Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeons - poradnik do gry

Dungeons - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 16 - Pleasant of View | Opis przejścia Dungeons poradnik Dungeons

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

Misja 16 - Pleasant of View

1 - Misja 16 - Pleasant of View | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

 

Legenda:

1. przejście na południe

2. wrogie Serce Lochu

3. komnata z uwięzionymi herosami

4. przejście na północ

5. wrogie Serce Lochu

6. komnata z uwięzionymi herosami

7. sala z ognistymi psami

8. Serce Lochu Marthasa

9. komnata z uwięzionymi herosami

10. komnata z uwięzionymi herosami

2 - Misja 16 - Pleasant of View | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
W tej misji bieg spraw zmienia się bardzo nieoczekiwanie - Marthas padł ofiarą uroku Calypso i został jej poplecznikiem, wraz z innymi dwoma konkurencyjnymi panami podziemi - Misja 16 - Pleasant of View | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

W tej misji bieg spraw zmienia się bardzo nieoczekiwanie - Marthas padł ofiarą uroku Calypso i został jej poplecznikiem, wraz z innymi dwoma konkurencyjnymi panami podziemi. Naszym zadaniem jest oczywiście wyeliminować wszystkich troje i oswobodzić uwięzionych herosów. Zaczynamy od włości zlokalizowanych na południu - kierujemy się w dół planszy (mapa, punkt 1). Teren nie jest zbytnio chroniony - dostępu strzegą zaledwie pojedyncze, niegroźne potworki. Poruszamy się w stronę serca (mapa, punkt 2) i pewnym momencie napotykamy właściciela tego terytorium. Likwidujemy go po krótkiej walce.

3 - Misja 16 - Pleasant of View | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
Szybciutko biegniemy w stronę serca, aplikując jak najwięcej ciosów - Misja 16 - Pleasant of View | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

Szybciutko biegniemy w stronę serca, aplikując jak najwięcej ciosów. Powinniśmy zdążyć zniszczyć serce, zanim zły pan zostanie wskrzeszony. Po zniszczeniu artefaktu Calypso daje wyraz swojej wściekłości - nasyła na nasz teren armię dzikich ognistych psów myśliwskich. Wracamy jak najszybciej w okolice serca i bronimy zaciekle artefaktu.

4 - Misja 16 - Pleasant of View | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
Wracamy na teren podbitych lochów - na oswobodzenie czeka tam bowiem grupka uwięzionych herosów (mapa, punkt 3) - Misja 16 - Pleasant of View | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

Wracamy na teren podbitych lochów - na oswobodzenie czeka tam bowiem grupka uwięzionych herosów (mapa, punkt 3). Niszczymy zagrodę dzielącą ich od głównego korytarza i jak najszybciej zmykamy, nie wdając się w niepotrzebne bójki. Poszukiwacze przygód będą zadowoleni z możliwości poszarżowania na pustym terenie. Calypso dalej próbuje się odgrywać - tym razem wysyła nam na pożarcie ognistego anioła na bardzo wysokim poziomie rozwoju.

5 - Misja 16 - Pleasant of View | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
Walka z nim nie jest łatwa - najbardziej skuteczne są zaklęcia lodu i tych właśnie staramy się używać - Misja 16 - Pleasant of View | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

Walka z nim nie jest łatwa - najbardziej skuteczne są zaklęcia lodu i tych właśnie staramy się używać. Ruszamy teraz na podbój północnych włości (mapa, punkt 4). I tu od razu niespodzianka - władca lochów powinien nas zaatakować od razu po wkroczeniu na jego teren. Likwidujemy go i szybko udajemy się w poszukiwanie serca (mapa, punkt 5).

6 - Misja 16 - Pleasant of View | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
Kręte korytarze w końcu doprowadzają nas do celu - tutaj jednak oprócz samego artefaktu spotkamy strażnika - Misja 16 - Pleasant of View | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

Kręte korytarze w końcu doprowadzają nas do celu - tutaj jednak oprócz samego artefaktu spotkamy strażnika. Ognisty anioł jest jednak słabo wyćwiczony i nie będziemy mieli z nim większego problemu. Tradycyjnie błyskawicznie wracamy w okolice naszego serca, by odeprzeć atak sfory ognistych psów. Po zlikwidowaniu grupki mutantów wracamy na podbite włości i oswabadzamy kolejną grupkę ciemiężonych herosów (mapa, punkt 6).

7 - Misja 16 - Pleasant of View | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
Kroczymy w prawy górny róg planszy (mapa, punkt 7) - Misja 16 - Pleasant of View | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

Kroczymy w prawy górny róg planszy (mapa, punkt 7). Atakujemy znajdujące się tam ogniste psy. Ta ofensywa rozpocznie nieoczekiwany zbieg zdarzeń - widok martwych diabelskich kundli poruszy Marthasa, który ruszy im w odsiecz. Walka z naszym niedawnym sojusznikiem nie jest prosta i wymaga skupienia na atakach dystansowych. Marthas nie potrafi korzystać z magii, dlatego możemy spokojnie przed nim uciekać i aplikować mu do skutku śmiercionośne uderzenia. Przy okazji rzucamy także okiem na stan naszego serca - jeżeli jest ono atakowane, wracamy i sprzątamy teren wokół naszego życiodajnego artefaktu.

8 - Misja 16 - Pleasant of View | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
Wracamy na teren w pobliżu serca lochu Marthasa (mapa, punkt 8) - Misja 16 - Pleasant of View | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

Wracamy na teren w pobliżu serca lochu Marthasa (mapa, punkt 8). Zręcznie unikamy zlokalizowanych tam pentagramów - potwory są niezwykle silne. Jeśli nas zobaczą, staramy się im uciec. Dochodzimy do serca - tam czeka na nas bardzo silny ognisty anioł, którego likwidujemy podobnie jak tego, który napotkał nasze tereny z polecenia Calypso. Następnie niszczymy serce, kończąc także żywot naszego byłego wspólnika. Miejsca stacjonowania dwóch ostatnich grup uwięzionych przez Marthasa zostały zaznaczone na mapce (mapa, punkt 9) (mapa, punkt 10). Zemsta jest słodka!