Misja 11 - Laughington on Milklake | Opis przejścia Dungeons poradnik Dungeons
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Misja 11 - Laughington on Milklake
Legenda:
1. Serce Lochu przeciwnika
2. Serce Lochu kolejnego przeciwnika
Początek misji jest po prostu boski - póki możemy, rozkoszujemy się wakacjami: w tym czasie możemy dokonać przeglądu naszych włości, pomyśleć o finałowym starciu z Calypso, zaparzyć herbatkę - cokolwiek! Rozkaz to rozkaz - mamy wakacje! Wypadałoby jedynie przypilnować nieco panoszących się poszukiwaczy skarbów - w końcu to że mamy wakacje nie oznacza, że musimy tracić pieniądze, nieprawdaż? Święty spokój przerywa nam wkrótce Minos - rozkazuje nam zniszczenie 30 prestiżowych obiektów. Szukamy głównie te wiszące na ścianach: świeczki, herby i kadzidła. Niszczymy je, wybierając w menu obiektu opcję "Demolish".
Niestety, sielanka nie będzie trwać wiecznie - tuż obok naszych lochów znajdują się włości dwóch innych panów podziemi. W tym samym momencie następuje atak obu stron - zarówno z północy, jak i z południa nadciągają zastępy skorpionów i innych starożytnych poczwar. Jak najszybciej stawiamy strażnika przy Sercu Lochu.
Udajemy się na północ. Likwidujemy potwory stojące przy pierwszym pentagramie i przekształcamy go za pomocą opcji "Convert pentagram". Tymczasem otrzymujemy kolejne zadanie od Minosa - musimy ofiarować mu pięciu uwięzionych herosów. Zaznaczamy poszukiwaczy siedzących w celach i uwalniamy ich, wciskając przycisk "Release".
Działamy dalej na północy. Likwidujemy złego pana krążącego po swoich włościach. Udajemy się na wschód w okolice serca - zabijamy strażnika i spokojnie niszczymy wrogie Serce Lochu (mapa, punkt 1).
Schodzimy do południowych lochów w okolice zniszczonej starej świątyni. Zabijamy potwory stojące przy pierwszym pentagramie i przekształcamy go, by zyskać ogląd sytuacji.
Władca południowych podziemi zaszył się gdzieś głęboko w czeluściach swojej posiadłości. Wcale nie musimy go szukać - idziemy na samo południe w linii prostej od wejścia w okolice Serca Lochu. Likwidujemy strażnika, a zaraz potem zabieramy się za serce (mapa, punkt 2). Podczas procesu niszczenia artefaktu powinien przybyć posiadacz lochów - może jednak nie zdążyć, więc spokojnie bijemy serce. W razie potrzeby zajmujemy się także konkurencyjnym złym panem. Po zniszczeniu serca misja zostaje zakończona.