Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeons - poradnik do gry

Dungeons - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 11 - Laughington on Milklake | Opis przejścia Dungeons poradnik Dungeons

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

Misja 11 - Laughington on Milklake

1 - Misja 11 - Laughington on Milklake | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

 

Legenda:

1. Serce Lochu przeciwnika

2. Serce Lochu kolejnego przeciwnika

2 - Misja 11 - Laughington on Milklake | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
Początek misji jest po prostu boski - póki możemy, rozkoszujemy się wakacjami: w tym czasie możemy dokonać przeglądu naszych włości, pomyśleć o finałowym starciu z Calypso, zaparzyć herbatkę - cokolwiek - Misja 11 - Laughington on Milklake | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

Początek misji jest po prostu boski - póki możemy, rozkoszujemy się wakacjami: w tym czasie możemy dokonać przeglądu naszych włości, pomyśleć o finałowym starciu z Calypso, zaparzyć herbatkę - cokolwiek! Rozkaz to rozkaz - mamy wakacje! Wypadałoby jedynie przypilnować nieco panoszących się poszukiwaczy skarbów - w końcu to że mamy wakacje nie oznacza, że musimy tracić pieniądze, nieprawdaż? Święty spokój przerywa nam wkrótce Minos - rozkazuje nam zniszczenie 30 prestiżowych obiektów. Szukamy głównie te wiszące na ścianach: świeczki, herby i kadzidła. Niszczymy je, wybierając w menu obiektu opcję "Demolish".

3 - Misja 11 - Laughington on Milklake | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
Niestety, sielanka nie będzie trwać wiecznie - tuż obok naszych lochów znajdują się włości dwóch innych panów podziemi - Misja 11 - Laughington on Milklake | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

Niestety, sielanka nie będzie trwać wiecznie - tuż obok naszych lochów znajdują się włości dwóch innych panów podziemi. W tym samym momencie następuje atak obu stron - zarówno z północy, jak i z południa nadciągają zastępy skorpionów i innych starożytnych poczwar. Jak najszybciej stawiamy strażnika przy Sercu Lochu.

4 - Misja 11 - Laughington on Milklake | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
Udajemy się na północ - Misja 11 - Laughington on Milklake | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

Udajemy się na północ. Likwidujemy potwory stojące przy pierwszym pentagramie i przekształcamy go za pomocą opcji "Convert pentagram". Tymczasem otrzymujemy kolejne zadanie od Minosa - musimy ofiarować mu pięciu uwięzionych herosów. Zaznaczamy poszukiwaczy siedzących w celach i uwalniamy ich, wciskając przycisk "Release".

5 - Misja 11 - Laughington on Milklake | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
Działamy dalej na północy - Misja 11 - Laughington on Milklake | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

Działamy dalej na północy. Likwidujemy złego pana krążącego po swoich włościach. Udajemy się na wschód w okolice serca - zabijamy strażnika i spokojnie niszczymy wrogie Serce Lochu (mapa, punkt 1).

6 - Misja 11 - Laughington on Milklake | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
Schodzimy do południowych lochów w okolice zniszczonej starej świątyni - Misja 11 - Laughington on Milklake | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

Schodzimy do południowych lochów w okolice zniszczonej starej świątyni. Zabijamy potwory stojące przy pierwszym pentagramie i przekształcamy go, by zyskać ogląd sytuacji.

7 - Misja 11 - Laughington on Milklake | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
Władca południowych podziemi zaszył się gdzieś głęboko w czeluściach swojej posiadłości - Misja 11 - Laughington on Milklake | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

Władca południowych podziemi zaszył się gdzieś głęboko w czeluściach swojej posiadłości. Wcale nie musimy go szukać - idziemy na samo południe w linii prostej od wejścia w okolice Serca Lochu. Likwidujemy strażnika, a zaraz potem zabieramy się za serce (mapa, punkt 2). Podczas procesu niszczenia artefaktu powinien przybyć posiadacz lochów - może jednak nie zdążyć, więc spokojnie bijemy serce. W razie potrzeby zajmujemy się także konkurencyjnym złym panem. Po zniszczeniu serca misja zostaje zakończona.