Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeons - poradnik do gry

Dungeons - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 15 - Twittervale | Opis przejścia Dungeons poradnik Dungeons

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

Misja 15 - Twittervale

1 - Misja 15 - Twittervale | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

 

Legenda:

1. miejsce startu żabiego pochodu

2. miejsce mety

3. komnata z paladynami Calypso

2 - Misja 15 - Twittervale | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
W tej misji naszym zadaniem jest - Misja 15 - Twittervale | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

W tej misji naszym zadaniem jest... eskorta aż siedemdziesięciu żab z punktu startu (mapa, punkt 1) do punktu mety (mapa, punkt 2). Mamy piętnaście minut, by przygotować teren, dlatego zakasamy rękawy i zabieramy się do pracy. Ruszamy do punktu startu (mapa, punkt 1) na północy - tam spotkamy znane z poprzedniej misji ogniste psy myśliwskie (Hellhound). Troszeczkę na wschód znajdziemy kolejne legowisko - tym razem diabelskich chochlików (Imp). Naszym zadaniem jest oczywiście zajęcie tych terenów.

3 - Misja 15 - Twittervale | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
Stawiamy pentagramy w tych miejscach tak, by legowiska znalazły się pod naszym władaniem - powtarzamy te manewry na całej trasie okalającej nasze włości - Misja 15 - Twittervale | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

Stawiamy pentagramy w tych miejscach tak, by legowiska znalazły się pod naszym władaniem - powtarzamy te manewry na całej trasie okalającej nasze włości. Znajdziemy tutaj kilka gniazd, dlatego te przygotowania mogą trochę potrwać. Po skończonej robocie sieć naszych pentagramów powinna wyglądać tak, jak na mapce dołączonej do tej misji.

4 - Misja 15 - Twittervale | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
Na blisko cztery minuty przed przemarszem żab odzywa się Calypso, która przestrzega nas przed atakiem swoich czempionów - Misja 15 - Twittervale | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

Na blisko cztery minuty przed przemarszem żab odzywa się Calypso, która przestrzega nas przed atakiem swoich czempionów. Ich komnata znajduje się na wschodniej stronie planszy (mapa, punkt 3). Jako, że konflikty najlepiej tłumić w zarodku, zajmiemy się nimi, zanim oni uderzą w najmniej oczekiwanym momencie. Idziemy w rejony komnaty i pociągamy za dźwignię. Wchodząc do pokoju uważamy, by nie rzuciła się na nas cała zgraja - najlepiej wyciągać po jednym śmiałku z lokacji i spokojnie walczyć. Jeżeli jednak się nam to nie uda, nie mamy wyjścia - musimy biegać po pokoju i częstować wrogów magicznymi atakami do skutku, gdyż starcie w zwarciu z góry stawia nas na przegranej pozycji. Po skończonej walce wracamy na ścieżkę, po której będą przechodzić żabki.

5 - Misja 15 - Twittervale | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
Zielone, urokliwe płazy będą przechodzić w grupkach liczących od pięciu do dziesięciu zwierząt w pięciominutowych odstępach - Misja 15 - Twittervale | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

Zielone, urokliwe płazy będą przechodzić w grupkach liczących od pięciu do dziesięciu zwierząt w pięciominutowych odstępach. Niestety, sami będziemy musieli doglądać bezpiecznego transportu - sukcesywnie będą otwierać się kolejne bramy, a herosi wstępujący na nasze włości z pewnością nie należą do Greenpeace'u.

6 - Misja 15 - Twittervale | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
W trakcie jednego z ostatnich transportów do życia budzą się antyekologiczne instytucje, których reprezentuje czwórka całkiem nieźle wyposażonych rycerzyków - Misja 15 - Twittervale | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

W trakcie jednego z ostatnich transportów do życia budzą się antyekologiczne instytucje, których reprezentuje czwórka całkiem nieźle wyposażonych rycerzyków. Szybko ich eliminujemy, gdyż pojawiają się blisko żabiego pochodu - przy bramie zlokalizowanej w centrum mapy. Chwilę potem pojawia się kolejny zastęp - tym razem przy ostatniej bramie w lewym dolnym rogu. Do końca likwidujemy już tylko pojedyncze jednostki. Misja zakończona!