Pliki "Rose_Atkins" | Red | Opis przejścia Get Even Poradnik Get Even
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Na stronie znajduje się opis przejścia dwóch wspomnień dla postaci Reda w grze Get Even. Są to konkretnie wspomnienia o nazwach "Rose_Atkins -investigation" oraz "Rose_Atkins -reveal" i rozgrywa się je jedno po drugim. We wspomnieniu investigation po raz kolejny odwiedzisz cmentarz Holmwood, park oraz siedzibę Future Defense Group i napotykanych w tych miejscówkach nowych wrogów będziesz musiał eliminować lub próbować omijać. Co do wspomnienia reveal, skupia się ono na eksploracji otoczenia oraz rozwiązaniu zagadek z trzema obrazami.
Wspomnienie 'Investigation'
Po rozpoczęciu etapu znajdziesz się ponownie na terenie cmentarza Holmwood, który miałeś już okazję odwiedzić we wspomnieniu Blacka zatytułowanym "Meeting with Rose". Tak samo jak w przypadku misji Blacka spotkasz tu wielu wrogo nastawionych najemników - część z nich będzie zajęta patrolowaniem cmentarza, inni wrogowie nie będą ruszali się z miejsca. W trakcie podróży przez cmentarz staraj się unikać zaalarmowania najemników. W omijaniu ich lub cichym eliminowaniu pomogą ci oczywiście licznie porozmieszczane odbicia, które będą pozwalały bezpiecznie teleportować się w inne miejsca na mapie.
Staraj się od samego początku rozgrywania tego wspomnienia używać sonaru, dzięki czemu nie tylko będziesz mógł lokalizować wrogów i odbicia, ale i nie przegapisz też engramów. Pierwszy engram do odnalezienia jest w początkowej części cmentarza obok dużego posągu. Są to okolice niedostępnej wschodniej bramki terenów kościelnych.
Co do trasy przemarszu, jest ona identyczna do poprzedniej wizyty na cmentarzu, tak więc musisz początkowo kierować się na południe i następnie skręcić na zachód żeby docelowo dotrzeć do południowego wejścia na tereny otaczające budynek kościoła. W tym miejscu też znajdziesz kolejny engram, którego sprawdzenie uaktywni rozmowę Rose z Blackiem.
Wokół kościoła nie spotkasz żadnych wrogów, ale w lokacji tej znajduje się nowy engram nadający się do zbadania.
Przejdź do parku, w którym będą przebywali już nowi przeciwnicy. Tak samo jak w przypadku wspomnienia rozgrywanego grając postacią Blacka musisz docelowo dotrzeć do północnego wyjścia z parku. Ponownie pamiętaj o tym żeby pomagać sobie lokalizowaniem nowych odbić i żeby używać ich do prostszego eliminowania lub unikania wrogów. Niedaleko miejsca, w którym wychodzi się z parku, jest kolejny engram.
Wkrótce dotrzesz do budynku Future Defence Group. Nie będziesz musiał tu powtarzać zagadki z elektronicznym zamkiem, bo gra od razu pozwoli ci wejść do środka. Znajdziesz się w podziemnym garażu, którego wygląd również powinien być dla Ciebie znajomy. Przebywają tu kolejni przeciwnicy i z racji mniejszych rozmiarów tej lokacji musisz się bardziej pilnować jeśli masz w planach unikanie sytuacji wszczęcia alarmu. Celem podróży jest pokazana na obrazku lewa winda. Znajduje się tam engram. Po obejrzeniu scenki skorzystaj z windy.
Po zaliczeniu przejażdzki windą rozpocznij liniowy przemarsz pustymi korytarzami. Jedyna dostępna ścieżka doprowadzi Cię do miejsca gdzie znajduje się kolejny engram. Obejrzyj scenkę i wyrusz dalej. Za niedługo zostaniesz przeniesiony do kolejnego wspomnienia.
Wspomnienie 'Reveal'
Dotrzyj na początek do biura żeby być świadkiem kolejnej rozmowy Rose z Blackiem. Po jej wysłuchaniu zalicz liniowy przemarsz do miejsca wyświetlenia kolejnej tego typu sceny.
Za niedługo znajdziesz się w próżni i podczas pobytu w tym "miejscu" do zaliczenia będą trzy bardzo podobne do siebie zagadki. Podejdź do stojaka, na którym widoczne są fragmenty różnych obrazów. Założeniem tego typu zagadek jest rozwiązywanie puzzli, a więc takie manipulowanie poszczególnymi fragmentami żeby powstał konkretny obraz. Rozwiązanie pierwszej zagadki prezentuje powyższy obrazek.
Dotrzyj do nowo odblokowanego obszaru i zbadaj album leżący na stole, a załączy się nowa scenka. Przejdź następnie do pracowni i wejdź w interakcję z jednym z obrazów. Wysłuchaj rozmowy i powróć do centralnego obszaru.
Do ułożenia są kolejne puzzle. Podejdź do obrazu i manipuluj jego interaktywnymi fragmentami. Finalny projekt prezentuje powyższy obrazek.
Wyrusz w stronę sypialni i zbadaj leżącą na łóżku fotografię. Po wysłuchaniu rozmowy udaj się do kolejnego obszaru i tym razem wejdź w interakcję z komputerem. Po obejrzeniu kolejnej scenki raz jeszcze powróć do centralnego obszaru. Wejdź tu w interakcję z ostatnim trzecim obrazem. Rozwiązanie zagadki z puzzlami prezentuje dołączony obrazek.
Skieruj się do obszaru z telewizorem i kanapą i wciśnij przycisk na telewizorze. Po obejrzeniu scenki powróć do drzwi wyjściowych i skorzystaj z nich. Obejrzysz jeszcze jedną scenkę i wspomnienie zostanie zakończone, w rezultacie czego powrócisz do piwnicy. Gra odblokuje też trofeum Broken.