The Victim | Ukryte wspomnienia | Get Even Poradnik Get Even
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Na stronie zamieściliśmy podgląd tablicy ze śladami dla wspomnienia "The Victim" gry Get Even oraz informacje jak dotrzeć do pomieszczenia z ukrytym wspomnieniem i co się w nim znajduje.

Tablicę z dowodami rzeczowymi dla wspomnienia "The Victim" prezentuje powyższy obrazek. W trakcie zaliczania tego wspomnienia musisz odnaleźć całkiem sporo śladów. Większość z nich to różnego rodzaju dokumenty, zdjęcia oraz wycinki z gazet, aczkolwiek musisz też rozglądać się za miejscami gdzie możliwe jest wykonywanie skanowań interaktywnych obiektów. W szczególności upewnij się czy odwiedziłeś wszystkie interaktywne obszary przed magazynem (chodzi o te lokacje, które są oznaczone prostokątami na mapie i które są "odsłaniane" dopiero po zbliżeniu się do nich).
W naszej grze otrzymaliśmy kod 7319, ale z racji na losowość wielu elementów gry może ci zostać przyznana inna kombinacja. Uwaga - Nie próbuj od razu używać tej kombinacji, gdyż gra nie pozwoli ci na to dopóki nie zdobędziesz wszystkich śladów.

Do ukrytego pomieszczenia możesz dotrzeć w dalszej części etapu, a konkretnie po obejrzeniu "wizji" z wizyty detektywów w miejscu gdzie zamordowano Jaspera Prado. Ponownie znajdziesz się w pustej sali ze słupami i ślady krwi (są one widoczne po załączeniu lampy UV) zaprowadzą Cię do pokazanych na obrazku drzwi.


Przejdź dalej, oglądając po drodze nową krótką scenkę (obrazek 1). Po jej wyświetleniu zlokalizuj małe schody w ciemnym korytarzu. Prowadzą one do zamkniętej brami z obrazka 2 i to właśnie tu można wprowadzić zdobyty kod.
W tajnym pokoju odnajdziesz gablotę nadającą się do zeskanowania. Zdobędziesz dzięki temu karabin szturmowy, który zostanie dodany do arsenału (możesz powracać do arsenału w sali z dowodami w umyśle Blacka i zabierać tę broń z zamiarem wykorzystywania jej w trakcie zaliczania kolejnych wspomnień). W sekretnym pomieszczeniu jest też telewizor. Wejście w interakcję z nim doprowadzi do odtworzenia rozmowy dwóch policjantów.