Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fable III - poradnik do gry

Fable III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ruchome Piaski; Miasto Aurora; Zamek Bowerstone; Driftwood | Książki z Brightwall Fable III poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Ruchome Piaski

"Niebezpieczeństwa: Drabiny"

1 - Ruchome Piaski; Miasto Aurora; Zamek Bowerstone; Driftwood | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry
W jaskini, do której zaprowadzi cię zadanie Pustynna Gwiazda, idź cały czas prosto, aż do mostu na podziemnym jeziorze [1] - Ruchome Piaski; Miasto Aurora; Zamek Bowerstone; Driftwood | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry

W jaskini, do której zaprowadzi cię zadanie "Pustynna Gwiazda", idź cały czas prosto, aż do mostu na podziemnym jeziorze [1]. Przejdź na drugą stronę, a następnie skręć w lewo. Książka leży na fragmencie balustrady [2].

Miasto Aurora

"Sławetne czyny barona Barnaby Beadle'a"

2 - Ruchome Piaski; Miasto Aurora; Zamek Bowerstone; Driftwood | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry
Udaj się do świątyni i podejdź do głównego ołtarza [1] - Ruchome Piaski; Miasto Aurora; Zamek Bowerstone; Driftwood | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry

Udaj się do świątyni i podejdź do głównego ołtarza [1]. Książka leży na jego lewym skrzydle [2].

"Niebezpieczna książka dla chłopców, tom 1: Lotniarstwo"

3 - Ruchome Piaski; Miasto Aurora; Zamek Bowerstone; Driftwood | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry
Od wejścia do Ruchomych Piasków idź cały czas prosto, aż do pierwszych zabudowań - Ruchome Piaski; Miasto Aurora; Zamek Bowerstone; Driftwood | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry

Od wejścia do Ruchomych Piasków idź cały czas prosto, aż do pierwszych zabudowań. Skręć później w lewo i przejdź pod dużym kamiennym łukiem [1]. Po lewej stronie stoi mała kapliczka, a na niej leży książka [2].

Zamek Bowerstone

"Alchemia i nieśmiertelność"

4 - Ruchome Piaski; Miasto Aurora; Zamek Bowerstone; Driftwood | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry
Gdy znajdziesz się w zamku, wejdź na schody przed tobą, a następnie skręć w lewo [1] - Ruchome Piaski; Miasto Aurora; Zamek Bowerstone; Driftwood | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry

Gdy znajdziesz się w zamku, wejdź na schody przed tobą, a następnie skręć w lewo [1]. Dojdziesz w ten sposób do królewskiej sypialni. Z lewej jest mały pokoik, a na jednym ze stojących w nim łóżek leży poszukiwana książka [2].

Driftwood

Żeby odblokować tą lokację, należy wykonać zadanie "Renowacja". Most, który dzięki nam zostanie zbudowany, zaprowadzi nas do Driftwood.

"Niebezpieczeństwa: Obserwacja nieba z dala od siedlisk ludzkich"

5 - Ruchome Piaski; Miasto Aurora; Zamek Bowerstone; Driftwood | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry
Po wykonania zadań Renowacja oraz Podaruj drewno Driftwood, udaj się na największą wyspę po lewej [1] - Ruchome Piaski; Miasto Aurora; Zamek Bowerstone; Driftwood | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry

Po wykonania zadań "Renowacja" oraz "Podaruj drewno Driftwood", udaj się na największą wyspę po lewej [1]. Tuż przy drodze znajdziesz wejście do kopalni [2].

6 - Ruchome Piaski; Miasto Aurora; Zamek Bowerstone; Driftwood | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry
Po wejściu do środka dobrze się rozejrzyj [1] - Ruchome Piaski; Miasto Aurora; Zamek Bowerstone; Driftwood | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry

Po wejściu do środka dobrze się rozejrzyj [1]. Księga będzie leżała na pobliskich skrzyniach [2].