Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Get Even - poradnik do gry

Get Even - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Szpital psychiatryczny - budynek B | Ukryte wspomnienia | Get Even Poradnik Get Even

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

Na stronie zamieściliśmy podgląd tablicy ze śladami dla bloku B szpitala psychiatrycznego w grze Get Even oraz informacje jak dotrzeć do pomieszczenia z ukrytym wspomnieniem i co się w nim znajduje.

Tablicę z dowodami rzeczowymi dla budynku B zakładu dla obłąkanych prezentuje powyższy obrazek - Szpital psychiatryczny - budynek B | Ukryte wspomnienia | Get Even - Get Even - poradnik do gry

Tablicę z dowodami rzeczowymi dla budynku B zakładu dla obłąkanych prezentuje powyższy obrazek. To jedna z lokacji z największą liczbą śladów do odnalezienia. Dzieje się tak dlatego, że w bloku B składa się dwie wizyty i z tego właśnie powodu w prawym dolnym rogu tablicy znajdują się dwa interaktywne obrazki. Podczas przemierzania bloku B często sprawdzaj mapę i zaglądaj do wszystkich opcjonalnych pomieszczeń, gdyż w wielu z nich odnajduje się sekrety. Pamiętaj też o tym, że niektóre miejsca należy zeskanować, tak więc zatrzymuj się w danej lokacji gdy tylko na ekranie telefonu pojawią się zielone kropki.

W naszej grze otrzymaliśmy kod 3762, ale z racji na losowość wielu elementów gry może ci zostać przyznana inna kombinacja. Uwaga - Nie próbuj od razu używać tej kombinacji, gdyż gra nie pozwoli ci na to dopóki nie zdobędziesz wszystkich śladów.

Do sekretnego pomieszczenia możesz dotrzeć podczas drugiej wizyty w bloku B, tak więc wejdź w interakcję z prawym obrazkiem w sali z dowodami, dzięki czemu nie będziesz musiał tracić czasu na zaliczenie także pierwszej wizyty - Szpital psychiatryczny - budynek B | Ukryte wspomnienia | Get Even - Get Even - poradnik do gry

Do sekretnego pomieszczenia możesz dotrzeć podczas drugiej wizyty w bloku B, tak więc wejdź w interakcję z prawym obrazkiem w sali z dowodami, dzięki czemu nie będziesz musiał tracić czasu na zaliczenie także pierwszej wizyty. Przemierzaj blok B i awansuj do miejsca, w którym należy rozwiązać zagadkę z zamkniętymi drzwiami zlokalizowanymi obok celi Johna Keatinga. Zalicz tę zagadkę i wyrusz dalej, docierając do sali gdzie wymagane jest zastrzelenie jednego ze zbiegłych pacjentów (powyższy obrazek).

Po zastrzeleniu pacjenta rozejrzyj się po okolicy za klatką schodową i skorzystaj z pokazanych na obrazku schodów żeby zejść na dół - Szpital psychiatryczny - budynek B | Ukryte wspomnienia | Get Even - Get Even - poradnik do gry

Po zastrzeleniu pacjenta rozejrzyj się po okolicy za klatką schodową i skorzystaj z pokazanych na obrazku schodów żeby zejść na dół.

Na pokazane na obrazku zamknięte drzwi z zamontowanym obok nich zamkiem elektronicznym natrafisz tuż po zejściu po schodach na dół - Szpital psychiatryczny - budynek B | Ukryte wspomnienia | Get Even - Get Even - poradnik do gry

Na pokazane na obrazku zamknięte drzwi z zamontowanym obok nich zamkiem elektronicznym natrafisz tuż po zejściu po schodach na dół. W ukrytym pomieszczeniu znajdziesz telewizor i wejście w interakcję z nim załączy rozmowę Rose z Jasperem.