Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fable III - poradnik do gry

Fable III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3 Fable III poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Driftwood

Żeby odblokować tą lokację, należy wykonać zadanie "Renowacja". Most, który dzięki nam zostanie zbudowany, zaprowadzi nas do Driftwood.

Kontrola szkodników

1 - Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Wymagania: Renowacja - Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Wymagania: Renowacja

Jeden z drwali poprosi nas o oczyszczenie pobliskich wysp z hobbesów [1]. Idąc wzdłuż świetlistego szlaku dojdziemy do pierwszego obozu tych dziwnych stworów [2].

2 - Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Zabijamy wszystkie, a następnie zeskakujemy z zerwanego mostu do wody - Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Zabijamy wszystkie, a następnie zeskakujemy z zerwanego mostu do wody. Na brzegu po lewej będzie kolejna grupa do wymordowania [1]. Gdy skończymy, płyniemy na wyspę naprzeciwko [2]. Zabijamy dwa stacjonujące tam oddziały, a następnie zeskakujemy z pobliskiego klifu. Ostatnia grupa jest na kolejnej wyspie. Po walce wracamy do Robina odebrać nagrodę.

Podaruj drewno Driftwood

3 - Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Wymagania: Kontrola szkodników - Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Wymagania: Kontrola szkodników

Richard poprosi nas o zaniesienie listu do cieśli mieszkającego w Silverpines [1]. Znajdziesz go na drugim końcu lokacji, w domku do którego zaprowadzi cię świetlisty szlak. Wystarczy porozmawiać z mężczyzną, a zadanie zostanie wykonane [2].

Miasto Aurora

Skarby ze świątynie

4 - Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Kobieta poprosi nas o zebranie kwiatów potrzebnych do wytworzenia świętych barwników [1] [2] - Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Kobieta poprosi nas o zebranie kwiatów potrzebnych do wytworzenia świętych barwników [1] [2]. Lokalizację wszystkich roślin znajdziesz w poświęconej im części poradnika.

Prorok pustelnik

5 - Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Kobieta o imieniu Karen poprosi nas o zaniesienie paczki do mieszkającego na pustynie proroka [1] - Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Kobieta o imieniu Karen poprosi nas o zaniesienie paczki do mieszkającego na pustynie proroka [1]. Znajdziemy go w północnej części Ukrytej ścieżki, tuż przed potężnymi wrotami [2].

Nowy Świat

6 - Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Nasz zleceniodawca chce zorganizować wyprawę w poszukiwaniu nowego lądu, ale potrzebuje pieniędzy na jej sfinansowanie - Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Nasz zleceniodawca chce zorganizować wyprawę w poszukiwaniu nowego lądu, ale potrzebuje pieniędzy na jej sfinansowanie. Żeby wykonać zadanie, przekazujemy mu 8 tysięcy sztuk złota.

Relikt przeszłości

7 - Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Kapłan Himilkar poprosi nam o odnalezienie statuy Tannara Wielkiego, która jest zakopana w Ruchomych Piaskach [1] - Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Kapłan Himilkar poprosi nam o odnalezienie statuy Tannara Wielkiego, która jest zakopana w Ruchomych Piaskach [1]. Przenosimy się do wspomnianej lokacji i podążamy wzdłuż świetlistego szlaku [2]. Zaprowadzi nas on do pustynnego fortu.

8 - Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Wychodzimy po drugiej stronie zabudowań, zabijamy stacjonujących tam przeciwników [1], a po dotarciu do celu wykopujemy relikt [2] - Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Wychodzimy po drugiej stronie zabudowań, zabijamy stacjonujących tam przeciwników [1], a po dotarciu do celu wykopujemy relikt [2].

Klucz do większego klucza

9 - Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Jeden z mieszkańców chce sprzedać nam za 4 tysiące złota Pradawny klucz [1] [2] - Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Jeden z mieszkańców chce sprzedać nam za 4 tysiące złota Pradawny klucz [1] [2]. Służy on do otwarcia drzwi w północno zachodnim rogu Ruchomych Piasków, gdzie ukryto jeden ze złotych kluczy. Szczegółowy opis zdobycia skarbu, znajdziesz w części poradnika poświęconej tym przedmiotom.