Uzyskanie dostępu do komputera porywaczy | Black | Opis przejścia Get Even Poradnik Get Even
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Na stronie znajduje się opis przejścia wizyty w kryjówce porywaczy w grze Get Even. Jest to dość rozległy budynek, który odwiedza się w ramach wspomnienia zatytułowanego "Rose and Jasper". W trakcie rozgrywania tej sceny czekają Cię zarówno spotkania ze zbirami jak i duża dawka eksploracji. Do rozwiązania jest ponadto zagadka związana z pozyskaniem karty ID należącej do Rose.
W nowej lokacji wysłuchaj komunikatu od Reda (możesz też przejrzeć zebrane dowody) i ponownie wejdź w interakcję z obrazem, dzięki czemu załadowane zostanie "poprawne" wspomnienie. Pierwszy ślad znajduje się już w startowym pomieszczeniu i będą to odciski palców na drzwiach. Zeskanowanie ich nie tylko pozwoli ci pozyskać sekret, ale również załączy scenkę i odblokuje dalsze przejście.
W sąsiednim pomieszczeniu przebywają pierwsi najemnicy i tak jak do tej pory możesz wybrać czy chcesz ich zabijać (staraj się ich eliminować po cichu) czy unikać kontaktów z nimi. W tym drugim przypadku koniecznie polegaj na wskazaniach mapy żeby nie znaleźć się w czyimś polu widzenia. Wyszukuj też ciasne przejścia do kolejnych obszarów (część z nich zostanie odblokowana dopiero po zidentyfikowaniu i zeskanowaniu anomalii).
Po zabezpieczeniu okolicy lub ominięciu bandytów możesz zająć się zbadaniem tej części budynku. Do odnalezienia są dwa plany domu, zdjęcie oraz puszki, które można zeskanować (załączy to nową rozmowę Rose z Jasperem). Udaj się następnie w stronę klatki schodowej (możesz tu pomagać sobie lampą UV, ale jest to opcjonalne).
Najpierw wyjdź po schodach na najwyższe piętro. Zbliż się do nowego pokoju z przeciwnikami. Tych bandytów dobrze byłoby zabić, gdyż możesz zostać za to nagrodzony trofeum Action Hero. Stanie się tak jeśli pozbędziesz się wszystkich przeciwników w czasie krótszym niż 30 sekund. Poczekaj przy wejściu do pomieszczenia i po tym jak pojawi się pierwszy wróg zastrzel go lub zajdź od tyłu i wykonaj na nim cichą egzekucję. Zbliż się następnie do dwóch pozostałych zbirów i pozbądź się ich strzałami w głowę.
Po oczyszczeniu piętra dobrze byłoby się po nim rozejrzeć (jeśli nie pozbyłeś się wszystkich wrogów to będzie to niestety mocno utrudnione). Możesz tu odnaleźć cztery notatki oraz dokument. Dodatkowo odszukaj mały sejf (jest on w słabo oświetlonym miejscu przy podłodze - użyj lampy) i zajrzyj do niego żeby znaleźć telefon z zapisaną wiadomością od Bena.
Najważniejsze znalezisko to pokazana na powyższym obrazku połówka karty ID Rose Atkins. Musisz ją zeskanować, gdyż będzie ci ona za niedługo potrzebna do zaliczenia zagadki. Zeskanowanie karty załączy kolejną scenę do obejrzenia.
Wróć się do schodów i zejdź na niższe piętro, które wcześniej zignorowałeś. W głównym korytarzu odnajdziesz dwa nowe ślady zawieszone na ścianie - notatkę oraz plan kryjówki. W jednym z pomieszczeń przebywa przeciwnik. Odwiedzenie tego miejsca nie jest obowiązkowe, ale dzięki pozbyciu się wspomnianej osoby będziesz mógł wejść w posiadanie nowych sekretów - dwóch zdjęć i pięciu notatek. Ponadto możesz zeskanować krzesło oraz puszkę (załączy się kolejna rozmowa).
Kontynuuj eksplorację tego piętra. W pomieszczeniu z projektorem możesz odnaleźć mapę i trzy notatki, a także zeskanować czerwone ubranie.
W celu posunięcia fabuły do przodu musisz zacząć podążać za śladami stóp widocznymi dzięki używaniu lampy UV. Doprowadzą Cię one do pomieszczenia z komputerem oraz pokazaną na powyższym obrazku drugą połówką karty ID Rose Atkins. Po zeskanowaniu fragmentu karty zbadaj dodatkowo notatkę i odbierz telefon.
Jako że dysponujesz już obiema połówkami możesz wejść w interakcję z komputerem. Awansujesz dzięki temu do kolejnej sceny.
Przed Tobą nowe wspomnienie rozgrywające się w próżni. Rozpoczynasz w pokoju Grace gdzie możesz sprawdzić jej komputer. Wyjdź z pomieszczenia i zbadaj notatkę przy lampie. Przejdź następnie do pokoju dziennego i po obejrzeniu scenki spróbuj otworzyć drzwi. Na koniec wejdź w interakcję z zegarem.
Załączy się jeszcze jedno podobne wspomnienie. W tym przypadku musisz jedynie docierać do kolejnych pojawiających się w oddali obszarów i oglądać scenki związane z porwaniem Grace. Po dotarciu do sali z krzesłem ponownie zbadaj zegar. Kontynuuj podróż przez mieszkanie. W trakcie rozgrywania tej sceny wciśnij przycisk na telefonie i na sam koniec wejdź w interakcję z obrazem, który pozwoli zakończyć wspomnienie i powrócić do zakładu psychiatrycznego.
Aktualna wizyta w psychiatryku będzie zaliczała się do bardzo krótkich. Tradycyjnie już możesz zacząć od przejrzenia zebranych śladów. Wyrusz następnie liniową drogą do miejsca, w którym znajduje się nowy interaktywny obrazek. Zbadanie go przeniesie Blacka na cmentarz, który będzie powiązany z zupełnie nowym wspomnieniem.