Rynek Bowerstone; Stare Bowerstone | Zadania poboczne Fable 3 Fable III poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Rynek Bowerstone
Gra
Naszymi zleceniodawcami jest trójka magów [1]. Po wysłuchaniu co mają do powiedzenia, używamy magicznej kuli [2] i przenosimy się na plansze do gry.
Znalazłszy się w nowym świecie, otwieramy bramę przed nami [1] i wchodzimy do wioski. Możemy teraz porozmawiać ze wszystkimi mieszkańcami, lub od razu udać się do wskazanego mężczyzny przy wyjściu - Jima [2].
Dowiemy się od niego [1], że księżniczka została uwieziona w zamku na wzgórzu. Znajdziemy go kilka kroków dalej [2]. Zabijamy zaczajone przed wejściem wilki i wchodzimy do środka.
Po wysłuchaniu przemowy barona [1], otwieramy skrzynię przed nami [2]. W środku ukryto Bułat barona +3. Podnosimy broń, a następnie ruszamy w głąb fabryki.
Na końcu korytarza używamy dźwigni [1] i czekamy, aż czarodzieje wymyślą co się stanie. Po fali motyli, pomieszczenie wypełni się masą upiorów [2]. Stwory będą pojawiać się falami, ale kilka zaklęć obszarowych powinno załatwić sprawę. Gdy walka dobiegnie końca, otwieramy kolejne drzwi i biegniemy dalej po kamiennym szlaku. Po drodze warto podnieść świecący przedmiot z prawej strony. Nie jest to nic ważnego, ale potrafi rozbawić do łez.
Kawałek dalej zostaniemy zaatakowani przez Drób Zagłady [1]. Kurczaki strzelają ognistymi kulami, ale są bardzo słabe. Najszybciej pozbyć się ich przy pomocy broni palnej. Ścieżka zaprowadzi nas do ostatniego etapu przygody, gdzie będziemy musieli pokonać armię hobbesów [2]. Zabijamy szybko wszystkie stwory, w pierwszej kolejności skupiając ataki na czarodziejach.
Po kilku pokonanych grupkach, podbiegamy do barona [1]. Jest on odporny na wszystkie ataki z wyjątkiem zdobytego wcześniej miecza [2]. Uderzamy go nim i wybieramy zakończenie przygody w zależności od charakteru naszej postaci.
Dług
Cedric poprosi nas o zamordowania jego znajomego Alana, którego znajdziemy w Dzielnicy Fabrycznej Bowerstone [1]. Ruszamy więc do tej lokacji, a dokładnie do pubu Schronienie Nitowacza [2].
Nasz cel to mężczyzna w trójkątnej czapce, stojący przy barze [1]. Wyciągamy broń, wyłączamy tryb bezpieczny (Backspace) i kilkoma sprawnymi cięciami zabijamy Alana [2]. Możemy teraz wrócić do Cedrica i poinformować go o wykonaniu zadania.
Człowiek, który wiedział wystarczająco dużo
Przestępca o imieniu Bob [1] poprosi nas o zamordowanie jego dawnego współpracownika, który siedzi obecnie za kratkami. Żeby otworzyć jego celę, pociągamy za pobliską dźwignię [2], a następnie płacimy strażnikowi grzywnę.
Możemy teraz wejść do środka i 2-3 ciosami mieczem zakończyć żywot Leonarda [1]. Gdy skończymy wracamy do Boba po odbiór nagrody [2].
Niewymowne Łupieżcy
Beniamina ma dość nieoczekiwaną prośbę [1]. Pragnie żebyśmy poszli do siedziby Łupieżcy w Millfields i ukradli stamtąd majtki właściciela... Gdy znajdziemy się w jego sypialnie, podchodzimy do regału z książkami, stojącego na prawo od kominka i wciskamy E.
Otworzymy w ten sposób sekretne przejście, prowadzące do drugiej do pokoju "rozkoszy" [1]. Gatki znajdziemy na szafce stojącego obok łóżka. Podnosimy je i oddajemy szalonej fance [2].
Ucieczka z wyspy
Wymagania: Kontrola szkodników
Mężczyzna o imieniu Rusty poprosi nas o zaprowadzenie go w bezpieczne miejsce, gdzie nie dorwą go wierzyciele [1]. Chwytamy go za rękę i prowadzimy wzdłuż świetlistego szlaku do Driftwood [2].
Podczas podróży zostaniemy kilkukrotnie zaatakowani przez oddział bandytów, ale nie są to trudne walki [1]. Jak tylko pojawią się przeciwnicy, ładujemy jakie zaklęcie obszarowe i szybko ich wykańczamy. Po dotarciu do wioski Rusty nam podziękuje oraz wręczy nagrodę [2].
Stare Bowerstone
Wrobiony w morderstwo
Jeden z kupców w Starym Bowerstone poprosi nas o zamordowanie pewnego malarza [1]. Artystę znajdziemy w Brightwall, zaraz przed wyjściem z wioski [2]. Żeby go zabić, wyciągamy broń, wyłączamy tryb bezpieczny (Backspace) i zadajemy 1-2 ciosy. Po dokonaniu zbrodni płacimy grzywnę, a następnie wracamy do zleceniodawcy po odbiór nagrody.