Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fable III - poradnik do gry

Fable III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 Fable III poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Wioska Brightwall

Zaginiona sztuka

1 - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Po rozmowie z dwójką artystów [1], dowiemy się, że poszukują oni zaginionej sztuki, która powinna być w bibliotece Akademii [2] - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Po rozmowie z dwójką artystów [1], dowiemy się, że poszukują oni zaginionej sztuki, która powinna być w bibliotece Akademii [2].

2 - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Wchodzimy więc do środka i idziemy wzdłuż świetlistego szlaku, otwierając zamykane przez ducha drzwi - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Wchodzimy więc do środka i idziemy wzdłuż świetlistego szlaku, otwierając zamykane przez ducha drzwi. W ostatnim pomieszczeniu znajdziemy świecąca na niebieską księgę [1]. Podnosimy ją i przenosimy się do środka [2].

3 - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Wysłuchawszy detektywa [1], dowiemy się jak opuścić ten magiczny świat - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Wysłuchawszy detektywa [1], dowiemy się jak opuścić ten magiczny świat. Naszym zadaniem jest odegranie sztuki. Na początku ubieramy kostium stojący na środku placu i wybieramy opcję Wyznaj miłość [2].

4 - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Po krótkiej cut-scene przebieramy się za błazna [1], a następnie wybieramy opcję Połaskocz - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Po krótkiej cut-scene przebieramy się za błazna [1], a następnie wybieramy opcję Połaskocz. Teraz czeka na nas ostatnia scena. Musimy przebrać się w strój Tytusa i zabić atakujących gladiatorów. Najlepiej użyć obszarowo Ognistej Kuli [2]. Powinna ona szybko zakończyć walkę.

5 - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Gdy pojedynek dobiegnie końca, otrzymamy tragikomedię Kanapka z szynką [1] i zostaniemy przeniesienie z powrotem do biblioteki - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Gdy pojedynek dobiegnie końca, otrzymamy tragikomedię "Kanapka z szynką" [1] i zostaniemy przeniesienie z powrotem do biblioteki. Zanosimy sztukę do naszych zleceniodawców, oglądamy ich występ [2] i odbieramy nagrodę.

Gnomy są genialne!

6 - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Ubrany jak gnom mężczyzna [1], zleci nam misje odszukania zaginionej paczki w Dolinie Mistpeak - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Ubrany jak gnom mężczyzna [1], zleci nam misje odszukania zaginionej paczki w Dolinie Mistpeak. Przenosimy się tam przy pomocy mapy w Sanktuarium. Wystarczy wybrać dany obszar, a następnie wcisnąć 2 [2].

7 - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Świetlisty szlak zaprowadzi nas do zniszczonego wozu otoczonego bandytami [1] - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Świetlisty szlak zaprowadzi nas do zniszczonego wozu otoczonego bandytami [1]. Zabijamy wszystkich napastników, a następnie podnosimy głowę gargulca [2] i ruszamy z powrotem do zleceniodawcy w Brightwall. Żeby zakończyć misje wystarczy położyć zdobyty przedmiot na kamiennym cokole, a następnie podziwiać działania Briana.

Gnomy są złe!

8 - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Wymagania: Gnomy są genialne - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Wymagania: Gnomy są genialne!

Brian w Brightwall dzięki twojej pomocy ożywił swoje gnomy, ale sprawiają mu one kłopoty. Musisz je odnaleźć i pomóc przywołać do porządku. Rozmawiamy z mężczyzną [1], a następnie wyruszamy na poszukiwania pierwszego uciekiniera. Świetlisty szlak zaprowadzi nas do domku, w którym ukrył się gnom [1].

9 - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Gdy go zobaczymy [1], strzelamy w niego z karabinu [2], a wróci na swoje miejsce w ogrodzie - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Gdy go zobaczymy [1], strzelamy w niego z karabinu [2], a wróci na swoje miejsce w ogrodzie. Lokalizację wszystkich gnomów znajdziesz w poświęconej im części poradnika.

10 - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Po zebraniu wszystkich [1], porozmawiaj z Brianem, udaj się za nim do ogrodu i odpowiednim momencie strzel do gargulca [2] - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Po zebraniu wszystkich [1], porozmawiaj z Brianem, udaj się za nim do ogrodu i odpowiednim momencie strzel do gargulca [2]. Otrzymasz wtedy obiecane Pieczęcie Gildii i kilka skarbów m.in. legendarną broń Zabójca gnomów.

Zaginione dziecko

11 - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Teleportujemy się w odpowiednie miejsce i rozmawiamy ze stojąca przed mostem Laurą [1] - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Teleportujemy się w odpowiednie miejsce i rozmawiamy ze stojąca przed mostem Laurą [1]. Kobieta poprosi nas o odszukanie jej zaginionej córki, która prawdopodobnie zabłąkała się w jednej z jaskiń w Dolinie Mistpeak. Ruszamy do wspomnianej lokacji, cały czas podążając wzdłuż świetlistego szlaku [2].

12 - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Dziewczynkę znajdziemy na końcu pieczary [1], obok drewnianych skrzyń - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Dziewczynkę znajdziemy na końcu pieczary [1], obok drewnianych skrzyń. Chwytamy ją za rękę (Q) i walcząc z wilkami, odprowadzamy do matki [2]. Żeby odłożyć broń i móc ponownie chwycić dziewczynkę, wystarczy wcisnąć Shift. Zaraz po dotarciu do mostu, dziecko automatycznie pobiegnie do kobiety, a my otrzymamy nagrodę.

Łapanie kurczaków

13 - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Na początku rozmawiamy z właścicielem fermy Bernardem [1] - Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie