Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Endless Space 2 - poradnik do gry

Endless Space 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zjednoczone Imperium (United Empire) poradnik Endless Space 2

Ostatnia aktualizacja: 24 maja 2017

Imperium ludzi to bardzo uniwersalna rasa, która jest w stanie sobie poradzić w każdych warunkach - Zjednoczone Imperium (United Empire) - Endless Space 2 - poradnik do gry

Imperium ludzi to bardzo uniwersalna rasa, która jest w stanie sobie poradzić w każdych warunkach. Swoją siłę opierają na punktach Wpływu, które mogą wykorzystywać w wielu miejscach. Stawiają na ekspansję poprzez kolonizację lub podbój kulturowy. Ich silne i zróżnicowane statki ułatwią podbój militarny. Świetny wybór, jeśli zaczynasz swoją przygodę z strategiami 4x lub serią Endless Space. Rozpoczynają grę z frakcją industralistów przy władzy.

Specjalna umiejętność. Dodatkowe punkty wpływu w ilości 0,1 na każdy wykorzystany punkt przemysłu. Inaczej mówiąc, kiedy coś budujesz lub produkujesz zyskujesz małą ilość punktów Wpływu. Poza tym, punktami Wpływy możesz handlować na Targu, zamiast używać Pyłu jako waluty. Możesz również wykupić pozostała produkcję aby szybciej skończyć budowę usprawnień lub statku w systemie. Punkty wpływy wydajesz również na natychmiastowe opracowanie technologii. Obok aktualnie opracowywanej widzisz koszt w ilości punktów Wpływu. Jeśli masz ich wystarczającą ilość, możesz przyspieszyć pracę naukowców. W ten sposób, jesteś w stanie nadgonić w dziedzinach, w których zostajesz w tyle.

Cechy frakcji. Rozpoczynają grę z dodatkową populacją rasy Hisshow. Mają zmniejszony próg ilości planet w razie zbyt dużej ekspansji. Ludzie otrzymują +25% do liczebności Zasobów Ludzkich w skali imperium.

Cechy rasy. Ludzie mają bonus w postaci +1 punktu Wpływu na przedstawiciela rasy. Ich ulubiona grupa polityczna to Przemysłowcy (industrialist), a najmniejszy wpływ wywierają na nich Ekolodzy. Drugi etap statusy kolekcji to +15% punktów Wpływu w systemie z jednostką populacji Ludzi. Ostatni bonus to -20% kosztów przy konwersji kulturalnej systemu należącego do innej frakcji.

Sposób kolonizacji. Klasyczny model: wybudowanie statku kolonizacyjnego, wysłanie do systemu z planetami zdatnymi do zamieszkania i założenie placówki. Szybkość uzyskania stanu kolonii, zależy od ilość Żywności na planecie oraz odległości od innych systemów twojego imperium. Możesz przyspieszyć ten proces wydając Pył do zwiększenia produkcji Żywności i/lub wydając punkty Wpływu do przyspieszenia procesu migracji.

Podstawowe Statki. Kolonizator posiada 3 miejsca na moduły wsparcia oraz jeden na broń. Jednak zwiadowca to ciężki wariant na tle innych ras, ponieważ posiada dwa sloty na uzbrojenie po jednym na obronę i wsparcie plus jeden wspólny na obie kategorie. Może więc służyć, jak wczesne siły zbrojne albo dobrze uzbrojony zwiadowca. Statki atakujące, posiadają sporo modułów uzbrojenia jak i kilka miejsc o mieszanym dobrze modułów. Podobnie klasa jednostek obronnych, ma bardzo małą ilość modułów broni i wsparcia, a sporą ilość modułów na pancerz i osłony. Przewoźnik może posiadać aż 5 modułów broni (w tym jeden ciężki a dwa wspólne z modułami obronnymi) oraz kilka miejsca na dodatkowe moduły wsparcia oraz obrony. Flota ludzi stawia na uniwersalność i elastyczność, choć zawsze przeważą ilość miejsca na uzbrojenie kosztem innych dziedzin.