Nowy Bohater | Opis przejścia Fable 3 Fable III poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Nowy Bohater
Na początku idziemy cały czas prosto, tam gdzie poprowadzi nas Walter [1]. W pewnym momencie gra poinformuje nas o możliwości zdobywania Pieczęci, poprzez interakcje z mieszkańcami wioski [2]. Przytrzymując klawisz 6 możemy dowiedzieć się ile takich Pieczęci dostaniemy od danej osoby.
Żeby z kimś porozmawiać, wciskamy E [1]. Na początku repertuar naszych możliwości nie jest zbyt duży. Możemy użyć 1, żeby uścisnąć rękę przechodnia i w ten sposób poprawić sobie z nim relacje (pasek na dole). Najlepiej przytrzymać ten przycisk, tak długo aż pojawi się napis "zwolnij". Tym sposobem, prawie od każdego mieszkańca dostaniemy jedną pieczęć [2]. Żeby zdobyć więcej, musimy odblokować nowe umiejętności, o których później.
Walter tymczasem zaprowadzi nas do bramy, gdzie poprosi o kupienie nowych ubrań i podaruje 500 złotych monet [1]. Bardziej odpowiedni strój znajdziemy na małym straganie, do którego zaprowadzi nas świetlisty szlak. Podchodzimy do sklepu i wybieramy Kup wszystko [2].
Po dokonaniu zakupu, wciskamy Esc, żeby przenieść się do Sanktuarium. Gdy będziemy na miejscu, idziemy do pomieszczenia z symbolem wieszaka nad wejściem [1], a następnie podchodzimy do manekina z niedawno kupionym strojem i wciskamy E. Możemy teraz wybrać, czy chcemy przywdziać cały strój czy jedynie jego fragmenty [2]. Wybieramy opcję Wszystkie elementy, a następnie opuszczamy Sanktuarium, ponownie wciskając Esc.
Po krótkiej rozmowie, Walter zaprowadzi nas przed obliczę Sabina [1]. Podczas krótkiej cut-scenki, otrzymamy od przywódcy wioski trzy zadania. Najpierw zajmiemy się komnatą pod miastem. Idź cały czas po świetlistym szlaku, aż dojdziesz do Doliny Mistpeak [2].
Znalazłszy się w dolinie, biegniemy w dół [1]. Wciskając klawisz Shift możemy zmienić prędkość biegu naszego bohatera. Gdy dotrzemy do rozwidlenia dróg z drogowskazem, idziemy w prawo. Na szczycie znajdziemy kufer z Gagatem oraz skrzynię wymagającą pięciu srebrnych kluczy [2].
Na razie nie mamy tylu, ale naprzeciwko nasz psi towarzysz powinien znaleźć zakopany skarb. Podchodzimy do miejsca, które wskaże i wciskamy E [1], wykopując w ten sposób klejnot, pieniądze lub inny wartościowy przedmiot [2]. Podobne skarby znajdziemy w niemal każdej lokacji, więc warto dobrze sprawdzać okolice ścieżki. Możemy teraz wrócić na skrzyżowanie i udać się w kierunku Brightwall.
Po drugiej stronie mostu [1], zostaniemy zaatakowani przez stado wilków [2]. Pokonujemy je przy pomocy zaklęcia Ognista Kula. Idąc dalej świetlistym szlakiem, spotkamy jeszcze dwie grupki bestii, ale nie powinny sprawić większych kłopotów.
Na rozwidleniu dróg ruszamy w lewo. Znajdziemy tam kufer ze skarbem [1] oraz wejście do Mrożącej krew pieczary [2].
Wewnątrz jaskini, zabijamy kolejne grupki wilków [1]. Po drugiej walce, wykopujemy skarb odkryty przez psa, a kawałek dalej skręcamy w lewo, gdzie czeka na nas kufer [2].
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie