji
- 10000 meika
- około 1500 duchów
Odblokowanie zadania
Misję tę możecie rozpocząć najwcześniej po oczyszczeniu świątyni Onten (Onten Shrine) w ramach przechodzenia rozdziału 4 kampanii. Na mapie automatycznie powinien pojawić się znacznik questu.
Zleceniodawca zadania to Robotnik (Worker).
Zbadanie placu budowy (Investigate the construction site)
Teren placu budowy oznaczony jest zielonym okręgiem na mapie świata. W trakcie jego eksploracji musicie liczyć się z napotykaniem Przybyszów, przy czym wielu wrogów można pozbywać się atakami z zaskoczenia (szybkie oczyszczenia, headshoty z użyciem łuku).
Podczas badania opisywanej lokacji rozejrzyjcie się za dolnym obszarem, do którego można zeskoczyć. Jest w nim pokazany na obrazku kamień pamiątkowy (Memorial Stone) i musicie pozbyć się okolicznych wrogów.
Przy próbie zbadania kamienia pamiątkowego z zamiarem oczyszczenia placu budowy pojawi się widmo władcy (Lord's Specter). Zostaniecie przeniesieni do innej lokacji (na szczęście tylko na krótką chwilę).
Przeszukanie posiadłości (Investigate the manor)
Akito trafi do starej samurajskiej posiadłości. Przeprawa przez nią jest bardzo liniowa i nie musicie też jej bardzo dokładnie zbadać, bo nie natraficie tu na żadne unikalne znajdźki. Warto jedynie w razie potrzeby uzupełnić zapasy eteru.
Po drodze możecie opcjonalnie zagadać do ducha jednego ze służących. Celem podróży jest duży dziedziniec, na którym pojawi się Shiromuku - wielka, elitarna odmiana Przybysza.
Dla przypomnienia wszystkie ataki i umiejętności Shiromuku oparte są o żywioł lodu. Przeciwnik może atakować na odległość, jak również próbować unieruchamiać głównego bohatera (oddalajcie się w miarę możliwości od miejsc ataków obszarowych).
Starajcie się pozostawać w ruchu, utrzymywać bezpieczny dystans i używać bloków. Sami korzystajcie z silnych ataków żywiołów ognia i wody po to żeby jak najwcześniej odsłonić rdzeń Shiromuku i wyrwać go.
Oczyszczenie widma władcy (Purge the lord's specter)
Powrócicie do kamienia pamiątkowego na placu budowy. Do wykonania pozostała już tylko jedna czynność - zdjęcie manualnej pieczęci z zamiarem oczyszczenia wrogiego widma.