Upiorny Legion | Opis przejścia Fable 3 Fable III poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Upiorny Legion
Idąc cały czas prosto [1], będziemy mijali po lewej ścieżkę prowadzącą na małe wzniesie. Na jej końcu jest skrzynia wymagająca 10 srebrnych kluczy, a w środku ukryto pierwszą legendarną broń - Wysysacz Dusz [2].
Więcej na temat tego typu broni powie nam Jasper. Posiadają one 3 unikalne umiejętności, które zdobywamy wykonując określone cele. Wszystko opisane jest w zbrojowni. Wystarczy wybrać interesująca nas broń i wcisnąć 3 [1] [2]. Kolejną legendarną broń znajdziemy idąc wzdłuż świetlistego szlaku. Schowano ją w skrzyni stojącej tuż przy drodze. Warto się w nią wyposażyć, gdyż jest bardzo skuteczna przeciwko spotykanym na bagnach stworom. Więcej informacji o tego typu broniach znajdziesz w dalszej części poradnika.
Kawałek dalej dotrzemy wreszcie do fortu, gdzie rozpocznie się krotka cut-scenka [1]. Po wysłuchaniu rozmowy, możemy od razu udać się za Benem Finnem, ale wcześniej warto zwiedzić lokacje i zaopatrzyć się w Miksturę Zdrowia oraz Miksturę Spowolnienia Czasu [2].
Gdy będziemy już obok moździerza [1], czas na kilka próbnych strzałów. Naszym pierwszym celem są strachy na wróble. Celujemy w nie przy pomocy myszy, a następnie strzelamy wciskając LPM [2]. Po rozwaleniu dwóch kukieł, rozpocznie się walka z upiorami.
Podczas strzelaniny staramy się trafić jak największą grupę przeciwników za jednym strzałem [1] i pamiętamy o tym, że pociski trafiają z pewnym opóźnieniem. O tym gdzie znajdują się przeciwnicy będzie nas informował nasz pomocnik. Po kilku minutach bombardowanie się skończy, a my będziemy musieli chronić bramy [2]. Zbiegamy więc szybko z murów, ustawiamy się na linii i rozpoczynamy ostrzał z naszego nowego pistoletu.
Przeciwnicy będą pojawiać się ze wszystkich stron, ale większość obrażeń przyjmą na siebie żołnierze, a my w tym czasie będziemy mogli bezpiecznie atakować z dystansu [1]. Gdy wszyscy wrogowie zginą, rozpocznie się walka z bossem - porucznikiem Simmonsem [2].
Nasz przeciwnik ma wiele różnych ataków, ale taktyka na jego pokonanie jest dość prosta. Cały czas od niego uciekamy, strzelając z legendarnego rewolwery [2] i unikając ciosów fikołkami. Po kilku trafieniach Simmons teleportuje się, przyzywają następnych sprzymierzeńców. Pozbywamy się ich czarami obszarowymi [1], a następnie kontynuujemy ostrzał. Po kilku teleportacjach walka dobiegnie końca.
Rozmawiamy wtedy z przywódcą fortu [1], podpisujemy obietnicę i teleportujemy się na Drogę do Władzy. Za kolejną bramą czeka na nas 8 skrzyni z umiejętnościami [2], a wśród nich następne ulepszenie broni.
Gdy skończymy rozwój bohatera, wracamy do fortu i ruszamy przez bramę do lasu Mourningwood [1]. Na końcu cmentarza dojdziemy do rozwidlenia dróg. Ścieżka w lewo prowadzi do Domu zachodzącego słońca [2]. Warto odwiedzić to miejsce, gdyż znajdziemy tam sporo skarbów i różnych znajdziek. Opis tej lokacji znajdziesz w części poradnika poświęconej zadaniom dodatkowym.
Po zebraniu wszystkich cennych przedmiotów, idziemy dalej wzdłuż świetlistego szlaku, walcząc z pojawiającymi się szkieletami. Przeciwników będzie bardzo wielu szczególnie w nocy, więc warto nosić przy sobie nasz legendarny rewolwer na upiory. Po dłuższym marszu dotrzemy wreszcie do wioski. Gdy odkryjemy wszystkie ukryte w niej skarby, możemy zrobić małe zakupy, a następnie ruszamy porozmawiać z Walterem w kanałach [2].