Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fable III - poradnik do gry

Fable III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 Fable III poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Ruch oporu z Bowerstone

1 - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Po dotarciu do dawnego nauczyciela, idziemy za nim cały czas prosto [1], nie zajmując się na razie zwiedzaniem okolicy - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Po dotarciu do dawnego nauczyciela, idziemy za nim cały czas prosto [1], nie zajmując się na razie "zwiedzaniem" okolicy. Po dłuższym marszu dotrzemy do miejsce protestu [2].

2 - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Oglądamy tam krótką cut-scenkę i ruszamy po świetlistym szlaku do kwatery głównej ruchu oporu, ukrytej w kanałach [1] - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Oglądamy tam krótką cut-scenkę i ruszamy po świetlistym szlaku do kwatery głównej ruchu oporu, ukrytej w kanałach [1]. Gdy dotrzemy do końca tunelu, rozpocznie się kolejny filmik [2]. Po jego obejrzeniu biegniemy do gabinetu Page.

3 - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Wysłuchawszy tego co ma do powiedzenia przywódczyni ruchu [1], teleportujemy się na Drogę do Władzy - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Wysłuchawszy tego co ma do powiedzenia przywódczyni ruchu [1], teleportujemy się na Drogę do Władzy. Czas otworzyć kolejną bramę [2]. Nie ma za nią prawie nic ciekawego, ale jeżeli lubimy czary warto kupić Pchniecie mocy. Gdy skończymy ulepszenia, wracamy do kanałów.

4 - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Żeby zdobyć sobie przychylność mieszkańców Dzielnicy fabrycznej Bawerstone, musimy wykonać zadania dodatkowe [1], zdobywając w ten sposób 100 Pieczęci Gildii - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Żeby zdobyć sobie przychylność mieszkańców Dzielnicy fabrycznej Bawerstone, musimy wykonać zadania dodatkowe [1], zdobywając w ten sposób 100 Pieczęci Gildii. Gdy skończymy, wracamy do kwatery głównej [2].

5 - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Po wysłuchaniu spiskowców, otrzymamy od Page strój potrzebny na przyjęciu - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Po wysłuchaniu spiskowców, otrzymamy od Page strój potrzebny na przyjęciu. Ubieramy go w Sanktuarium [1] i ruszamy po świetlistym szlaku do posiadłości Łupieżcy w Millfields [2].

6 - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Znalazłszy się w środku, podążamy za lokajem do głównej sali [1], gdzie rozpocznie się gra przygotowana przez pana domu - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Znalazłszy się w środku, podążamy za lokajem do głównej sali [1], gdzie rozpocznie się gra przygotowana przez pana domu. Łupieżca będzie kręcił kołem [2], otwierając w ten sposób kolejne wrota areny, a naszym zadaniem jest pokonanie wszystkich grup stworów.

7 - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Na początku czeka nas walka z hobbesami [1] - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Na początku czeka nas walka z hobbesami [1]. Będą trzy fale stworów. Pierwsza oraz druga nie powinny sprawić większych problemów [2], ale trzecia jest dość trudna. Ze wszystkich korytarzy zaczną wychodzić zwykłe i opancerzone stwory oraz magowie. W pierwszej kolejności pozbywamy się szamanów, następnie strzelców, a na końcu przeciwników walczących wręcz. Najlepiej sprawdzają się zaklęcia obszarowe w połączeniu z bronią strzelecką.

8 - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Gdy walka dobiegnie końca, wracamy do głównej sali i ruszamy na kolejną arenę [1] - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Gdy walka dobiegnie końca, wracamy do głównej sali i ruszamy na kolejną arenę [1]. Tym razem naszym przeciwnikiem będą upiory [2], warto więc uzbroić się w odpowiedni rewolwer. Dobrym sposobem jest również odbiegnięcie na bok, poczekanie aż przeciwnicy zainteresują się naszą towarzyszką i zabicie wszystkich jakimś potężnym zaklęciem.

9 - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Na trzeciej arenie spotkamy najemników [1] - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Na trzeciej arenie spotkamy najemników [1]. Podobnie jak podczas walki z hobbesami najpierw zabijamy przeciwników atakujących z odległości [2], a następnie tych walczących wręcz. Po walce rozpocznie się przedostatni etap "gry".

