Bitwa o Albion | Opis przejścia Fable 3 Fable III poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Bitwa o Albion
Po rozpoczęciu etapu, biegniemy na sam szczyt wzgórza [1], jak najszybciej zabijając atakujących nas żołnierzy. Na końcu ścieżki, znajdziemy moździerz [2]. Niszczymy go czarem obszarowym i czekamy na atak ludzi z Aurory.
Gdy brama zostanie zniszczona, schodzimy jeden poziom niżej, a następnie przechodzimy przez dziurę w murku [1]. Na końcu ścieżki, obok dużej drzewa znajdziemy srebrny klucz [2]. Podnosimy go i biegniemy przez miasto, zabijając kolejnych przeciwników.
Warto strzelać do beczek z prochem, przyspieszy to nieco walkę. Jeżeli interesuje nas wykonanie zadania z gnomami ("Gnomy są złe!"), uważnie przyglądamy się budynkom z prawe (zaraz po przejściu przez bramę). Na jednym z nich wisi krasnal [1]. Po kilku dłuższych walkach, dojdzie do krótkiego spotkanie z Sabinem [2]. Słuchamy tego co ma do powiedzenie przywódca górskiej wioski i idziemy dalej wzdłuż świetlistego szlaku.
Przed wyłamanym ogrodzeniem [1] warto się na chwilę zatrzymać i zestrzelić kolejnego gnoma przyczepionego do ściany [2].
Kawałek dalej jest dom, do którego możemy wejść. Na pierwszy piętrze znajdziemy srebrny klucz [1]. Zebrawszy wszystko, ruszamy dalej, wykańczając kolejne zastępy wrogów [2].
Podczas marszu będziemy mijać ogrodzenia [1], za którym stoi rzeźba oraz wielkie drzewo. Skręcamy tam na chwilę, żeby podnieść leżącą na monumencie książkę "Niebezpieczeństwa: maszyny" [2].
Gdy dotrzemy do zamkniętej bramy, obchodzimy ją dookoła z prawej strony [1]. Czekają tam na nas kolejni żołnierze do eksterminacji [2]. Po kilku kolejnych walkach dotrzemy wreszcie do Zamku Bowerstone.
Logan zostanie pojmany [1], a nasz bohater stanie się władcę Albionu [2].