Dalsza eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even Poradnik Get Even
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Na stronie znajduje się opis drugiej dłuższej wizyty w bloku C szpitala psychiatrycznego w grze Get Even. Na eksplorację nowych pomieszczeń budynku C gra pozwoli ci po zaliczeniu wspomnienia z pobytu w głównej siedzibie Future Defence Group. Nowa wizyta w psychiatryku wiąże się z możliwością odnalezienia wielu śladów, choć w kilku miejscach zmuszony też zostaniesz do walki.
- Dotarcie na przyjęcie
- Wzięcie udziału w przyjęciu - możliwe warianty
- Dotarcie do interaktywnego obrazka
Dotarcie na przyjęcie

Po wysłuchaniu Reda możesz przejrzeć pozyskane dowody (w pobliżu jest też obrazek z ciagami zerojedynkowymi) lub od razu zająć się eksploracją niedostępnych wcześniej obszarów bloku C psychiatryka. Niedługo miejsca startu należy przejść przez szyb wentylacyjny. Tuż po tym jak tego dokonasz wpadniesz na pierwszy dokument. Kontynuuj podróż i skorzystaj ze schodów. Zatrzymaj się w pomieszczeniu z dużą białą kartą umieszczoną na podstawce. Po zbliżeniu się do niej odsłoni się obraz, który będzie można zeskanować.

W jednym z sąsiednich obszarów może napaść Cię wrogi pacjent, tak więc dobrze jest zapobiegawczo wyjąć wcześniej pistolet z inwentarza. Po zastrzeleniu tego delikwenta dotrzyj do pomieszczenia z notatką leżącą na biurku. W okolicy znajdziesz też jeszcze jeden dokument. Oprócz tego do zeskanowania jest butla z gazem. Pomóż sobie wskazaniami telefonu i/lub latarką, bo jest ona w ciemnym miejscu.
Uwaga - Jeśli wcześniej nikogo nie uwolniłeś to zauważysz w tej okolicy uciekającego Kiddo i gra odblokuje trofeum There Is No Cake. Samego Kiddo możesz zabić lub pozostawić w spokoju (będzie skrywał się w bocznym pomieszczeniu).
Wzięcie udziału w przyjęciu - możliwe warianty

Wznów przemarsz, który zaprowadzi Cię do pomieszczenia z manekinami przyczepionymi do pacjentów. Możesz tu przede wszystkim odnaleźć dwa nowe sekrety - są to notatka obok jednej z zapalonych świec oraz misa znajdująca się na swego rodzaju ołtarzu, który nadaje się do zeskanowania.
Samo przyjęcie może przebiec na dwie zasadnicze sposoby. Pierwszy wariant zakłada ucieczkę z pomieszczenia z przyjęciem bez dodatkowych komplikacji. W tym przypadku użyj trybu termowizji w telefonie i zlokalizuj z jego pomocą pacjenta, który nadal żyje. Rozpoznasz go po tym, że jego ciało będzie emitowało ciepło (powyższy obrazek). Zabij tę osobę strzałem w głowę. Zamordowanie pacjenta sprawi, że nie zostaniesz przez niego zatrzymany przy próbie skorzystania z bramki w jednym z narożników sali (przy okazji zdobędziesz też trofeum Eyes of a Cat).

Drugi wariant zakłada podjęcie próby opuszczenia tego pomieszczenia (wciśnięcie przycisku przy bramce) ignorując okazję do wyeliminowania wspomnianego wyżej tancerza. W takiej sytuacji dowiesz się, że nie otrzymałeś "pozwolenia" na opuszczenie przyjęcia. Załączy się pewnego rozdzaju wizja, w trakcie rozgrywania której konieczne okaże się eliminowanie nowych manekinów. Bardzo ważne jest to żeby POWOLI przemieszczać się, dzięki czemu nie znajdziesz się w centrum zainteresowania zbyt wielu tego typu wrogów (manekiny będą przeprowadzały ataki parami). Musisz je eliminować zanim zdołają dobiec do Blacka i zacząć atakować go w walce wręcz.
Po skorzystaniu ze schodów znajdziesz się w długim korytarzu, po bokach którego będą stały kolejne manekiny. Musisz liczyć się z tym, że część z nich "powróci do życia", tak więc ponownie bądź gotowy do oddawania szybkich i celnych strzałów. Na sam koniec rozprawisz się z mistrzem marionetek (Puppet Master) i powrócisz do szpitala psychiatrycznego. Możesz już skorzystać z niedostępnego wcześniej wyjścia z pomieszczenia z manekinami.

Jeśli w trakcie poprzednich wizyt w psychiatryku nie uwalniałeś innych pacjentów (w tych miejscach gdzie było to możliwe) to niedługo po opuszczeniu przyjęcia w jednym z pomieszczeń po lewej stronie spotkasz Johna Keatinga (Mad Hatter - powyższy obrazek) i zdobędziesz osiągnięcie Convert. Zachowaj czujność, bo Keating wkrótce rzuci się do ataku i trzeba będzie go zastrzelić.
Dotarcie do interaktywnego obrazka

Po drodze ponownie dokładnie badaj wszystkie udostępniane przez grę pomieszczenia. Odnajdziesz w ten sposób trzy dyktafony i notatkę. Dotrzyj do nowego przycisku, którego wciśnięcie przesunie bramkę. Tuż po wykonaniu tej akcji może Cię zaatakować pacjent, tak więc szybko zadziałaj i zastrzel go.

Wyrusz dalej (możesz podążać za śladami stóp). Jeśli podczas pierwszej eksploracji bloku C pomogłeś Boyce'owi poprzez podarowanie mu łomu to go teraz spotkasz i zdobędziesz trofeum Chronic Survivor. Sam Boyce ma wrogie intencje, tak więc najlepiej jest zajść go od tyłu i wyeliminować wykonując na nim obezwładnienie.
Dotrzyj do kolejnego przycisku i po jego wciśnięciu zbadaj nowo odblokowany obszar. Znajdziesz tu dokument, notatkę oraz ślady krwi Ramseya nadające się do zeskanowania.

W jednym z kolejnych większych obszarów napotkasz nowe (nieaktywne) manekiny oraz zauważysz Reda skrywającego się w szczelnie zamkniętym pomieszczeniu. Możesz przejrzeć rozwieszone dowody lub od razu wejść w interakcję z obrazkiem. Akcja ta zainicjuje nowe wspomnienie.