10 - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Tym razem jednak, przyszedł czas na zupełnie nowych przeciwników - piaskowe furie [1] - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Tym razem jednak, przyszedł czas na zupełnie nowych przeciwników - piaskowe furie [1]. Choć wyglądają groźnie, to nie są trudne do pokonania. Podczas walki cały czas chowamy się za pobliskimi filarami [2] (unikając w ten sposób strzałów) i pojedynczo wykańczamy kolejnych przeciwników. W tym przypadku najlepiej sprawdza się karabin, bo trudno objąć czarem większą grupę stworów.

11 - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Gdy wszystkie furie zginą, wracamy do głównej sali, gdzie rozpocznie się ostatnie starcie - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Gdy wszystkie furie zginą, wracamy do głównej sali, gdzie rozpocznie się ostatnie starcie. Naszym przeciwnikiem będą wilkołaki [1]. Ci przeciwnicy są nie tylko silni, ale również bardzo szybcy. Żeby nie stracić zbyt wielu Mikstur Zdrowia, cały czas staramy się robić fikołki wokół sali i tylko co jakiś czas strzelać w wybranego wilkołaka [2]. Dobry moment na atak jest wtedy, gdy jeden ze stworów zacznie walczyć z Page. W tym czasie my możemy zając się pozostałymi. Przeciwników nie jest zbyt wielu, więc podobnie jak w ostatniej walce, czary obszarowe będą mało skuteczne.

12 - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Po zabiciu ostatniego wilkołaka, oglądamy cut-scenke [1], podpisujemy kolejną obietnicę i teleportujemy się na Drogę do Władzy [2] - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Po zabiciu ostatniego wilkołaka, oglądamy cut-scenke [1], podpisujemy kolejną obietnicę i teleportujemy się na Drogę do Władzy [2]. Ulepszamy preferowaną przez siebie broń, a następnie wracamy do Albionu.

13 - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Możemy teraz od razu udać się do Zamku Bowerstone [1] i wysłuchać przemówienia króla lub wcześniej wykonać nowo odblokowane zadania dodatkowe [2] - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Możemy teraz od razu udać się do Zamku Bowerstone [1] i wysłuchać przemówienia króla lub wcześniej wykonać nowo odblokowane zadania dodatkowe [2]. Ich opis znajdziecie w dalszej części poradnika.

14 - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Gdy dotrzemy do zamku, oglądamy cut-scenkę [1], a następnie wracamy do kwatery głównej w Dzielnicy Fabrycznej Bowerstone [2] - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Gdy dotrzemy do zamku, oglądamy cut-scenkę [1], a następnie wracamy do kwatery głównej w Dzielnicy Fabrycznej Bowerstone [2]. Po wysłuchaniu planów Waltera, czas ruszyć do Aurory. Zanim jednak pójdziemy za Finnem w poszukiwaniu okrętu, warto załatwić wszystkie ważne sprawy w Albionie. Trochę czasu minie za nim do niego wrócimy.

15 - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Po skończeniu wszystkich zadań pobocznych i zrobieniu małych zakupów, ruszamy po świetlistym szlaku na drugi koniec kanałów [1] - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Po skończeniu wszystkich zadań pobocznych i zrobieniu małych zakupów, ruszamy po świetlistym szlaku na drugi koniec kanałów [1]. Gdy znajdziemy się w dokach, podążamy za naszym towarzyszem do bramy i słuchamy jego rozmowy ze strażnikiem [2].

16 - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Niestety podstęp nie zadziała, więc będziemy musieli użyć siły [1] - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Niestety podstęp nie zadziała, więc będziemy musieli użyć siły [1]. Czekamy aż Finn ściągnie na siebie uwagę przeciwników, a następnie zabijamy wszystkich czarami obszarowymi. Możemy również wykorzystać pobliskie beczki z prochem, strzelając do nich z karabinu [2].

17 - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Po walce wbiegamy do magazynu [1], wspinamy się na pobliskie schody i zeskakujemy po drugiej stronie [2] - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Po walce wbiegamy do magazynu [1], wspinamy się na pobliskie schody i zeskakujemy po drugiej stronie [2].

18 - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Świetlisty szlak zaprowadzi nas do kolejnej grupki przeciwników [1] - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Świetlisty szlak zaprowadzi nas do kolejnej grupki przeciwników [1]. Pokonujemy ich tak samo jak ostatnio, rozmawiamy z Walterem, a następnie wchodzimy na pokład [2].

19 - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Po krótkim filmiku [1] wylądujemy na brzegu nowego kontynentu [2] - Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Po krótkim filmiku [1] wylądujemy na brzegu nowego kontynentu [2].