Jak rozwiązać zagadkę z zamkiem elektronicznym w szpitalu psychiatrycznym (Black)? Poradnik Get Even
Ostatnia aktualizacja: 22 czerwca 2017
Na stronie znajduje się opis rozwiązania zagadki z ustaleniem kodu do zamkniętych drzwi w bloku B szpitala psychiatrycznego w grze Get Even. Do zaliczenia tej zagadki zmuszony zostaniesz podczas drugiej części eksploracji bloku B psychiatryka jako Black i ma to miejsce po ukończeniu wspomnienia "Job for Robert Ramsey". Zagadka ta powiązana jest z jednym z pacjentów - Johnem Keatingiem.

Podczas eksploracji budynku B szpitala psychiatrycznego miniesz celę, w której przebywa John Keating i dotrzesz do pokazanych na powyższym obrazku zamkniętych drzwi. Zbadanie ich pozwoli ci dowiedzieć się, że do odblokowania elektronicznego zamka potrzebny będzie czterocyfrowy kod.

Powróć do celi Keatinga i wysłuchaj krótkiej rozmowy z nim, która będzie podpowiedzią do rozwiązania zagadki. Musisz mianowicie odwiedzić cele z poprzedniego korytarza, w których do odnalezienia będą fragmenty kombinacji do elektronicznego zamka.
Jako pierwszą zbadaj celę zlokalizowaną najbliżej miejsca, w którym rozpocząłeś badanie tej części szpitala. Użyj lampy UV i oświetl ścianę żeby odsłonić cyfrę - w naszym przypadku było to 1.

Przejdź do kolejnej celi i oświetl ścianę lampą UV. Musisz tu wykonać proste dodawanie - w naszym przypadku było to 4+4=8.

Odwiedź następną celę. W tym przypadku musisz zsumować wszystkie liczby z zaznaczonego obszaru - w naszym przypadku było to 1+2+1+0=4.

Zajrzyj do ostatniej celi. Także i tu po zapoznaniu się z rysunkami na ścianie trzeba wykonać proste dodawanie i musi ono dotyczyć zwycięskiej linii w grze w kółko i krzyżyk - w naszym przypadku było to 2+2+1=5.
Możesz już powrócić do zamkniętej bramki i wprowadzić odczytany kod. W naszej grze poprawną kombinacją było 1845, ale z racji na losowość gry możesz zostać zmuszony do wpisania innego kodu w oparciu o informacje odczytane ze ścian.