Misja 5 - Sleepy Manor | Opis przejścia Dungeons poradnik Dungeons
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Misja 5 - Sleepy Manor
Legenda:
1. pomieszczenie więzienne
2. biblioteka
3. pierwsza brama
4. druga brama
W tej misji naszym głównym zadaniem jest powstrzymanie sześciu fal przeciwników i otwarcie aż ośmiu zamkniętych bram. Nasze poczynania zaczynamy od rozplanowania przestrzeni - znajdujemy miejsce na pomieszczenie, w którym umieścimy cele (mapa, punkt 1) oraz przestrzeń na bibliotekę (mapa, punkt 2). Rozstawiamy także w odpowiednich miejscach złoto i obiekty podnoszące poziom prestiżu lochów.
W pomieszczeniu koło Serca Lochów stawiamy kilka cel. Rozszerzamy cały czas swoje terytorium pentagramami - ustawiamy je cały czas na granicach, po pewnym czasie zdobędziemy kolejne wolne punkty na rozmieszczenie siedlisk potworów. Po chwili otwiera się pierwsza z ośmiu bram.
Uzupełniamy umeblowanie w bibliotece. Powstrzymanie fali wiąże się ze spacyfikowaniem herosów wchodzących przez niedawno otwarte wejście. Zajmujemy się więc nimi i dopisujemy sobie na konto kolejną grupę uziemionych wrogów. Tak będziemy postępować za każdym razem.
Tymczasem czeka na nas wyzwanie od Daredevila - musimy otworzyć dwie kolejne bramy, by poczuł on smak adrenaliny. Chcąc nie chcąc musimy spełnić tę zachciankę - pierwszą bramę otwieramy po lewej od pokoju z celami (mapa, punkt 3), kolejną zaś na północ od Źródła Leczniczego (Healing Spring) (mapa, punkt 4). Kolejna brama zostaje otwarta - likwidujemy falę przeciwników. Po chwili czeka nas następna grupa przeciwników i trzecia otwarta brama.
Kolejna wyzwanie - duch zamieszkujący w sercu potrzebuje 500 sztuk złota, by powołać do życia własną armię. Na realizację tego celu mamy 10 minut - jest to wystarczająco dużo czasu, by zgromadzić środki i przekazać je za pomocą kolumny ofiarnej (Sacrificial Column). Po chwili otwiera się kolejna, czwarta brama, a wkrótce po niej następuje szósty rzut wrogów, złożony z około 10 wojowników. Warto więc uważać na grupy poszukiwaczy i pojedynczo rozprawiać się z przeciwnikami.
Po pokonaniu ostatniej fali herosów nie musimy już czekać na otwarcie pozostałych wrót. Jak podpowiada nasz pomocnik - teraz czas na imprezę! Misja zakończona!